FC De Voorzitters

Hans Moleman

Well-known member
De nieuwste reeks van Peter Boeckx (The Sky is the limit) dus de lat ligt niet te hoog.

Eerste aflevering was wel ok. Vooral een mooi beeld van Vlaanderen en zijn grote probleem met alcohol.

Ook maar een zeer marginale bedoening, dat voetbal in de laagste regionen.

Ik had op voorhand reclame gezien en was wel benieuwd.

Maar toen wist ik nog niet dat dit van Peter Boeckx was. Die man blijft gewoon steeds hetzelfde doen, gewoon een bepaalde doelgroep selecteren (rijke mensen, arme mensen, vlaamse showbizz, en nu voetbalvoorzitters), daar naartoe gaan en die mensen een beetje filmen, af en toe "ah ja" of "jaja" zeggen en that's it. Duidelijk ook weer met de bedoeling om hier uitlachtelevisie van te maken, door montage en bepaalde muziek. Bv. een supporter die op zen slippers komt, echt 3 keer inzoomen op die voeten van die man. En die Peter verdient wss goed aan deze programma's die goedkoop zijn om te maken.

Ook gewoon heel matige productie. Lijkt me idd vooral heel zwak gemaakt. Terwijl het idd niet zo moeilijk is hier iets vermakelijks van te maken.

Ik had op voorhand reclame gezien en was wel benieuwd.

Maar toen wist ik nog niet dat dit van Peter Boeckx was. Die man blijft gewoon steeds hetzelfde doen, gewoon een bepaalde doelgroep selecteren (rijke mensen, arme mensen, vlaamse showbizz, en nu voetbalvoorzitters), daar naartoe gaan en die mensen een beetje filmen, af en toe "ah ja" of "jaja" zeggen en that's it. Duidelijk ook weer met de bedoeling om hier uitlachtelevisie van te maken, door montage en bepaalde muziek. Bv. een supporter die op zen slippers komt, echt 3 keer inzoomen op die voeten van die man. En die Peter verdient wss goed aan deze programma's die goedkoop zijn om te maken.
Ik wist ook niet dat het van Peter Boeckx was, ik heb het eigenlijk meteen afgezet toen ik de “ah ja’s” hoorde, daar had ik echt geen zin in.

De nieuwste reeks van Peter Boeckx (The Sky is the limit) dus de lat ligt niet te hoog.

Eerste aflevering was wel ok. Vooral een mooi beeld van Vlaanderen en zijn grote probleem met alcohol.

Ook maar een zeer marginale bedoening, dat voetbal in de laagste regionen.
Allez, het is alweer marginaal volgens het gecultiveerd volk van Beyondgaming. Ik was me al aan het afvragen wat BG hiervan zou zeggen.

Mensen die een uitlaatklep hebben en samenkomen, dat mag niet he. Iedereen volle bak werken en o wee wie alcohol drinkt.

Allez, het is alweer marginaal volgens het gecultiveerd volk van Beyondgaming. Ik was me al aan het afvragen wat BG hiervan zou zeggen.

Mensen die een uitlaatklep hebben en samenkomen, dat mag niet he. Iedereen volle bak werken en o wee wie alcohol drinkt.
Dat mag zeker. Maar dat maakt het wel niet minder marginaal. :)
En van mij mag iedereen doen wat hij wil. Maar alcohol is en blijft een onderschat probleem in onze maatschappij.

Ja tis al goed, Peterke Nelissen. ;)

Ik ben toch ook echt gene fan van Peter Boeckx, eerlijk gezegd. Niks tegen dieje mens ofzo, maar vind zijn manier van babbelen en zn stem gwn niet aangenaam om naar te luisteren.

Ken die voorzitter van St-Lenaerts, enorm sympathieke mens eigenlijk.

Vroeger af en toe tegen moeten shotten.

Hij was alleen wel verkeerd met zijne 1ste prijs van de tombola, koffiemachine van €400 a €500. Kost in de winkel nog geen €90 :laugh:

Ken die voorzitter van St-Lenaerts, enorm sympathieke mens eigenlijk.

Vroeger af en toe tegen moeten shotten.

Hij was alleen wel verkeerd met zijne 1ste prijs van de tombola, koffiemachine van €400 a €500. Kost in de winkel nog geen €90 :laugh:
Ook zijn, alles is minstens 3 euro waard klopte niet echt. :rofl:

Op zich wel knap wat zulke mensen doen voor een vereniging. Had vroeger in mijn basketclub ook zo een oude voorzitter die zich dubbel plooide.

Een maat van mij is nu ook voorzitter van een basketploeg, en die doet daar wel heel goed werk voor. Zijn voorgangers wel dikke bedriegers die veel centen in hun zakken staken.

Denk zonder zo'n mannen dat er veel verenigingen mogen stoppen. Dus veel respect.

Maar komt wel soms wat marginaal over... Of de manier waarop het gemaakt is.

Ik dacht dat dat een soort docu ging zijn over de problemen in het amateurvoetbal maar het gaat over schunnige grappen en zuipen op kantinefeestjes. Wel jammer

Tja, op beeld ziet dat er wat marginaal uit, maar ik moet toegeven dat dat wel echt gezellig is als ge er tussen zit.

Tgohja, dat de zondagsreserven in provinciale reeksen (een beetje) marginaal zijn. Daarvoor had je deze tv-reeks niet nodig denk ik, maar het heeft toch ook allemaal zijn charme.

Tja, op beeld ziet dat er wat marginaal uit, maar ik moet toegeven dat dat wel echt gezellig is als ge er tussen zit.
Ja, voor mensen die gevoetbald hebben is het inderdaad heel herkenbaar. In elke ploeg is er wel ene “op zijn sletsen” bij, wat maar aantoont wat voor maatschappelijke rol sommige verenigingen spelen en hoe toegankelijk het is. (“Geen lidgeld tot 9j”)

En over het “alcoholprobleem” waarover gewag wordt gemaakt: ga eens een reportage maken over dokters in hun studententijd of de pintjes gedronken nadat de BG-elite gaan paddelen (of golfen?) is…

Ik ben vooral benieuwd welke invalshoeken ze nog gaan aankaarten, maar vond het wel goed!

Ik vind dat echt folklore. Die aftandse barakken van kantines met asbesten golfplaten als dak. Pintjes aan democratische prijzen en na de match een pistolet met gekapt.

Mensen die daar zelf niet inzitten zullen het waarschijnlijk ook nooit begrijpen, maar een teamsport en clubgebeuren is het plezantste wat er kan zijn. Je kan daar vriendschappen voor het leven smeden en geeft uitgebreide mogelijkheden aan sociale contacten. Soms nogal gemakkelijk om iets marginaal te noemen.

Terug
Bovenaan