FIFA 22

FIFA 22

Ik heb Di Natale en toch heb ik nog Benzema gedaan. Nog geen spijt van gehad hij trapt ze heel makkelijk binnen. Goeie combinatie van snel/sterk/wendbaar. Voor die prijs ook zeker als je die Buka of zo hebt gedaan die Duitser met die objective valt zijn prijs heel goed mee. Beter dan dat worden ze niet.

Op Futbin samen met Fekir veruit de kaart met de meeste likes.

Ik speel hem in de spits met Di Natale er achter als CAM.
Ok maar zou ik dan Ginola en benzema in de spits zetten beiden?? En f it ik kan terug opbouwen vanaf nu

Ok maar zou ik dan Ginola en benzema in de spits zetten beiden?? En f it ik kan terug opbouwen vanaf nu
Ginola is een van de beste kaarten in game volgens mensen die hem hebben dus ja dat zou dan de basis van mijn ploeg worden. Het zijn 2 fransen dus een doctoraat in de chem ga je niet nodig hebben om die te linken neem ik aan.

Persoonlijk vind ik met 2 samen in de spits minder makkelijk spelen dan eentje ST en eentje CAM. Iets makkelijker om driehoekjes te maken als er eentje wat tussen het middenveld en de verdediging van de tegenstander zwemt. Maar dat is persoonlijk voorkeur. Voordeel van 2 STs is normaal dat het lastiger is voor de verdediging en er meer gaten zouden moeten vallen.

Ginola is een van de beste kaarten in game volgens mensen die hem hebben dus ja dat zou dan de basis van mijn ploeg worden. Het zijn 2 fransen dus een doctoraat in de chem ga je niet nodig hebben om die te linken neem ik aan.

Persoonlijk vind ik met 2 samen in de spits minder makkelijk spelen dan eentje ST en eentje CAM. Iets makkelijker om driehoekjes te maken als er eentje wat tussen het middenveld en de verdediging van de tegenstander zwemt. Maar dat is persoonlijk voorkeur. Voordeel van 2 STs is normaal dat het lastiger is voor de verdediging en er meer gaten zouden moeten vallen.
Ok gehaald, ik zal is moeten uittesten wat goed werkt nu

Kanté zou zo goed passen in mijn team

En why is die Messi kaart 95 ffs??

Messi begon als 93 kreeg een +1 IF kaartje en nu dus nog eens zijn OTW +1 voor 5 op 10 er bovenop. Ik heb hem al tegengekomen maar de speler die hem had kon er niet veel van.

Mijn Correa (de OTW kaart die ik kreeg in het begin) is van 82 naar 86 (IF + minstens 5 op 10) gegaan moet hem nog eens van de bank halen moet ondertussen ook wel een ferme kaart zijn 89 pac 90 dri jammer dat hij wat groot en breed is.

Ik denk dat ik ga starten met beide in de spits, kan nog altijd terugvallen op Ginola in de spits en al mijn middenvelders op de cam in een vrije positie, benzema dan centraal, martial op de linkse cam en sarr op de rechtse cam...

Is er trouwens een rm die ook goed op de cam speelt van de premier lg? Sancho mss?

Ik denk dat ik ga starten met beide in de spits, kan nog altijd terugvallen op Ginola in de spits en al mijn middenvelders op de cam in een vrije positie, benzema dan centraal, martial op de linkse cam en sarr op de rechtse cam...

Is er trouwens een rm die ook goed op de cam speelt van de premier lg? Sancho mss?
IF Jesus speelt overal goed. Cam, wide positions en bij mij heeft hij een tijd in de spits gestaan.

Ok, mogelijkheid, maar heb maar 17k staan en hij gaat 55k atm

Good old foden ff gebruiken zekers? Al doet die supervaak floshen

Edit, waar zet ik hem, links of rechts in de spits? Wat Zijn jullie ervaringen?

Laatst bewerkt:
Woho nieuw record iemand doen quitten na 7 minuten :D. Stond toen al 3-0 voor :D meteen bij af trap gescoord. Toen trapte hij af bal afgepakt en weer gescoord. Trapt hij weer af bal weer afgepakt strafschop gekregen. Toen vroeg hij al om een pauze maar ik miste wel zeker :( toen wilde hij nog door gaan maar meteen erna weer bal afgepakt en de 3-0 gemaakt en toen wilde hij weer pauze en was het wel gedaan :D

Wa ne loser diene benzema, hij loopt overal behalve waar ie moet lopen, vanvoren
Ik ben nu begonnen met bij te houden wie voor mij scoort en assists maakt, in de laatste 5 (ik hou het nog maar 5 wedstrijden bij) rivals wedstrijden maakte Benzema 5 goals en 4 assists.

Slaag je eigen gameplay eens op. En bekijk het eens met een kritisch oog. Wat had je beter kunnen doen enz. Veel dingen zie je niet op de momenten van de waarheid.
Kijkt iedereen is nekeer naar zijn opnames, deze editie krijgt iedereen om zijn oren omdat de keepers ni op hun lijn blijven staan. Ik denk da mijn lloriske zijn basiskamp heeft opgezet aan de kleine backaré, die pipo kan dus niet op zen lijn blijven eh, denkt dat ie prime neuer is ofzo...

En de gameplay is sommige matchen om van te kotsen, afpakken met rondje, afpakken met rondje, enz... Enz....

Enige dat telt bij het verdedigen, ik vind da kotswekkend, er zijn toch andere manieren ook? Neeje een ganse match da knoppeke abusen...

Triestige fifa

Mijn ploegske , op de LB kom Renan Lodi, eerst wat coins sparen.

Schoon ploegje. Wie is die icon?

Lukt dat ook een beetje met maar 1 controlerende middenvelder? Ik kijk naar eventueel POTM Vini maar dan zou er geen plaatst meer zijn voor Gosens en verlies ik een pak verdedigende power en daar maak ik me wat zorgen over.

Terug
Bovenaan