Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerlijk gezegd reken ik erop dat Mercedes er wel bij zal zitten.Ik ben vooral benieuwd of Mercedes gewoon weer sandbagged en komend weekend weer vooraan staat, met extreem goed werk van de fabriek zoals ze altijd zeggen, of dat ze écht problemen hebben.
Mercedes top 3, maar ik verwacht vooral strijd tussen Ferrari en Red Bull

Ik ga mij inschrijven, maar ik vind het ZO moeilijk om in te schatten voor dit seizoen.Nog een laatste keer reclame maken voor onze League in F1 Fantasy
code om te joinen:
d30e7c3137 (My Games > Join with code)
Ja wie niet1 aflevering van Drive to Survive en ik erger mij weeral aan Horner.
Ik ga mij inschrijven, maar ik vind het ZO moeilijk om in te schatten voor dit seizoen.

![]()
F1 rules update clarifies ambiguous unlapping situation
A subtle tweak to Formula 1’s regulations has been undertaken ahead of the season regarding a clause that caused controversywww.motorsportweek.com
reglement zegt nu duidelijk dat alle gedubbelde wagens moeten ontdubbelen, als die optie gekozen wordt.
(en Ricciardo is negatief, dus racet hij dit weekend)
ja de website werkt precies niet zo goed.Ik wou wel eens meedoen, maar site weigert de app te openen.
Blijft op het loading balkje staan. (adblock al disabled)
volgens Horner was wat in AD gebeurd is, legaal, omdat "any" niet "all" is.Voor mij maakt dit nog altijd niet onmogelijk wat in AD is gebeurd. Simpele booleaanse logica:
"If the clerk of the course considers it safe to do so, and the message “LAPPED CARS MAY NOW OVERTAKE” has been sent to all Competitors using the official messaging system, all cars that have been lapped by the leader will be required to pass the cars on the lead lap and the safety car."
"if A and B then C"
Deze nieuwe regel zegt dus enkel dat indien het veilig is EN dat exacte bericht wordt getoond, dat dan alle wagens moeten passeren.
In AD werd een ander bericht getoond, dus geen toepassing van die regel... En deze regelwijziging zorgt er niet voor dat er geen andere berichten mogen getoond worden, zoals het bericht dat er maar enkele wagens mogen passeren.
Ik weet het, en ik heb nooit begrepen waarom ze die uitleg gaven en niet de mijne. Want die is imo plausibelervolgens Horner was wat in AD gebeurd is, legaal, omdat "any" niet "all" is.
"all" is wel "al", dus als er nu staat "lapped cars my pass", dan is het "all", volgens reglement.

De any/all is nogal discutabel op taalkundig vlak. Mijn uitleg klopt gewoon he.ja, ik vind mijn uitleg ook altijd de beste![]()