FIFA 22

FIFA 22

lol ik zat een verlies reeks van 10 of zo. Kom ik uit tegen iemand met Ronaldo en Suarez als zijn voorlinie en ook nog bv Red Pick Carrasco erbij. Is dat wel niet mijn eerste win van de dag zeker. Soms snap ik het niet meer hoor.

lol ik zat een verlies reeks van 10 of zo. Kom ik uit tegen iemand met Ronaldo en Suarez als zijn voorlinie en ook nog bv Red Pick Carrasco erbij. Is dat wel niet mijn eerste win van de dag zeker. Soms snap ik het niet meer hoor.
EA die script in je voordeel :sarcastic:

Huidig script is veel beter zowaar 3 op een rij gewonnen (4 op 5) en ben nu een rang gestegen :o heb maar 27 wedstrijden nodig gehad lol. (Div 5)

Was men team weer wat beu. Na paar 100 matchen met Wirtz, Zakaria en Jesus wil je eens iets anders. Had deze week Demebele en Kounde getrokken in een pakkie dus maar eens spaanse toer op gegaan. Tot hiertoe doen Griezmann en Dembele het zeer goed. Dembele meer goals dzn gespeelde matchen. Eindelijk ook een Viera te pakken gekregen als trainer, altijd goed voor de fransozen. Denk dat ik dat al 100 keer geprobeerd had maar telkens na enkele seconden weg.

In game start ik zo met full chem

Was men team weer wat beu. Na paar 100 matchen met Wirtz, Zakaria en Jesus wil je eens iets anders. Had deze week Demebele en Kounde getrokken in een pakkie dus maar eens spaanse toer op gegaan. Tot hiertoe doen Griezmann en Dembele het zeer goed. Dembele meer goals dzn gespeelde matchen. Eindelijk ook een Viera te pakken gekregen als trainer, altijd goed voor de fransozen. Denk dat ik dat al 100 keer geprobeerd had maar telkens na enkele seconden weg.

In game start ik zo met full chem
Ingame moet je Griezman aan de andere kant zetten. Of je schiet constant met zijn WF op goal.

Morata gedaan, eens uittesten. Denk er een Hawk op te zetten. Wat extra snelheid, kracht en een beter schot ideaal voor een spits lijkt me.

Morata al 2 goals na 22 minuten spelen. Goed begonnen. Jammer genoeg daarna 4 tegengoals moeten slikken :(

Voor elke scheet in de 16 fluiten ze nu ook, terwijl je bij moment iemand in 2 kan kappen zonder fout.

I like die bergwijn, gisterenavond nog gehaald en niet kunnen testen, is goed op de wing én als CAM, laat dat nu net 2 posities zijn waarmee ik speel en naar switch...

Speelt ge prem lg, doe deze, en als ge slim zijt in uw teamkeuze moet ge 'maar' 10 matchen doen, heb zelf geen eentje extra moeten doen en ook 1 ragequit, dus was vlotjes binnen hier
Die bergwijn heb ik ook gedaan.
5 matchen nodig gehad, vol team met enkel spitsen met de nodige stats 😂 Toch 3 van de 5 gewonnen zelfs. Scoren ging heel gemakkelijk, niet moeilijk met 10 spitsen op het veld😂😂

Eerste WL, toch niveau 3 gehaald met 46 ptn ofzo. Rewards waren meh, red pick sommer (en die zat nadien ook in mijn TOTW pack). Kroos en Depay als beste kaarten.

Ik heb denk ik 3 wedstrijden cadeau gekregen, meeste gingen redelijk gelijk op. Maar steekt eigenlijk wel snel tegen, elke ploeg heeft Kimpembe, Dembele, Ben Yedder. Geen idee of ik nog veel WL ga doen dit jaar...

Eerste match, plots komt mijn keeper uit zonder te vragen.
Terwijl ik op formatie defense sta.
Nu weet ik waarom ik amper nog speel, meteen weer genoeg voor vanavond.

Heb me laten gaan en toch maar de Mahrez SBC gedaan is een perfect match met Silva dus waarom niet.

Eerste wedstrijd 6-0 op mijn doos. Ik vrees dat ik binnenkort de buurvrouw eens aan de deur ga hebben als ik zo blijven schreeuwen.

Vandaag al mijn tradeble spelers in de aant het verkopen. Heb nu nog steeds +800 UT spelers. Ga net onder de 1.4mil uitkomen denk ik. opname van de SB rewards elite 1 liep mis. Maar wel deze gekregen (28k)

IMG_0840.jpg

Toch ook nog eens aangemeld na een week voor mijn season rewards te zien. Big shite en meteen weer close app. xD

Denk dat ik binnen een paar maand misschien nog eens terug kom.

Terug
Bovenaan