Wacko Santa
Well-known member
Bwa, Tommy Cash werkte nogal wat samen met Little Big, dus we hadden niet anders kunnen verwachten
. Qua act vond ik het nog wel cool gedaan 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig passen ze op het songfestival de dresscode niet toe vanop CannesSpanje doet mee voor de laatste plaats![]()

Eurosong is een feest dat we graag in dit topic verderzetten maar doe dat met respectvolle comments zonder iemand namen te noemen of aan te vallen.
Pff wat een ongelooflijk kattegejank

Kgeef u geen ongelijk. Wel ferm beatje erbij..Pff wat een ongelooflijk kattegejank
Hij zal wel in de finale zitten denk ik. Maar winnen? Ik ga mijn schoenen dan net niet opfretten maar ik geloof er niet inPff wat een ongelooflijk kattegejank
Bookmakers weten al lang wie gaat winnen en het is niet België.Hij zal wel in de finale zitten denk ik. Maar winnen? Ik ga mijn schoenen dan net niet opfretten maar ik geloof er niet in
De laatste keer dat ik dat zei verloor ik namelijk de weddenschap en ik ben nog steeds bezig die schoenen op te eten![]()