Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had die eigenlijk al de duckface voor het populair was?iedereen zo sfeervol als ze filmen live , buiten de alex callier uiteraard , droogstoppel
Was het ook al aant denken. Best wel goeie dingen bij.Hmm ja.
Zijn dat mijn gedachten ook of is dat sinds ik het volg (2004 en heb vroeger nog cassettes van oudere songfestivallen bekeken omdat mijn ouders fan zijn) dat dit het beste songfestival ooit is qua kwaliteit in finale?
Frankrijk is machtig trouwens.

Ik snap die bewondering voor Frankrijk ook niet,.. zou liefst Italie zien winnen maar Litouwen en Malta gaan beter scoren denk ikMeeste kijkplezier gehad aan Cyprus. Ook goed gelachen om Noorwegen, IJsland en Oekraïne. Frankrijk schijnt een topfavoriet te zijn, ik vond het vreselijk.
Volg het al jaren niet meer maar nu toch best geamuseerd. Ongeveer 10 van de 26 deftige songs.
; Noorwegen, Litouwen en Italië vond ik ook wel niet slecht.Inderdaad ik ergerde mij er ook aan...Opvallend, veel mannen op het podium hadden schoenen aan met serieus hoge hakken.