Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongeveer, dat stuk straat lag hoger.![]()
Street View · Google Maps
Verken een plaats op een nog interactievere manier in Google Maps.maps.app.goo.gl
Deze straat lag parallel met het plein geloof ik, op dezelfde helling, achter de huizen rechts. Aan die huizen kan je goed zien dat het belachelijk voetballen was op zo'n helling haha.

Dat in Rosmeer is nog he. Daar spelen veteranen tegenwoordig.Ongeveer, dat stuk straat lag hoger.
Garenveldstraat kwam er op uit
Volledig open in het veld, als de wind nog wat ging helemaal dramatisch
Genk zuid, onder de koeltorens in de vervuilde lucht van de chemie daar.
Dat in Rosmeer is nog he. Daar spelen veteranen tegenwoordig.

Of het plein van Sporting Dressel in Moorsel bij Aalst. Daar loopt een veldbaan dwars over het veld en passeert er soms een tractor zodat ze de wedstrijd moeten stilleggen.
En ja de maker, The Sky Is The Limit was ook geen zakelijk programma maar eerder uitlach tv.
als jeugd zelf voetbal gespeeld
ik begrijp na het zien van korte fragmenten van dit programma, waarom ik mijn kinderen geen voetbal wil laten spelen.
Vroeger was dat voor alle klassen van de maatschappij, heb op heden gevoel dat dit niet meer zo is.
goed dat je bij fc latem voetbaltDat is dikke zever e, ik speel zelf al iets meer dan 30 jaar voetbal, van 1ste ploegen in 2de provinciale tot nu de 4de reserve ploeg in het vroegere Katholiek voetbalverbond.
Ge komt idd in aftandse clubs waar de schimmel op de muren staat in de douche, houten barak als kantine, supporters die paar tanden missen, ambras langs de lijn maken,...
Maar evengoed in prachtige accomodaties met top infrastructuur waar miljoenen in worden gestoken.
In de ploeg waar ik speel is iedereen (hoog)opgeleid, van notarissen tot advocaten, apothekers en bankdirecteur.

Hehe, ik speel echt bij FC Latem sinds dit jaar (heel mijn jeugd daar gespeeld maar even gestopt)goed dat je bij fc latem voetbalt
neen nu serieus. In vele landen is voetbal eigenlijk de 'arme mensen sport'. Lang niet zo in Vlaanderen, maar begint er ook aan te komen.
Ik heb een aantal zuid afrikaanse ingenieurs collega's (recent geïmmigreerd naar vlaanderen), op voetbal kijken ze volledig neer.
Mijn vroegere franse collega's speelden ook rugby etc., voetbal was ook te min.
Jeugd Hockey ligt aan de andere kant van het spectrum (bvb helft van ouders bij La Gantoise in gent spreken frans onder elkaar).
ben vroeger ook nog scheidsrechter geweest.Hehe, ik speel echt bij FC Latem sinds dit jaar (heel mijn jeugd daar gespeeld maar even gestopt)
goed dat je bij fc latem voetbalt![]()

“Datzelfde Sint-Antelinks speelde vorig seizoen kampioen. Op de allerlaatste speeldag. De voorzitter van de club noemt dat in de reeks de mooiste dag van zijn leven. Terwijl de man getrouwd is en kinderen heeft, wat toch ook minstens een paar memorabele dagen heeft opgeleverd. Spelers en staf zijn die titel trouwens op Ibiza gaan vieren. Ik hoef je niet te vertellen dat ook dat behoorlijk hallucinante taferelen heeft opgeleverd.”
Nee, die louche Hollandse Charlatan ging nog een 'mailtje' sturen nadat hij met 'Denemarken' had gebeld.Heeft hij die robot effectief gekocht, en dan nog voor die prijs?

Die andere gast die daarbij was leek mij toch ook maar een bedenkelijk figuur.Nee, die louche Hollandse Charlatan ging nog een 'mailtje' sturen nadat hij met 'Denemarken' had gebeld.![]()
Dimitri Daeseleire (ex-prof) https://www.transfermarkt.be/dimitri-daeseleire/profil/spieler/44364Die andere gast die daarbij was leek mij toch ook maar een bedenkelijk figuur.
Ik vind dat die er maar voor spek en bonen bij stond eerlijk gezegd.Dimitri Daeseleire (ex-prof) https://www.transfermarkt.be/dimitri-daeseleire/profil/spieler/44364
Hier gaat het over zijn job: https://www.gva.be/cnt/dmf20220609_92536619