Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat vinden de Chelsea fans hier op het forum hier eigenlijk van? De associatie van Chelsea met Abramovic? Zouden jullie nog verder willen met hem?

Die 20k max voor reiskosten is wel geestig. Voor een premier league match is het gemiddeld 30k blijkbaar. Spelers gaan letterlijk zelf met de wagen moet komen 😅. Europees is al helemaal een klucht zo…
Altijd een goede eigenaar geweest, symphatiek mens. Ken hem wel niet persoonlijk.

Maar heeft toch aangegeven dat hij deel gaat doorstorten enzo, EN hij wil verkopen.
Laat hem dat tenminste doen.

Kan nu wel geloven dat er veel gelach is. Maar iedere topclub heeft een steenrijke eigenaar, om nog maar te zwijgen over we Saudi’s…

Die budgetlimieten voor oa. verplaatsingen & organisatie van matchdays, dat zijn toch gewoon pesterijen? op wat slaagt dat nu?

Die budgetlimieten voor oa. verplaatsingen & organisatie van matchdays, dat zijn toch gewoon pesterijen? op wat slaagt dat nu?
Dat is eigenlijk een toegeving die ze doen want als iets bevroren word mag er eigenlijk gewoon geld meer in of uitgaan.

Shirtsponsor geeft er ook de brui aan. Chelsea moet dus overleven op de cash reserve tot dit overwaaid. Indien niet, is er een serieuze kans op in administratie gaan blijkbaar.

Dat is eigenlijk een toegeving die ze doen want als iets bevroren word mag er eigenlijk gewoon geld meer in of uitgaan.

Shirtsponsor geeft er ook de brui aan. Chelsea moet dus overleven op de cash reserve tot dit overwaaid. Indien niet, is er een serieuze kans op in administratie gaan blijkbaar.
Eindelijk die lelijke 3 eraf :laugh:

Maar er ziet er naar uit dat ik een 2e ploeg ga verliezen 😭

Zo ver zal het wel niet komen. Chelsea kan blijkbaar wel nog een tijdje verder, en de verkoop van de club kan nog steeds gebeuren, zij het onder bepaalde voorwaarden.

What does this all mean for the current Chelsea first-team players - and their women's and youth teams?​

"They'll be able to carry on paying their players and day-to-day bills. Chelsea have money to operate. In their latest accounts, they lost £145m for the year, that was covered by Roman Abramovich.

"He won't be able to do that at the moment, but Chelsea have the funds to continue. I would not worry about the short term. Chelsea are not going to go out of business.

How can Chelsea fulfil European away games with just a £20,000 budget?​

"There's some flexibility when it comes to that. I don't sense it is going to be strictly policed. Chelsea have arrangements in place with their travel partners whereby they are paid in advance of the season."

Can Roman Abramovich still sell Chelsea, despite these sanctions?​

"A No 10 spokesman says Abramovich's sale of Chelsea could still happen - but it would need more negotiations with the UK Treasury.

"The UK Government are open to Abramovich selling Chelsea, even though they sanctioned him on Thursday morning, as they are only interested in punishing those close to Putin - not punishing the Chelsea fans.

"Another licence, similar to the football-related activities one, would have to be submitted by the Government to allow Abramovich to sell Chelsea."

Altijd een goede eigenaar geweest, symphatiek mens. Ken hem wel niet persoonlijk.

Maar heeft toch aangegeven dat hij deel gaat doorstorten enzo, EN hij wil verkopen.
Laat hem dat tenminste doen.

Kan nu wel geloven dat er veel gelach is. Maar iedere topclub heeft een steenrijke eigenaar, om nog maar te zwijgen over we Saudi’s…
Ik ben dan wel geen echte Chelsea-fan, maar aangezien ik eens op Stamford Bridge ben geweest kunnen ze wel het meest op mijn sympathie rekenen in Engeland.

Ik vind deze sancties gewoon door en door triest. Heel die club wordt gestraft en mss de afgrond in geduwd omdat Abramovich een Rus is en "nauwe banden" heeft met Putin. Poeh poeh zeg. Voor zover ik weet heeft hij zich niet eens uitgelaten over de oorlog of zijn steun betuigt aan Putin. En zelfs dan nog is dat voor mij vrijemeningsuiting, of je het daar nu mee eens bent of niet. Ik vind deze sancties echt belachelijk. Alsof ze bij Chelsea daar iets te maken hebben met de oorlog. Please.

Ondertussen mogen clubs als PSG en Manchester City ongestraft verder blijven doen met hun wanpraktijken. :laugh: Zum kotsen.

Ik ben dan wel geen echte Chelsea-fan, maar aangezien ik eens op Stamford Bridge ben geweest kunnen ze wel het meest op mijn sympathie rekenen in Engeland.

Ik vind deze sancties gewoon door en door triest. Heel die club wordt gestraft en mss de afgrond in geduwd omdat Abramovich een Rus is en "nauwe banden" heeft met Putin. Poeh poeh zeg. Voor zover ik weet heeft hij zich niet eens uitgelaten over de oorlog of zijn steun betuigt aan Putin. En zelfs dan nog is dat voor mij vrijemeningsuiting, of je het daar nu mee eens bent of niet. Ik vind deze sancties echt belachelijk. Alsof ze bij Chelsea daar iets te maken hebben met de oorlog. Please.

Ondertussen mogen clubs als PSG en Manchester City ongestraft verder blijven doen met hun wanpraktijken. :laugh: Zum kotsen.
Ja de onderlinge band ken ik niet van Putin en Roman, en die mag nog goed zijn. Daar kan Roman dus niet aan doen als een vriend het zot in zijn hoofd krijgt en zo iedereen meesleurt in de oorlog.

Is Roman geen eigenaar van een bedrijf die onderdelen maakt voor Russische tanks? Heeft ook een politiek verleden blijkbaar.

Ik vraag mij vooral af hoe 24.000 pond blijkbaar als weinig gezien wordt om een 30-40-tal mensen te vervoeren :unsure:

Kijk maar eens naar Ben foster zijn Youtube kanaal, dat is telkens nogal een feestmaal dat die krijgen voor elke wedstrijd. En dat begint meestal al de dag voordien.

Ja de onderlinge band ken ik niet van Putin en Roman, en die mag nog goed zijn. Daar kan Roman dus niet aan doen als een vriend het zot in zijn hoofd krijgt en zo iedereen meesleurt in de oorlog.
Feit is wel dat Abramovich een verleden heeft met Putin en dat sancties gericht op mensen met politieke en financiële invloed een bewezen effect hebben. Dit soort sancties zijn alleszins heel wat humaner dan trachten de volledige Russische economie op te blazen, waarmee je vnl. de arme Russische populatie treft.

Plus zijn investeringen in de koloniale nederzettingen van Israël in Palestina zorgen er sowieso voor dat ik weinig sympathie heb voor de man.

What CAN'T the club do?
Enter into transfer deals for new players or receive money for selling existing players.
Issue new contracts to existing players.
Sell any new tickets to upcoming games -- only season ticket holders can go to games for the foreseeable future.
Sell any merchandise -- however, any third parties who purchased or produced Club Merchandise prior to Thursday are permitted to sell stock.

Ja jongens, we moeten de discussie over Oekraïne hier niet voeren, maar Abramovich is niet zomaar een vriend he. Die man is mede verantwoordelijk voor het opzetten en in stand houden van het regime van Poetin. Dat je het niet leuk vindt dat je favoriete club wordt meegesleurd kan ik begrijpen, maar informeer je een beetje vooraleer je Abramovich als een slachtoffer gaat afschilderen ... Ik wil hem nog het voordeel van de twijfel geven dat hij niets met die oorlog te maken wou hebben, maar het Kremlin kon deze oorlog enkel maar starten dankzij de jarenlange steun die het kreeg van Abramovich en co om een autoritair, dictatoriaal regime uit te bouwen dat zich verrijkte op de kap van de Russen.

En ja, er zijn helaas nog veel andere louche clubeigenaars. Maar hoeveel daarvan steunen een regime dat een oorlog uitvecht in onze achtertuin? Een regime waar we op dit moment eigenlijk gewoon zelf quasi in oorlog mee zijn?

Laatst bewerkt:
Ja jongens, we moeten de discussie over Oekraïne hier niet voeren, maar Abramovich is niet zomaar een vriend he. Die man is mede verantwoordelijk voor het opzetten en in stand houden van het regime van Poetin. Dat je het niet leuk vindt dat je favoriete club wordt meegesleurd kan ik begrijpen, maar informeer je een beetje vooraleer je Abramovich als een slachtoffer gaat afschilderen ... Ik wil hem nog het voordeel van de twijfel geven dat hij niets met die oorlog te maken wou hebben, maar het Kremlin kon deze oorlog enkel maar starten dankzij de jarenlange steun die het kreeg van Abramovich en co om een autoritair, dictatoriaal regime uit te bouwen dat zich verrijkte op de kap van de Russen.

En ja, er zijn helaas nog veel andere louche clubeigenaars. Maar hoeveel daarvan steunen een regime dat een oorlog uitvecht in onze achtertuin? Een regime waar we op dit moment eigenlijk gewoon zelf quasi in oorlog mee zijn?
Ja sorry ik weet er niet veel van.
Voor mij telt het voetbal en niet de rest.

En eerlijk gezegd ik volg het totaal niet, het nieuws in het algemeen eigelijk. Daarom je mij nooit ziet in P&A
Oke het is het erg voor de mensen daar, dat kan ik niet ontkennen. Maar heb er 0,0 kennis van en volg het niet.

Dus excuses meneer @Sir.Killalot, die aanval op mij moest nu ook niet.

Ja de haters van al die jaren zullen nu wel goed lachen.

Aanval? Oh my sweet summer child, het is duidelijk dat je nooit in P&A vertoeft :unsure:

Dat was helemaal niet persoonlijk of zelfs enigszins aanvallend bedoeld hoor Jonas, maar voetbal bestaat niet in een vacuüm - hoe graag het dat soms ook pretendeert. Ik heb er alle begrip voor dat je het nieuws niet volgt, ik zou het soms beter ook minder doen, maar dan ben je wel best voorzichtig als je toch uitspraken doet over de actualiteit. Abramovich wordt niet geviseerd omdat hij de sympathieke clubeigenaar is van Chelsea, maar omdat hij een van de architecten van Poetin-Rusland is.

Maar wie zegt dat Abramovich voorstander is van wat Putin nu allemaal aan het uitsteken is? Voor zover ik weet - correct me if I'm wrong - heeft hij zich hierover (nog) niet uitgelaten. Het is een feit dat hij nauwe banden heeft met hem, maar dat wil toch niet zeggen dat hij akkoord gaat met wat er nu aan het gebeuren is?

En dan nog. Er zijn toch echt wel anderen manieren hoe je Abramovich kan straffen zonder de hele club er bij te betrekken? Verplicht 'm desnoods om de club van de hand te doen en stel daarbij een ultimatum op. Ik zeg maar iets. Je zegt het overigens zelf: Abramovich wordt niet geviseerd omdat hij eigenaar is van Chelsea. Laat die club er dan gewoon buiten.

Daarnaast stel ik mij zeer de vraag of al deze soorten sancties Putin een moer kunnen schelen. Ik gok van niet, maar ondertussen speel je wel met de toekomst van onschuldigen mensen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan