Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ergens wisten we het allemaal wel, maar je wil gewoon eens een seizoen waar je niet nog voor de eerste race de kampioen al kent.Het feit dat er mensen verrast zijn, verrast mij.
Bizar. Zijn die niet vrij shady?
Amai, tis dan nog serieus ook blijkbaar.....
Extreem shady zelfs. Dat die kerels nog bestaan is al een wonder, of eerder een schande....Bizar. Zijn die niet vrij shady?
Edit: Jep. Zeer shady.
Dus na een hoop geklaag over de standaard Tilke circuits komen ze met gans iets anders af, en vervolgens beginnen de bloggers te klagen dat het meer op een Tilke circuit moet lijkenEuh, ok.![]()
Track Talk: Analysing And Redesigning The Qiddiya Circuit
Leaked images of Saudi Arabia’s 2023 ‘Entertainment City’ circuit of Qiddiya are…interesting to say the least.drivetribe.com
.Dus na een hoop geklaag over de standaard Tilke circuits komen ze met gans iets anders af, en vervolgens beginnen de bloggers te klagen dat het meer op een Tilke circuit moet lijken.
Zo ver heb ik zelfs niet gelezenProbleem is vooral dat er iinderdaad een hoop onnodige wirwar in zit en dat een aantal zaken ook gewoon nefast zijn om in te halen.
Ik ben niet direct overtuigd van alle voorgestelde wijzigingen in dat artikel, maar overall ziet het er properder uit en biedt zeker wat meer mogelijkheden om in te halen.
. De "onnodige bochten" dienen volgens mij om de bochten ervoor scherper te maken, en hebben dus wel degelijk nut. Je kan het inderdaad anders ontwerpen zonder die bochten, maar 't is nu toch ook niet dat die extra bochten kwaad kunnen? In tegendeel: dat zorgt soms nog voor verrassende gevechten in zo'n wirwar van "onnodige bochten". Als je de uitleg van die blog moet geloven kunnen ze beter terug op AVUS gaan racen, daar zitten tenminste geen onnodige bochten in en heb je zowaar in elke bocht een inhaalmogelijkheid. Toen ze in de helft van het Saudi circuit waren ben ik dus maar gestopt met lezen.Dus na een hoop geklaag over de standaard Tilke circuits komen ze met gans iets anders af, en vervolgens beginnen de bloggers te klagen dat het meer op een Tilke circuit moet lijken.
Engine freeze is ook officieel bevestigd.