FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben vooral benieuwd of Mercedes gewoon weer sandbagged en komend weekend weer vooraan staat, met extreem goed werk van de fabriek zoals ze altijd zeggen, of dat ze écht problemen hebben.

Ik ben vooral benieuwd of Mercedes gewoon weer sandbagged en komend weekend weer vooraan staat, met extreem goed werk van de fabriek zoals ze altijd zeggen, of dat ze écht problemen hebben.
Eerlijk gezegd reken ik erop dat Mercedes er wel bij zal zitten.
Mijn grootste vraag is Ferrari, die worden nu enorm naar voor geschoven. Benieuwd of ze dat waarmaken.

inderdaad. Laten we hopen dat Ferrari zich bij Redbull en Mercedes kan joinen, hebben we ten minste een 3-way race.
Op Mclaren hoop ik al niet echt meer, na hun remproblemen afgelopen test (op F1TV zeiden ze dat Mclaren geen 20 rondjes na elkaar kon rijden zonder dat de remmen stuk gaan)

Ik verwacht de Mercedes eerlijk gezegd ook weer vooraan.
Ik hoop ook dat Ferrari terug kan aanknopen met de top, maar ik vrees dat ze het daar weer op één of andere manier gaan verknoeien.

Screenshot_20220314-220756.png

Echt eh 😅

Ze houden z'n quotes extreem simpel om het laagdrempelig te houden zeker, maar sommige zaken zijn idd veel te obvious :lol:
Ja, Will, Het doel van quali is idd pole te halen zodat......iedereen achter jou start.

Nog een laatste keer reclame maken voor onze League in F1 Fantasy 😅

code om te joinen:
d30e7c3137 (My Games > Join with code)

1 aflevering van Drive to Survive en ik erger mij weeral aan Horner.
Nog een laatste keer reclame maken voor onze League in F1 Fantasy 😅

code om te joinen:
d30e7c3137 (My Games > Join with code)

Ik ga mij inschrijven, maar ik vind het ZO moeilijk om in te schatten voor dit seizoen.

Laatst bewerkt:
Ik wou wel eens meedoen, maar site weigert de app te openen.
Blijft op het loading balkje staan. (adblock al disabled)

reglement zegt nu duidelijk dat alle gedubbelde wagens moeten ontdubbelen, als die optie gekozen wordt.

(en Ricciardo is negatief, dus racet hij dit weekend)

Voor mij maakt dit nog altijd niet onmogelijk wat in AD is gebeurd. Simpele booleaanse logica:
"If the clerk of the course considers it safe to do so, and the message “LAPPED CARS MAY NOW OVERTAKE” has been sent to all Competitors using the official messaging system, all cars that have been lapped by the leader will be required to pass the cars on the lead lap and the safety car."

"if A and B then C"

Deze nieuwe regel zegt dus enkel dat indien het veilig is EN dat exacte bericht wordt getoond, dat dan alle wagens moeten passeren.

In AD werd een ander bericht getoond, dus geen toepassing van die regel... En deze regelwijziging zorgt er niet voor dat er geen andere berichten mogen getoond worden, zoals het bericht dat er maar enkele wagens mogen passeren.

Voor mij maakt dit nog altijd niet onmogelijk wat in AD is gebeurd. Simpele booleaanse logica:
"If the clerk of the course considers it safe to do so, and the message “LAPPED CARS MAY NOW OVERTAKE” has been sent to all Competitors using the official messaging system, all cars that have been lapped by the leader will be required to pass the cars on the lead lap and the safety car."

"if A and B then C"

Deze nieuwe regel zegt dus enkel dat indien het veilig is EN dat exacte bericht wordt getoond, dat dan alle wagens moeten passeren.

In AD werd een ander bericht getoond, dus geen toepassing van die regel... En deze regelwijziging zorgt er niet voor dat er geen andere berichten mogen getoond worden, zoals het bericht dat er maar enkele wagens mogen passeren.
volgens Horner was wat in AD gebeurd is, legaal, omdat "any" niet "all" is.
"all" is wel "al", dus als er nu staat "lapped cars my pass", dan is het "all", volgens reglement.

volgens Horner was wat in AD gebeurd is, legaal, omdat "any" niet "all" is.
"all" is wel "al", dus als er nu staat "lapped cars my pass", dan is het "all", volgens reglement.
Ik weet het, en ik heb nooit begrepen waarom ze die uitleg gaven en niet de mijne. Want die is imo plausibeler 😅

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan