Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben er vol lof over. Is inderdaad makkelijk van de bal te zetten. Zijn voordeel is dat hij snel en wendbaar is en van al mijn spelers het makkelijkst een duel kan ontwijken. Want tegen Kimpembe moet zelfs Benzema het afleggen.Serieus wat zotte kaartjes bij deze keer.
Ik heb men Silva 89kaart terug op de bank gezet. Ik weet dat er hier iemand lof over is maar het werkt gewoon niet. Die is zo makkelijk van de bal te zetten? Heb hem op werkelijk alle posities geprobeerd maar niet lukt. Kan hem nochtans perfect inpassen met een Jesus IF en walker.
Ondertussen zit ik met een bank dieeen hogere rating heeft dan men team, nog maar eens het bewijs dat je daar niet te hard moet op focussen (het getalletje).
89 kroos 89 silva 89 kohler 90 kane.. allemaal waardeloos. Er zijn kaarten van 5k coins die stukken beter zijn.
In Spanje zou Vini wel eens POTM kunnen winnen en dan krijgt hij een nieuwe kaart en zijn huidige zijn al de meta van de meta. Ik ben persoonlijk nu daarvoor aan het sparen.€850.000 coins, en graag tips gehad om mijn ploeg te versterken. Iemand enig idee hoe ik een screenshot van op mijn iphone kan uploaden?
Ferm ploegje. Werkt dat zo met enkel Onyeka met defensieve kwaliteiten op het middenveld? Ik speel nu met 2 controleurs maar als ik Vini haal dan heb ik geen plaatst meer voor Gosens en daar ben ik wat bevreesd voor.![]()
CA072478-8-F80-4497-BC1-D-BFF57-F3-CE61-D hosted at ImgBB
Afbeelding CA072478-8-F80-4497-BC1-D-BFF57-F3-CE61-D gehost op ImgBBibb.co
Trezeguet en de sbc’s uiteraard UT, de rest allemaal tradeble. Pack luck is onbestaande jammer genoeg.
Trezeguet 120 goals en 60 assist in 130 wedstrijden (enkel Rivals en fut champs).
Het probleem is bij mij dat ik altijd met 2 spitsen moet spelen, anders scoor ik weinig of niet. Dus Mané komt naast Trezeguet en De Bruyne komt naast Oneyaka op het middenveld. De bruyne aanvallend, onyeka verdedigend. En die laatste is zo goedkoop maar echt een tank. Vind Kanté nog iets te duur momenteel.Ferm ploegje. Werkt dat zo met enkel Onyeka met defensieve kwaliteiten op het middenveld? Ik speel nu met 2 controleurs maar als ik Vini haal dan heb ik geen plaatst meer voor Gosens en daar ben ik wat bevreesd voor.
Voor een Premier League ploeg kan je niet veel beter hebben denk ik zeker je verdediging niet, enkel misschien Kante ipv Onyeka? Het schijnt dat Kante nog beter is dan zijn stats doen vermoeden.

Is Elite niet makkelijker dan Div 1? In elite heb je een skill based matchmaking dacht ik aan de hand van een rating?WL was leuk gedaan op 20 minuten, 6 gifted wins, alles gequit.
Reds uiteraard brol, ik doe geen moeite meer geld toch niet nodig
Rivals ging deze week vlot, maar mij bewust laten verliezen of ik zat in Elite. En dan ist weer shitshow a volanté, no thx met swaps voor de deur.
ah dat begrijp ik ik speel ook altijd met een 4231 gewoon omdat ik daar het makkelijkst mee kan opbouwen anders zit er altijd een gat in het midden en geraak ik er moeilijk over zonder balverliesHet probleem is bij mij dat ik altijd met 2 spitsen moet spelen, anders scoor ik weinig of niet. Dus Mané komt naast Trezeguet en De Bruyne komt naast Oneyaka op het middenveld. De bruyne aanvallend, onyeka verdedigend. En die laatste is zo goedkoop maar echt een tank. Vind Kanté nog iets te duur momenteel.
Ik speel op pc de vereisten daar zijn hoger.A days worth of grind voor die bronze squad milestones, resultaat 50k pack met 83 tops...
Mkayyyy
@dadash, ik denk dat jij het beste SB kent, hoeveel heb je nodig plus minus om elite 2 te worden?
Ik heb wat SB zitten spelen en zit rond de 31,5 ofzo, wss net niet genoeg neem ik aan?
Het is 31 en een sjiek, fingers crossed want het verschil is wel merkbaarIk speel op pc de vereisten daar zijn hoger.
FIFA 22 Squad Battles - Ranking - Minimum Points | FUTBIN
Squad Battles ranking and pointswww.futbin.com
Op PS was Elite 2 vanaf 31k punten vorige week. Je hebt niet veel marge dus, ze zitten nu aan bijna 29k dus zullen wel weer uitkomen op rond de 31k.