Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch ook echt wel tof dat er weer publiek zit, op elke match waarvan ik een stukje gezien heb, was er veel sfeer. Ook erg veel goals en geen enkel gelijkspel tot nu toe.

Vreemd dat Fernandinho op zijn 36e daar nog een hele wedstrijd staat te spelen bij City.

En ik heb precies moeite om Grealish serieus te nemen met dat haar :lol:

Wordt binnenkort afgelost door Lavia. ;)

Pff, Kane naar City zou ik echt wel zaat vinden. Zo een kutuitstraling, en een leuke voetballer is het ook al niet.

Ja veel keuze is er niet qua topaanvallers he. (want Kane is wel echt geweldig in de afwerking)

Iedereen wilt eigenlijk Haaland, maar die is precies van zin om nog een jaartje bij Dortmund te blijven (en ge kunt hem geen ongelijk geven).

Sterk Chelsea!

Wat ik straf vind is dat het nu al lijkt alsof Lukaku daar al een paar maanden mee doet met de ploeg, terwijl die daar eigenlijk nog maar een week ofzo is :p

Sambi is een klein lichtpuntje maar het is nogal deprimerend om Arsenal bezig te zien. Jongens tegen mannen. Arsenal heeft een hoop talentvolle jonge spelers, maar Arteta ontbreekt het aan ervaring en/of kunde om hier uit te halen wat bij pakweg Leicester wel lukt. En dan nog een zeer zwakke verdediging...

Chelsea kan nog wel plezant worden om naar te kijken dit jaar, denk dat Tuchel vooral gaat moeten opletten om alle spelers tevreden te houden als er daar niet nog een aanvallende middenvelder vertrekt. Ik denk dat Ziyech vooral geen leuk (half) seizoen gaat beleven.

Chelsea speelt echt wel sterk. Alonso die speelt toch ook echt op een zot niveau ze, wetende dat ze die wouden betrekken in de deal met Lukaku (als dat al waar is)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan