Knarf
Well-known member
Helemaal mee eens hoor.Ik vind Stroll eigenlijk nog wel ne redelijk goede coureur. Vroeger keek ik ook met een bepaalde bril naar hem (enkel in de F1 gekomen door het geld), maar ergens heb ik die bril kunnen afzetten, en hem al goede races zien rijden. Vergeet niet dat die gast al 3 keer op het podium heeft gestaan in een veld waarin op zijn minst 6 wagens afgetekend sneller waren dan zijn eigen wagen. Bijna allemaal incidentrijke races dacht ik, maar hij grijpt dan wel mooi zijn kans. Hij is gewoon wat wisselvallig in zijn resultaten.
En Vettel toont af en toe nog wat genialiteit, ik hoop dat het aan de wagens ligt dat hij de laatste jaren soms wat op de dool lijkt te zijn. Wie weet liggen de nieuwe wagens hem goed, en zien we terug wat meer van de oude Vettel. Of het blijft zoals het is, en dan stopt ie er over een paar jaar mee.
Maar "redelijk goed" en "af en toe" dat is niet goed genoeg hé in F1.
Maar met een goede auto kunnen beide wel eens schitteren ja.
. Dat had ik niet verwacht. Gewoon al het verschil in die sidepods is enorm. Bij Haas begint die heel hoog en gaat die vorm direct naar beneden. Bij de Aston Martin begint die iets lager maar blijft die op dezelfde hoogte tot bijna achteraan de wagen. Ik weet wel dat de Haas maar een render was, en dan nog niet van de meest recente versie, maar toch. Indien Haas verder heeft gewerkt op die render is het toch een heel andere wagen dan die Aston Martin.
niet
.
.