nokeyboard
Well-known member
Russell die 0,3 sec trager was dan Kimi gaat sowieso minder aandacht krijgen dan Max die trager was dan Hadjar.
Die gaps tegenover de Mercedes is echt zzz
Die gaps tegenover de Mercedes is echt zzz
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Charles maak een grote fout bij het uikomen van de spooncurve in zijn laatste run verliest daar veel tijd.wat was er met Ferrari in Q3 vgl met 1 en 2? Deden plots helemaal niet meer mee.
Maar Charles en Lewis vonden het toch fun in weekend 2. /sHet is duidelijk dat de rijders op de vingers getikt zijn door FOM en FIA na het eerste raceweekend en wat positiever moesten doen in China. In Japan komt echter de realiteitszin terug. Dit reglement is een Frankenstein van jewelste. Rijders die goed zijn in snelle bochten zoals Verstappen, Norris, Albon,... zijn echt gejost. Antonelli neemt al meteen de maat van Russell. Als die morgen wint belooft het een heet jaartje te worden bij Mercedes.
Ik wou hier al komen posten voor dat ik dit had gelezen: Max zou beter stoppen. Motivatie is weg. Doet me wat denken aan Hakinnen en Vettel.Max Verstappen lijken we volgend jaar toch echt niet meer in de F1 te gaan zien, zeker als het zo blijft door gaan.
Jij lult over Verstappen toch ook maar wat uit je nek héIk wou hier al komen posten voor dat ik dit had gelezen: Max zou beter stoppen. Motivatie is weg. Doet me wat denken aan Hakinnen en Vettel.
Ga maar wat andere dromen najagen. GT3, LeMans, ...
Die Ferrari is toch wel een moeilijke auto denk ik. Practice 3 Leclerc drift bijna alle bochten.
Benieuwd naar de start morgen. Zien of Ferrari nu nog tot P1 kan door schieten.

Hebt ge eigenlijk gelezen wat ik heb geschreven? Wat in godsnaam heeft 2025 daar mee te maken?Jij lult over Verstappen toch ook maar wat uit je nek hé
Heb je eigenlijk de tweede helft van 2025 gezien? Deze reglementen trekken op niks, een F1 wagen op het scherpst van de snede rijden is er niet meer bij, zelfs niet in kwalificatie. Welke rijder zit daar op te wachten? De mindere goden waarschijnlijk...
Je vergelijkt Verstappen met Hakkinen en Vettel, dat toont toch aan dat je er zelf totaal niks van snapt? Hakkinen kon niet meer met de druk om van de titelstrijd en had de dood'al in de ogen gekeken, Vettel was een one trick pony die na het diffuser tijdperk niks meer klaarspeelde en in feite ook moeilijk met druk omkon.Hebt ge eigenlijk gelezen wat ik heb geschreven? Wat in godsnaam heeft 2025 daar mee te maken?
Het is toch duidelijk dat Max dit niet plezant vindt? Hij heeft niks meer te bewijzen. Heeft geld om maar alles te kunnen doen wat hij wilt.
Waarom zit die dat nog tegen zijn goesting rond te rijden?
Vorige week op de Nürburgring was dolle pret voor hem. Ga dat doen man. Die gewoon wat ge plezant vindt.
Nogmaals: iedereen hier op dit forum weet dat Max de beste piloot is van de grid.
Ik ben uw kinderachtig gedrag eigenlijk echt kotsbeu. Met uw anti-Max gezeik.
Ge hebt zelf trouwens compleet geen enkele bijdrage aan Max zijn results. Gewoon omdat ge "fan" zijt van de beste maakt u niet beter dan iemand anders hé. Echt moeilijk is dat niet zien wie beste is, en dan succes supporter worden.

In de loop van het jaar zullen ze bij redbull wel het nodige doen en meer een auto op zijn maat brengen.