Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik niet, vrij zwaar schema en Leicester is geen verdediging waar ik veel vertrouwen in heb.

Ga wel gokken dat Ward start en hem als 2de keeper nemen.
Feit maar door de save points was er vorig jaar uiteindelijk maar een 28tal ptn verschil tussen bv Schmeichel en Ederson, ik denk er nog even over na

Nog constant mijn ploeg aan het aanpassen, ik vrees dat ik de slechtste start in jaren zal hebben :p

@FlyingHorseman , nog tijd tot 19:30 :coolbrows:

Nog iemand die in FPL de twee 4.0 keepers van Leicester gaat kiezen? :unsure:
Too risky, als ze nog ene halen voor de deadline eind augustus dan zit ge daar. Als die niks halen is da misschien een piste na de eerste wildcard hier, wanneer die fixtures ook nog beter zijn (vanaf GW6 ofzo wordt het interessant).

Benieuwd of Maddison gaat blijven. Had die in mijn ploeg maar met de Newcastle geruchten durf ik niet meer. Al zou die bij Newcastle ook wel een interessante piste zijn :-)

Ik niet, vrij zwaar schema en Leicester is geen verdediging waar ik veel vertrouwen in heb.

Ga wel gokken dat Ward start en hem als 2de keeper nemen.

Ik blijf ook van Leicester af voorlopig. Ook transferperikelen rond Fofana. Als ze die verliezen is het hek helemaal van de dam.

Ik wil ook wel eens Fantasy PL proberen. Nog nooit gedaan :unsure:

Ik begin aan mijn 11de seizoen ondertussen. :unsure:

Tijden met Rooney, Van Persie, Bale, Lampard, Gerrard.
Die zotte uitschieters van Mahrez en Baines...

Je maakt het zo simpel of zot als je het zelf wilt. Tof spelleke.

Too risky, als ze nog ene halen voor de deadline eind augustus dan zit ge daar. Als die niks halen is da misschien een piste na de eerste wildcard hier, wanneer die fixtures ook nog beter zijn (vanaf GW6 ofzo wordt het interessant).

Benieuwd of Maddison gaat blijven. Had die in mijn ploeg maar met de Newcastle geruchten durf ik niet meer. Al zou die bij Newcastle ook wel een interessante piste zijn :)

Denk dat Newcastle wel eens de verrassing kan worden dit seizoen.

Newcastle koopt zeer slim in, was tijdens de winter ook al zo.
Zeer gericht, niet onnozel doen en als spelers te veel vragen qua salaris dan stoppen ze de onderhandelingen (Ekitike bvb.).
Iedereen dacht dat ze met het nieuwe geld onnozel zouden doen en Mbappé etc proberen halen, maar ze gaan het blijkbaar rustig en verstandig doen. Stap voor stap. Ik zie die ook wel als een outsider voor de Europese plaatsen dit seizoen. Maddison zou een heel goede stap zijn.

Newcastle koopt zeer slim in, was tijdens de winter ook al zo.
Zeer gericht, niet onnozel doen en als spelers te veel vragen qua salaris dan stoppen ze de onderhandelingen (Ekitike bvb.).
Iedereen dacht dat ze met het nieuwe geld onnozel zouden doen en Mbappé etc proberen halen, maar ze gaan het blijkbaar rustig en verstandig doen. Stap voor stap. Ik zie die ook wel als een outsider voor de Europese plaatsen dit seizoen. Maddison zou een heel goede stap zijn.
Of ik moet iets gemist hebben maar ik denk dat ze voorin iets te licht zijn. Wilson die blijft niet fit en voor de rest is dat daar maar magertjes. Saint-Maxime is het dan zo wat.

Madisson is inderdaad een goede transfer, en een haalbare omwille van de problemen om zijn contract open te breken. Als ze nog een aanvaller halen ook zie ik ze wel voor Europese plaatsen strijden.

Ik doe ook voor het eerst mee. Ik kijk nog nauwelijks live matchen van de PL, dus ik verwacht niet veel van mijn ploeg. Los van feit dat ik het uit het oog ga verliezen :unsure:

Of ik moet iets gemist hebben maar ik denk dat ze voorin iets te licht zijn. Wilson die blijft niet fit en voor de rest is dat daar maar magertjes. Saint-Maxime is het dan zo wat.

Madisson is inderdaad een goede transfer, en een haalbare omwille van de problemen om zijn contract open te breken. Als ze nog een aanvaller halen ook zie ik ze wel voor Europese plaatsen strijden.
Denk dat dat inderdaad de positie is waar ze nog iets moeten halen. Wilson met als enige back-up Wood is wat lichtjes.
Als Wilson fit kan blijven is dat wel een garantie op een 15-tal goals. Maar die blijft geen gans seizoen fit, helaas..

Ik doe ook voor het eerst mee. Ik kijk nog nauwelijks live matchen van de PL, dus ik verwacht niet veel van mijn ploeg. Los van feit dat ik het uit het oog ga verliezen :unsure:
Ik maak elk jaar een ploeg, en dan kijk ik er niet meer naar :unsure:. Ik kijk ook nooit naar voetbal, ik vind het gewoon geestig om mee te lullen :lol:

Mijn start line-up is Ramsdale - Alexander-Arnold, Cancelo, Koulibaly - Trossard, Son (C), Luis Diaz, Bailey, Odegaard - Haaland (VC), Jesus.

Almiron hé, de Paraguayaanse Hazard :unsure:

't is ook maar leuk in een groep van gelijkgezinde mensen imo. Met bijhorende flamewars in whatsapp groepen uiteraard.

Mijn start line-up is Ramsdale - Alexander-Arnold, Cancelo, Koulibaly - Trossard, Son (C), Luis Diaz, Bailey, Odegaard - Haaland (VC), Jesus.

Uw team suckt echt harige donkeyballs. :unsure:

Mijn start line-up: Alisson - Thiago Silva, Perisic, Alexander-Arnold, Trippier - Saint-Maximin, Tielemans, KDB (C), Trossard - Darwin, Haaland (VC)

Kan iemand mij uitleggen wat een geel en rood driehoekje met uitroepteken betekent?

Mijn start line-up: Alisson - Thiago Silva, Perisic, Alexander-Arnold, Trippier - Saint-Maximin, Tielemans, KDB (C), Trossard - Darwin, Haaland (VC)

Kan iemand mij uitleggen wat een geel en rood driehoekje met uitroepteken betekent?
Geel is geblesseerd maar kans op spelen (normaal als je op de speler klikt zie je % kans op spelen, klopt eerlijk gezegd wel voor geen meter) Rood is dat ze sowieso niet spelen (blessure, rode kaart etc)

Onana is in Liverpool voor de medical

Geel is geblesseerd maar kans op spelen (normaal als je op de speler klikt zie je % kans op spelen, klopt eerlijk gezegd wel voor geen meter) Rood is dat ze sowieso niet spelen (blessure, rode kaart etc)

Onana is in Liverpool voor de medical
Merci (y)

Ik had gisteren snelsnel vlak voor slapen een ploeg samengesteld, denkend dat ik die nog wel zou kunnen veranderen voor het echt begon. Oeps!

Mijn startende elf: Pope - Alexander-Arnold - Gabriel - Trippier - Cresswell - Bruno G - Ward-Prowse - Foden - Kulusevski - Kane (C) - Jesus

Valt tegen vergeleken wat ik al van andere teams gezien heb. Ach ik ga vooral proberen niet laatste te worden
:coolbrows:

Everton zou ook Coady van Wolves willen overnemen. Zou een zeer goeie transfer zijn, Coady is een goeie verdediger maar Wolves zou naar een viermansverdediging gaan en dan gaat hij weinig aan spelen toe komen. Met gemak meteen de beste verdediger van Everton. Die doen nog wel goeie moves zo laat, met ook Onana erbij zou er meer stabiliteit moeten zijn.

Ik maak elk jaar een ploeg, en dan kijk ik er niet meer naar :unsure:. Ik kijk ook nooit naar voetbal, ik vind het gewoon geestig om mee te lullen :laugh:

Die Odegaard vind ik ook eentje om in het oog te houden dit seizoen. In combinatie met Jesus.

Al 3 teams hier gepost en geen enkele met de koning van FPL de laatste 5 jaar :oink:

Mijn ploeg voor de moment: Alisson - Trent, Perisic, Cancello, Trippier - Salah, de Bruyne, Martinelli, Bailey - Jesus, Alvarez

Ik had gisteren snelsnel vlak voor slapen een ploeg samengesteld, denkend dat ik die nog wel zou kunnen veranderen voor het echt begon. Oeps!

Je kan nog aanpassen tot anderhalf uur voor de eerste wedstrijd. Tot 19:30 dus!

Die Odegaard vind ik ook eentje om in het oog te houden dit seizoen. In combinatie met Jesus.

Meer value in Martinelli imo, zeker nu Smith-Rowe confirmed geblesseerd is.
Wat trouwens niet wil zeggen dat ik Martinelli in de ploeg heb :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan