FIFA 22

FIFA 22

Miskijk u in dat geval niet op het niveau van sommige Icons.

Ik had Vieri vorig jaar vrij snel in één van mijn packs, maar die zat op de bank voor 81 Richarlison die gewoon beter was.
Del Piero zou ne droomspits zijn maar die is vrij onbetaalbaar momenteel.
Kben wel tevreden met mijn huidig team, maar zo'n icon is altijd wel tof (nostalgie)

Nu kunde nie echt het verschil meer zien tussen visa team of iemand die trade of sbc geluk heeft.
Letterlijk elke top speler kost amper iets, en als je iets wat kan traden dan heb je dat zo bij 1 getrade.

Maar aan ene kant, is da wel goed dat goeie spelers makkelijker te krijgen zijn.
Dan krijg je minder op je kloten van die met geld te veel.
Inderdaad.
Veel beter op deze manier.

Zeker als je veel trade. Dan kan je eigenlijk alle gold kaarten kopen die je wil.
Maar ook spelers die gewoon veel spelen kunnen alles kopen buiten misschien de top 5 golds.

Inderdaad.
Veel beter op deze manier.

Zeker als je veel trade. Dan kan je eigenlijk alle gold kaarten kopen die je wil.
Maar ook spelers die gewoon veel spelen kunnen alles kopen buiten misschien de top 5 golds.
Top 5 golds zijn al serieus gezakt, neymar kost ook nog maar 490k coins.
Wat je eigenlijk nog heel snel kan hebben. mbampe is ook 600k gezakt blijkbaar.

En black friday moet nog komen, nog grotere crash dan.

Ik krijg het schijt van die friendlys hé. 6-1, 6-1, 7-5, 10-1 en 10-1 zijn mijn laatste uitslagen :angry: (allemaal verloren moest dat niet duidelijk zijn)

Laat die objectives toch gewoon in rivals doen.

De markt gaat nog leuk worden dit jaar als het zo blijft gaan, dit is nu al de 2de of 3de crash terwijl andere jaren rond black friday de eerste echte crash is.

Het is toch ook al vaak geweest dat de Black Friday een week of twee voor Black Friday kwam. Benieuwd wat het dit jaar zal zijn.

Lol das wat heel de community 2 jaar geleden niet wou 🤣
Ik moest tegen een kerel met Ronaldo en Ronaldino in zijn ploeg. Wat kan ik daar nu tegen beginnen. Ik kan me niet eens kwalificeren voor weekend league. In rivals zit iedereen toch relatief op zijn niveau, blijft het aangenaam voor iedereen.

Ik moest tegen een kerel met Ronaldo en Ronaldino in zijn ploeg. Wat kan ik daar nu tegen beginnen. Ik kan me niet eens kwalificeren voor weekend league. In rivals zit iedereen toch relatief op zijn niveau, blijft het aangenaam voor iedereen.
Goh ze zeggen dat friendlies ooh SBMM is (wat ik niet denk btw). Dusja kan het volgen dat het mss beter in rivals is

Ik twijfel zeer sterk of die friendlys skill based zijn want zo'n pandoeringen krijg ik niet in rivals.

Uiteindelijk er toch in geslaagd om Felliani binnen te halen. Laatste wedstrijd leek weer zo'n pandoering te worden vlug 2-0 achter maar gewonnen met 2-3, 2 goals in de 78 en 83e minuut :)

Zit bij mij ook op de bank, nog niet veel mee gespeeld dus kan nog oordeel vellen.
Zijn PHY heeft spijtig genoeg wel een downgrade gekregen, al de rest in de plus... 80 stamina bv.

Maar 98 heading, need i say more? Gewoon op L1 duwen alvorens de corner te nemen, dan wordt ie altijd gekozen

En met powerhouse erop past ie wel zalig

Ik speel toch nog af en toe eens een matchke, het helpt dat ik nog niet aan mijn plafond zit. Onderweg naar divisie 3. Ben grotendeels aan't overschakelen naar een first owner team, enkel Sancho, Fabinho en Sterling blijven nog over als gekochte spelers.

Ik koop wel af en toe eens een speler om een paar matchen wat mee te klooien. Wie zouden jullie voor dit team aanraden rond 100k? En welke chemistry styles kan ik best nog op deze spelers zwieren?

Terug
Bovenaan