FIFA 22

FIFA 22

Ja die Ginola in de spits, beste afstandsschutter die ik deze fifa, en mogelijks alle fifas al gebruikt heb

Als er geen verdedigers in lijn staan: gewoon knallen maar

zit echt in een dip..kan zelf niet meer winnen op world class

mijn wl ook zwaar slecht...had 8 matchen te gaan en allemaal na elkaar verloren

kan geen enkele kans bij elkaar voetballen en ik heb 7 van de 10 verloren op world class allemaal met deze stats...

FEu79g0WUAA-rz3

Laatst bewerkt:
Op anderhalf a twee uur van marker III div 6 mij naar div 5 gezet...

Ben wat uitgerust, nu lukt ie veel beter, deze voormiddag niks opgezet tot 16 u, normaal kan ik mij ni zo lang houden, maar moet da precies nog doen :unsure:

En die Ginola, ik kan hem maar ni genoeg bestoeffen, wa ne keirel

zit echt in een dip..kan zelf niet meer winnen op world class

mijn wl ook zwaar slecht...had 8 matchen te gaan en allemaal na elkaar verloren

kan geen enkele kans bij elkaar voetballen en ik heb 7 van de 10 verloren op world class allemaal met deze stats...

FEu79g0WUAA-rz3
AI dude, ik denk dat ik uwe good run aan t bezigen ben :unsure:

Een vraagje dat ik heb, stel dat ik ooit in eindfase van de WL geraak, dan krijgt ge minstens één rood kaartje, zijn die ook capped, of kan dat eender wie zijn?

Plaats me meestal direkt het zelfde weekend, op zaterdag of zondag voor WL daarachter 😅
Keer of 6 winnen in WL en ge zijt al rank 3.. na n win of 5 bespaar ik mij vaak den tijd en leave ik, alsk achtersta 🤓
Gwn minder tijd als ge voor kids moet zorgen. Elke WL al geplaatst dou.. easy games, meestal nog game of 3/4 over in quali fase

Die Openda met marksman .. wow. Ik zelf link hem met maar 1 link in een 4-3-3 op 8 chem, zeker de moeite waard.
Als supersub met finisher ook de moeite, probeer hem maar eens. En het is een Belg dat maakt het leuker ;-)

Die Openda met marksman .. wow. Ik zelf link hem met maar 1 link in een 4-3-3 op 8 chem, zeker de moeite waard.
Als supersub met finisher ook de moeite, probeer hem maar eens. En het is een Belg dat maakt het leuker ;-)
Bij mij is hij supersub, valt niet in te passen in mijn ploeg, nog niet zoveel meegespeelt maar hij speelt heel makkelijk en schiet ze erg mooi binnen. Goeie spits.

Men Untradable teampje sinds een kleine week. Geen zin meer om mee te gaan in die gekke transferprijzen. Heb werkelijk nog maar 20tal spelers. Bank ook niet al te sterk meer aangezien ik veel in de sbc van hero Mostovoi heb gestoken, het was een gok.
Hopen op goei black friday deals en nog eens wat packluck dat ff geleden is.

Formatie speelt redelijk goed op posession, redelijk tikie taka voetabal wel zonder al te zotte skilldribbels want daar ben ik niet te sterk in. Tege sommige tegenstanders ligt er wel te veel ruimte op de flanken en zet ik gwn op 4-4-2.

nu kan ik niet meer winnen op pro...0-4 verloren

ergste vormdip ooit wtf geen idee wat er aan de hand is

semi pro dan maar zeker...

nu kan ik niet meer winnen op pro...0-4 verloren

ergste vormdip ooit wtf geen idee wat er aan de hand is

semi pro dan maar zeker...
Hier gaat het goed. Ik speel de meeste Squad Battles nu een moeilijkheid hoger en blijft lukken. Ga zo weer aan de +60k punten komen voor Elite 1.

Hier ook verbazend goed in rivals, op dit tempo ben ik snel weer in div 4

Kan het zijn dat ze licht gepatcht hebben? Teveel gezaag vanmijnentweege :unsure:

lol ook verloren op semi pro,zoiezo is mijn account glitched en staat het op ultimate

er klopt iets niet,al mijn matchen gedaan en maar 35k points,denk 20 verloren van de 40

Ik wordt niet warm van de SBCs de laatste tijd. Dan had ik eerlijk gezegd liever die goedkope SBCs waarvoor je een kleine packje kreeg dan deze dure overgeprijsde Heros en Icons. Die goedkope kon ik tenminste doen had ik elke avond toch een klein puzzeltje te leggen. Nu eens kijken en nah wachten op de volgende.

Terug
Bovenaan