Facebook leak

Eendraadsschema

Active member
Hier kun je controleren of u nummer bij de hack zit.
https://benikerbij.be/
Zelf zit ik er niet bij maar heb al een paar nummers van collega's op het werk gecontroleerd en die zitten er wel bij namelijk onze financiële directeur en onze gewone directeur. Wil eens weten hoeveel grote mannen die een belangrijke job hebben erbij gaan zitten.

Mijn vrouw zit erbij.

Wat zijn nu de beste opties?

Gewoon voorzichtig zijn?

Dit staat er bij op hln.
Wie bij de slachtoffers is, kan jammer genoeg niets doen om het lek ongedaan te maken. Volgens De Ceukelaire komt dat omdat er online al heel wat kopieën de ronde doen. “Wees voortaan extra voorzichtig met het beantwoorden van onbekende telefoontjes van buitenlandse nummers of verdachte berichten”, geeft hij als raad mee. De berichten kunnen onder meer via WhatsApp komen.

Hier kun je controleren of u nummer bij de hack zit.
https://benikerbij.be/
Zelf zit ik er niet bij maar heb al een paar nummers van collega's op het werk gecontroleerd en die zitten er wel bij namelijk onze financiële directeur en onze gewone directeur. Wil eens weten hoeveel grote mannen die een belangrijke job hebben erbij gaan zitten.
Is deze site zelf wel te vertrouwen?

Is deze site zelf wel te vertrouwen?
Als je het niet geloofd kijk dan eens naar de nieuwssites die geven het allemaal mee.

Meer dan 3 miljoen Belgen, dat is wel zot veel! Zowat de helft van alle Belgen die op facebook zitten.
Ik heb gebruik facebook zelf amper en denk niet dat ik er ooit mijn gsm-nummer achter gelaten heb, ik zit er dus niet bij. Ik heb eens rap 5 nummers van kameraden ingegeven, 4 op 5 prijs.

Zitten er niet bij. Goed dat'k niet te veel deel op FB. Maarja, ze weten toch alles ookal zit ge er zelf niet op.

Meer dan 3 miljoen Belgen, dat is wel zot veel! Zowat de helft van alle Belgen die op facebook zitten.
Ik heb gebruik facebook zelf amper en denk niet dat ik er ooit mijn gsm-nummer achter gelaten heb, ik zit er dus niet bij. Ik heb eens rap 5 nummers van kameraden ingegeven, 4 op 5 prijs.
Als je whatsapp gebruikt heeft FB je gsm nr ook

Als je whatsapp gebruikt heeft FB je gsm nr ook
Maar bij deze lek gaat het wel over mensen die zelf hun telefoonnummer hebben ingevuld op hun profiel en in hun instellingen niet deftig hebben afgeschermd. Dat is iets heel anders dan FB die uw nummer heeft vanwege Whatsapp te gebruiken.

Volgens mij heeft het ook te maken met hoe je u moet aanmelden. Of je tweestapsverificatie gebruikt of niet, als je dit mss niet gebruikt was het gsm nummer en gegevens makkelijker te achterhalen.

Woehoe ik zit er ook bij :D .

Maar wat maakt het uit alles wat ik op internet doe ga ik vanuit dat dat geweten is door veel meer mensen dan je denkt, het zij zo.

Terug
Bovenaan