Ben vergeten mijn FPL kapitein te wisselen van Ronaldo naar Salah...this is going to hurt :-o
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"
Dat WK stelt idd niets voornooit raakte een speler zo weinig ballen als Lukaku
Quote "Mooi oogt da triest ‘record’ niet op zijn rapport. Die twee goals op het WK voor Clubs, in de halve finale en de finale, zijn alweer vergeten.
Die trofee ook."
Besluit: Dat Chelsea het WK voor Clubs wint is véél MINDER BELANGRIJK dan de statistieken van Lukaku.
T'is wel HLN maar die bewoording spannen toch wél echt de kroon.
Ben vergeten mijn FPL kapitein te wisselen van Ronaldo naar Salah...this is going to hurt :-o
Ik vraag me af hoelang het geduld gaat duren bij zowel staff en bestuur. Want met alle respect voor Rom, zet er een kapstok en die doet evenveel he.
Vorige matchen in Januari zat er nog wat inzet in, nu staat hij achter de 2 CV’s verstoppertje te spelen. Nja, dat WK is eigenlijk een goedkope beker he, de PL is wat telt.
Op Reddit smeken ze achter Werner, ook geen topper maar wel meer inzet in.
ja tuurlijk akkoord, maar in zijn vorige matchen (voor Wk clubs) was er nog wat inzet en loopacties. Hij heeft het precies opgegeven.Hmmm, ik ben hier toch niet helemaal mee akkoord. Tuurlijk doet hij het niet goed momenteel maar dat ligt volgens mij toch grotendeels aan de ploeg & manager. Chelsea speelt sinds begin december eigenlijk echt dramatisch slecht voetbal. Er worden gewoon geen kansen gecreëerd, de enige reden dat ze nog in de top 4 staan is dat ze matchen (met het nodige geluk) nog kunnen winnen door ergens een individuele flits. & dat de concurrentie nog veel slechter is. Volgens mij is het systeem van Tuchel veel te afhankelijk van die 2 wingbacks (die toevallig alle 2 geblesseerd zijn) en is er geen kwalitatief plan B. Een spits moet natuurlijk zelf iets kunnen forceren, akkoord maar die krijgt echt bijna geen bal aangespeeld he zonder Chilwell & James hun aanvoer. Ik zeg het niet graag maar ik huiver bij momenten als ik zie wat een pokkesaai spel Chelsea momenteel op de mat brengt... Tuchel heeft veel krediet gekregen door zijn CL overwinning maar er moet echt wel eens die richting uit gekeken worden ipv. alles op Lukaku af te schuiven.
Ergens te begrijpen natuurlijk. Als je daar week na week op een eiland gedropt wordt zonder aanvoer. Je zou voor minder moedeloos worden.ja tuurlijk akkoord, maar in zijn vorige matchen (voor Wk clubs) was er nog wat inzet en loopacties. Hij heeft het precies opgegeven.
Dat lijkt me er toch ook veel mee te maken. Hij is altijd al een gecontesteerd figuur geweest en zijn laatste fratsen zullen voor velen de druppel zijn.Veel krediet heeft Rom natuurlijk niet na zijn fratsen
Lukaku zijn zwakte is dat hij een one-trick-pony is, recht op doel aflopen en afwerken.

Ja maar nu ga jij er vanuit dat de gemiddelde voetbalsupporter genoeg inlevingsvermogen en logisch denken bezit om dat interview, en zijn andere uitspraken à la ik vs the world, te relativeren en hem objectief te beoordelen.Ik vind "fratsen" eerlijk gezegd toch een veel te stevig woord ... dat interview was niet slim, maar echt veel mis heeft die daar toch niet in gezegd.
Ik ga daar helemaal niet van uit, mijn inschatting van de gemiddelde voetbalsupporter is lager dan die van de gemiddelde holbewoner (no offense iedereenJa maar nu ga jij er vanuit dat de gemiddelde voetbalsupporter genoeg inlevingsvermogen en logisch denken bezit om dat interview, en zijn andere uitspraken à la ik vs the world, te relativeren en hem objectief te beoordelen.
). Ik vind het vooral ongelofelijk dat hij zo weinig krediet krijgt van Chelsea zelf. Lukaku is een voetballer die absolute wereldklasse is in bepaalde systemen, die een op-en-top professional is maar wél een handleiding heeft (enfin, dat heeft élke voetballer uiteraard*). Die heeft het volle vertrouwen nodig, en als trainer moet je daar eigenlijk een persoonlijke band mee opbouwen. Als je dan 100 miljoen dokt, om hem dan vervolgens in systemen laten spelen waar hij niet ten volle in rendeert, en hem met de grond gelijk maakt na een op zich onschuldig interview ... Ja, waar ben je dan mee bezig?Mja die zullen hun coach het voordeel vd twijfel geven zeker? Het is overduidelijk dat 1 vd 2 gaat moeten gaan dus ik denk dat Chelsea hoopt om Rom te verkopen voor minder verlies dan het ontslag van Tuchel zal kosten.Ik ga daar helemaal niet van uit, mijn inschatting van de gemiddelde voetbalsupporter is lager dan die van de gemiddelde holbewoner (no offense iedereen). Ik vind het vooral ongelofelijk dat hij zo weinig krediet krijgt van Chelsea zelf.

Als lid van BG ben je (meestalMja die zullen hun coach het voordeel vd twijfel geven zeker? Het is overduidelijk dat 1 vd 2 gaat moeten gaan dus ik denk dat Chelsea hoopt om Rom te verkopen voor minder verlies dan het ontslag van Tuchel zal kosten.
En non taken btw![]()
) geen gemiddelde voetbalsupporter meer natuurlijk