Eurosong 2025

Wie zijn jullie favorieten?

• Totaal aantal stemmers
    28
Bwa, Tommy Cash werkte nogal wat samen met Little Big, dus we hadden niet anders kunnen verwachten :). Qua act vond ik het nog wel cool gedaan :)

Ter info
Voor alle mensen die hier de komende week komen logeren voor Eurosong maar niet echt gekend zijn met deze sub; welkom!

Bij music zijn we naast geweldige fijne mensen (en soms een beetje snobs) ook heel tolerant ten opzichte van elkaar, muziek en artiesten in al zijn/haar/hun/x kleuren. Eurosong is een feest dat we graag in dit topic verderzetten maar doe dat met respectvolle comments zonder iemand namen te noemen of aan te vallen.

Groetjes van de music crew (@shiftyke en mezelf).

Nee… hij ‘stond’ er wel, zingt op zich ook nog overtuigend… maar dat nummer… ik laat liever nog één van mijn gevoelige zones waxen

Pff wat een ongelooflijk kattegejank
Hij zal wel in de finale zitten denk ik. Maar winnen? Ik ga mijn schoenen dan net niet opfretten maar ik geloof er niet in
De laatste keer dat ik dat zei verloor ik namelijk de weddenschap en ik ben nog steeds bezig die schoenen op te eten :S

Hij zal wel in de finale zitten denk ik. Maar winnen? Ik ga mijn schoenen dan net niet opfretten maar ik geloof er niet in
De laatste keer dat ik dat zei verloor ik namelijk de weddenschap en ik ben nog steeds bezig die schoenen op te eten :S
Bookmakers weten al lang wie gaat winnen en het is niet België.
Dat Italië is wel plezant, goe liedje

Idd qua act en performance bij 1 van de betere Belgische. Ma daar stopt het. En om dat dan ode aan de rave te noemen. Dat is een brug te ver.

Herinner me de feestjes in Montini alsof ze gisteren waren. Kooi int midden van de zaak waar mensen op en ondersteboven in hingen, lasers overal weerkaatsen in kleine spiegeltjes. En dan dees door de boxen

Soit. Leven en laten leven :)

Zweden wint dit jaar met de vingers in de neus! Staat al weken in mijn afspeellijst (hier thuis wordt er naar Melodifestivalen gekeken, de Zweedse voorselectie). De kindjes zijn er ook zot van. :clap:

Sauna!

Wat een ongelooflijk gekweel is dat dit jaar?
Dat is het eerste jaar dat alles zo slecht is, er zit echt niks deftigs tussen!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan