GETHEZ
Well-known member
Speelt gewoon algemeen slecht inderdaadamai da spel is onspeelbaar ? non stop haperingen en speed up lag
Van 6 naar 8 gedropt in een sessie, gewoon omdat het u niet laat spelen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speelt gewoon algemeen slecht inderdaadamai da spel is onspeelbaar ? non stop haperingen en speed up lag
Mooi op zo korte tijdWat ik merk is dat mijn passen precies veel zachter zijn...
Gisteren Diata gepacked in de 84 player pick SBC. En dan de Guendouzi objective even gegrinded, vond die zijn base 77 card al super OP, ben benieuwd naar hoe die 87 gaat spelen.
Daardoor ook mijn ploegske nog eens overhoop (moeten halen) maar denk wel dat dat snor gaat zitten:
Het enige jammere is dat ik mijn What If Ødegaard naar supersub heb moeten degraderen.
Haha ja idd... 2mil om messi te doen... Laat maar zo dan.Say wut??
Vind ik ook wel. Heb wel sjaans met mijn pulls, en de SBC's en objectives die nu lopen/gelopen hebben helpen ook wel stevig.Mooi op zo korte tijd
Ja, echt onspeelbaar in rivals. Wl moet toch een ramp zijn, vermoed ik?met zoveel haperingen in de servers ga ik geen wl spelen hoor
nog nooit meegemaakt...beeld staat soms volledig stil en zeker 3 sec delay op alles wat ik doe ingame
Da valt hier ook nog mee, maar de gameplay is hier grotendeels broken... Ik kan geen 2 passen geven of ze beginnen met onnozele looplijnen/acties bij mij, opbouw: 0Heb eigenlijk totaal geen last van freeze of lag... Hopelijk blijft het zo
Heel mooie pull! Ja je kan Raul cam zettenYuppers, ultimate hier ook... Interessante inhoud :
![]()
![]()
Prime Dalglish, move over Raul...
Kan ik raul CAM naast mijne del P parkeren???
Dus als L, R of centrale CAM???
EA being generous, what gives ??
Maar hoe zet ik hem erop bij de start, dan heb ik 3 CAMs al... Del P Kaka en dan raul...Heel mooie pull! Ja je kan Raul cam zetten

lolYuppers, ultimate hier ook... Interessante inhoud :
![]()
![]()
Prime Dalglish, move over Raul...
Kan ik raul CAM naast mijne del P parkeren???
Dus als L, R of centrale CAM???
EA being generous, what gives ??
Het blijft ik achter de controller eh...

Gij Icons**tHet blijft ik achter de controller eh...
Hiermee geraak ik nog niet in goud denk ik
Ben wel on the road voor een bijna full icon team aan dit tempo
Iedereen op 10 chem![]()

Ik denk dat ik vorig jaar op te einde nog niet eens zoveel icons had, en toen waren er ook swapsGij Icons**t![]()