D
Deleted member 658
Guest
Of misschien teveel chauvenistische prut in je oren, dat kan ook natuurlijk.Damn, ieder zijn/haar mening maar die 18 (pas op hier en daar misschien wel eentje) heb ik dan toch gemist.![]()

Er waren er natuurlijk ook bij die zo vals als een kat zongen (lol poland) maar Gijke was uiteindelijk ook maar middenmoot. Als je op eurosong qua zang in competitie wil gaan met de top (zoals Frankrijk dit jaar) heb je iemand als Noemie Wolfs nodig.
En dan heb je geen band nodig die de platte zangtonen moet camoufleren.
Zwitserland's act was een dikke minwaarde. Lied klinkt goed op de radio maar act deed al het goede teniet.Voor de rest had ik wel verwacht dat het publiek er niet op ging stemmen, niet genoeg eurosong.
Winnaar nu paar keer opnieuw geluisterd en ik blijf erbij, geef mij maar de nummers 2 tot 4, stukken aangenamer om naar te luisteren en meer 'eurosong'. Frankrijk dat was zingen op hoog niveau, IJsland is meer eurosong dan eurosong zelf en zat echt wel goed in elkaar qua act, Zwitserland was ook gewoon top gezongen en qua inlevingsvermogen (dat miste ik misschien een beetje bij ons?) ook goed.
.
.
)