Eurovision Song Contest 2021

Hmm ja.

Zijn dat mijn gedachten ook of is dat sinds ik het volg (2004 en heb vroeger nog cassettes van oudere songfestivallen bekeken omdat mijn ouders fan zijn) dat dit het beste songfestival ooit is qua kwaliteit in finale?

Frankrijk is machtig trouwens.
Was het ook al aant denken. Best wel goeie dingen bij.

Voor mij mag Litouwen winnen met een top 5 aangevuld met Zwitserland, Italië, Malta en België. Germany zero points.

hooverphonic gaat al blij mogen zijn met top10 denk ik,… vind het nog steeds jammer dat het niet met Luka is

Meeste kijkplezier gehad aan Cyprus. Ook goed gelachen om Noorwegen, IJsland en Oekraïne. Frankrijk schijnt een topfavoriet te zijn, ik vond het vreselijk.

Volg het al jaren niet meer maar nu toch best geamuseerd. Ongeveer 10 van de 26 deftige songs.

In willekeurige volgorde: Finland, Oekraïne, Frankrijk, Italië en Portugal.
Litouwen mag ook nog.

Kvind het moeilijk om 1 favoriet te kiezen.

Wat ik hoop

1. Frankrijk
2. Finland
3. Oekraine
4. Litouwen
5. Italie

IJsland, Israel en Belgie ook zeer goed!

Frankrijk is echt één v/d beste nummers ooit op songfestival na Portugal misschien met Salvador Sobral.

Meeste kijkplezier gehad aan Cyprus. Ook goed gelachen om Noorwegen, IJsland en Oekraïne. Frankrijk schijnt een topfavoriet te zijn, ik vond het vreselijk.

Volg het al jaren niet meer maar nu toch best geamuseerd. Ongeveer 10 van de 26 deftige songs.
Ik snap die bewondering voor Frankrijk ook niet,.. zou liefst Italie zien winnen maar Litouwen en Malta gaan beter scoren denk ik

Frankrijk is terug naar de jaren 50.
Wat me het meeste stoort aan heel die show dat het allemaal rond opvallen draait. Nederland wat was dat zeg... vreselijk.

Voor mij mag Finland winnen. Dikke middelvinger omhoog.

Griekenland is toch wel mn favoriet :p; Noorwegen, Litouwen en Italië vond ik ook wel niet slecht.
Toch veel kanshebbers en goeie songs dit jaar.

Zouden moeten winnen: IJsland

Mogen winnen: Frankrijk, Portugal

Gaan misschien helaas winnen: Italië, Oekraïne

Hopelijk zo beschaamd dat ze hun punten die ze eventueel krijgen terug afgeven: Moldavië, Groot-Brittanië

Terug
Bovenaan