FlyingHorseman
Well-known member
Ik wil ook wel eens Fantasy PL proberen. Nog nooit gedaan 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Feit maar door de save points was er vorig jaar uiteindelijk maar een 28tal ptn verschil tussen bv Schmeichel en Ederson, ik denk er nog even over naIk niet, vrij zwaar schema en Leicester is geen verdediging waar ik veel vertrouwen in heb.
Ga wel gokken dat Ward start en hem als 2de keeper nemen.

Too risky, als ze nog ene halen voor de deadline eind augustus dan zit ge daar. Als die niks halen is da misschien een piste na de eerste wildcard hier, wanneer die fixtures ook nog beter zijn (vanaf GW6 ofzo wordt het interessant).Nog iemand die in FPL de twee 4.0 keepers van Leicester gaat kiezen?![]()

Ik niet, vrij zwaar schema en Leicester is geen verdediging waar ik veel vertrouwen in heb.
Ga wel gokken dat Ward start en hem als 2de keeper nemen.
Ik wil ook wel eens Fantasy PL proberen. Nog nooit gedaan![]()

Too risky, als ze nog ene halen voor de deadline eind augustus dan zit ge daar. Als die niks halen is da misschien een piste na de eerste wildcard hier, wanneer die fixtures ook nog beter zijn (vanaf GW6 ofzo wordt het interessant).
Benieuwd of Maddison gaat blijven. Had die in mijn ploeg maar met de Newcastle geruchten durf ik niet meer. Al zou die bij Newcastle ook wel een interessante piste zijn![]()
Of ik moet iets gemist hebben maar ik denk dat ze voorin iets te licht zijn. Wilson die blijft niet fit en voor de rest is dat daar maar magertjes. Saint-Maxime is het dan zo wat.Newcastle koopt zeer slim in, was tijdens de winter ook al zo.
Zeer gericht, niet onnozel doen en als spelers te veel vragen qua salaris dan stoppen ze de onderhandelingen (Ekitike bvb.).
Iedereen dacht dat ze met het nieuwe geld onnozel zouden doen en Mbappé etc proberen halen, maar ze gaan het blijkbaar rustig en verstandig doen. Stap voor stap. Ik zie die ook wel als een outsider voor de Europese plaatsen dit seizoen. Maddison zou een heel goede stap zijn.
Had vorig jaar voor de eerste keer gedaan, maar na paar weken keek ik er al niet meer naar. Dit jaar langer proberen vol te houdenIk wil ook wel eens Fantasy PL proberen. Nog nooit gedaan![]()

Denk dat dat inderdaad de positie is waar ze nog iets moeten halen. Wilson met als enige back-up Wood is wat lichtjes.Of ik moet iets gemist hebben maar ik denk dat ze voorin iets te licht zijn. Wilson die blijft niet fit en voor de rest is dat daar maar magertjes. Saint-Maxime is het dan zo wat.
Madisson is inderdaad een goede transfer, en een haalbare omwille van de problemen om zijn contract open te breken. Als ze nog een aanvaller halen ook zie ik ze wel voor Europese plaatsen strijden.
Ik maak elk jaar een ploeg, en dan kijk ik er niet meer naarIk doe ook voor het eerst mee. Ik kijk nog nauwelijks live matchen van de PL, dus ik verwacht niet veel van mijn ploeg. Los van feit dat ik het uit het oog ga verliezen![]()
. Ik kijk ook nooit naar voetbal, ik vind het gewoon geestig om mee te lullen 
Of ik moet iets gemist hebben maar ik denk dat ze voorin iets te licht zijn. Wilson die blijft niet fit en voor de rest is dat daar maar magertjes. Saint-Maxime is het dan zo wat.

Ik doe ook voor het eerst mee. Ik kijk nog nauwelijks live matchen van de PL, dus ik verwacht niet veel van mijn ploeg. Los van feit dat ik het uit het oog ga verliezen![]()
Mijn start line-up is Ramsdale - Alexander-Arnold, Cancelo, Koulibaly - Trossard, Son (C), Luis Diaz, Bailey, Odegaard - Haaland (VC), Jesus.

Geel is geblesseerd maar kans op spelen (normaal als je op de speler klikt zie je % kans op spelen, klopt eerlijk gezegd wel voor geen meter) Rood is dat ze sowieso niet spelen (blessure, rode kaart etc)Mijn start line-up: Alisson - Thiago Silva, Perisic, Alexander-Arnold, Trippier - Saint-Maximin, Tielemans, KDB (C), Trossard - Darwin, Haaland (VC)
Kan iemand mij uitleggen wat een geel en rood driehoekje met uitroepteken betekent?
MerciGeel is geblesseerd maar kans op spelen (normaal als je op de speler klikt zie je % kans op spelen, klopt eerlijk gezegd wel voor geen meter) Rood is dat ze sowieso niet spelen (blessure, rode kaart etc)
Onana is in Liverpool voor de medical

Ik maak elk jaar een ploeg, en dan kijk ik er niet meer naar. Ik kijk ook nooit naar voetbal, ik vind het gewoon geestig om mee te lullen
Mijn start line-up is Ramsdale - Alexander-Arnold, Cancelo, Koulibaly - Trossard, Son (C), Luis Diaz, Bailey, Odegaard - Haaland (VC), Jesus.
Is die nog van Real?Die Odegaard vind ik ook eentje om in het oog te houden dit seizoen. In combinatie met Jesus.
Ik had gisteren snelsnel vlak voor slapen een ploeg samengesteld, denkend dat ik die nog wel zou kunnen veranderen voor het echt begon. Oeps!
Die Odegaard vind ik ook eentje om in het oog te houden dit seizoen. In combinatie met Jesus.