Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht gelezen te hebben dat ze die bekendmaking terug afgevoerd hebben.En om de stress nog wat te verhogen, zullen op het einde, tijdens de bekendmaking wie doorgaat naar the Grand Finale, alle artiesten op het podium staan. De verliezers gaan dus echt vol in de spotlights moeten afdruipen.
Ik heb, behalve België, nog niets gezien of gehoord, dus het wordt een complete verrassing.
.
. En naar hoeveel indrukwekkende decolletés we mogen kijken.Kan zijn dat ik mis ben hoor, liever eigenlijk dat ik mis ben.Dacht gelezen te hebben dat ze die bekendmaking terug afgevoerd hebben.
En vandaag saved the best for last!
Vergeet de windmachines en vuurwerk niet om die balades kracht bij te zetten.Tis bijna zover den eerste van drie muzikale hoogdagen van het jaar.
Heb deze keer ook is geen enkel nummer gehoord (buiten Gustav uiteraard), benieuwd naar welke tekstueel briljante balades, dik aangezette eurokitsch en in lokale taal gezongen wereldhits we weer gaan mogen luisteren. En naar hoeveel indrukwekkende decolletés we mogen kijken.
Noorwegen: meh, zal wel door zijn
Malta: leuk deuntje maar wat een chaos
Servië:
Letland: meh
Portugal: leuk leuk
Ierland: zoveel glitter en goud
Kroatië: euhm, WTF did I just watch, tractors en psychopaten
Zwitserland: niet slecht, wat saai
Niet dat het niet cool was, maar gewoon wat WTF, zoals Moldavië een beetje.Ik vond Servië nog wel cool eigenlijk ;-)
?
Niet dat het niet cool was, maar gewoon wat WTF, zoals Moldavië een beetje.
Israël: euhm,?
Moldavië: speciaal, zeker de kapsels. Versta ze geen lap van, leuk deuntje.
Zweden: Goed zoals meestal van Zweden, versta wel niet goed wat ze zingt. Beste tot hiertoe
Azerbeidzjan:
Tsjechië: Sestra power in't roze en met een veel te lange vlecht
Nederland: mooi in beeld gebracht, niet overtuigd van de zang - niet slecht
Finland: groene hulk-armen, 'nuff said - Cha Cha Cha chachacha!
. Ik kan het zelf zeker niet beter, maar ik vond bij velen de zang ook wel zwakjes.