FIFA 22

FIFA 22

ai Matip die is echt wel traag Rudiger en Gomez zijn de beste CVs uit de PL voor een beperkt budget
Klopt al is Gomez toch nog niveau hoger dan Rudiger vind ik. Gomez staat nog steeds in men start up.

Sinds daarstraks in divisie 1 eindelijk. Nog geen match gespeeld za voor vnv zijn. Hopelijk niet zo toxic als velen hier laten blijken.

Iemand trouwens die TOTW Griezzman? Zou goed linken in men team.

Klopt al is Gomez toch nog niveau hoger dan Rudiger vind ik. Gomez staat nog steeds in men start up.

Sinds daarstraks in divisie 1 eindelijk. Nog geen match gespeeld za voor vnv zijn. Hopelijk niet zo toxic als velen hier laten blijken.
Meesten spelen met 2 CVs vandaar dat ik er meteen 2 noemde. Gomez is vooral wendbaarder als je hem zelf moet controleren is Gomez iets aangenamer dan Rudiger.

Proficiat met je promotie. Ik denk dat de meesten klagen over de moeilijkheidsgraad die enorm toeneemt meer dan over toxic gedrag.
0-8 verloren op legendary tegen bronze team lol

ik had 21% balbezit...
ouch mij lukt het wel aardig zit na 29 wedstrijden al aan +60k punten dus genoeg al voor Elite 1

ik doe

< 100 op Ultimate
< 160-170 op Legendary
> 170 op World Class

Lukt aardig al heb ik wel eens 6-3 op mijn doos gehad van een 186 team met oa Neres in die trapte ze gewoon binnen vanop 25m afstand recht in de winkelhaak. Ronaldo (9) stond ook op het veld maar was vooral die Neres die me schrik aanjaagde die moest zo snel mogelijk onder de grond worden gestampt.

op ultimate verlies ik met 0-15 zelfs tegen bronze
ja heeft ook een tijdje geduurd eer ik het kon stap van Legendary naar ultimate is enorm die bronzen spelen alsof ze R9 zijn

nu ik heb er deze week ook nog maar 3 op ultimate gespeelt hoor zoveel <100 teams zijn er niet en de laatste was ook maar een 5-4 win 4-2 voor gekomen in de laatste 10 minuten scoort de AI nog 2x en ik scoor dan de winner in minuut 89

tegen de AI is het vooral belangrijk om niet aan je back 4 te komen (in 95% van de gevallen) niet te hard pressen maar gewoon met zoveel mogelijk voor de bal blijven want de AI die vind gaatjes alsof het niks is

ja heeft ook een tijdje geduurd eer ik het kon stap van Legendary naar ultimate is enorm die bronzen spelen alsof ze R9 zijn

nu ik heb er deze week ook nog maar 3 op ultimate gespeelt hoor zoveel <100 teams zijn er niet en de laatste was ook maar een 5-4 win 4-2 voor gekomen in de laatste 10 minuten scoort de AI nog 2x en ik scoor dan de winner in minuut 89

tegen de AI is het vooral belangrijk om niet aan je back 4 te komen (in 95% van de gevallen) niet te hard pressen maar gewoon met zoveel mogelijk voor de bal blijven want de AI die vind gaatjes alsof het niks is
Stomme vraag wss maar over welke game modus zijn jullie eingelijk bezig? Squad battles kan je zo veel matchen niet spelen?

Laatst bewerkt:
Stomme vraag wss maar over welke game modus zijn jullie eingelijk bezig? Squad battles kan je zo veel matchen niet spelen. Draft ofzo? Zelf nog nooit gedaan heb er wel een token voor gepacked van de week.
Squad Battles. Je kan er zoveel spelen als je wil. Enkel de eerste 40 tellen voor de weekly.

Squad Battles. Je kan er zoveel spelen als je wil. Enkel de eerste 40 tellen voor de weekly.
Geen idee hoe je er meer speelt. Ik dacvt elke week max 6? Duidelijk niet opgelet precies :). Eens je hebt gespeeld komt de score er toch gewoon? Ik eindig ook altijd in gold 2 met die matchen. Speel quasi alles gewoon op wereldklasse.

Geen idee hoe je er meer speelt. Ik dacvt elke week max 6? Duidelijk niet opgelet precies :). Eens je hebt gespeeld komt de score er toch gewoon? Ik eindig ook altijd in gold 2 met die matchen. Speel quasi alles gewoon op wereldklasse.

200.gif

op vierkantje duwen

Toch eens 2 +75 players picks gedaan Areola (82) en Dias (87) :o dus dat valt goed mee. Zal nodig zijn voor de POTM Vini morgen. Zou al gelekt zijn dat hij zeker is. Een 87 gaat hij krijgen. Dus hopelijk gaan ze niet te ver, Salah was een 92 en die had 1 88 en 2 87 teams nodig. Dus Vini reken ik op max 1 87 team nodig. Zal wel geen waar zijn maar men mag dromen hé :)

En ook nog Thiago Silva (85) uit de gold pack van de SBC vandaag, niet slecht dus

Flater echt nooit op gelet maar goed eerste keer in jaren fifa. Nu ben ik sowieso niet echt voor het offline aspect van sb. Dus zie me het precies niet te veel doen.

In begin is het wel handig om extra packs/coins te krijgen.
Mja idd handig hoor beloningen maar leuk... Heb nu eens een paar matchen meer gespeeld maar ga morgen terug naar rivals. Persoonlijk kan ik hier echt geen voldoening uithalen om een massa wedstrijden tegen de computer te spelen.

Heb nu ook eens naar die rankings en punten gekeken voor de eerste keer en nu zie in dat die elite x4 ofzo nodig heeft lol. Ik ging er gewoon vanuit die in elite eindigen wel alles op ultimate van die paar wedstrijden. Anders zou me natuurlijk opgevallen zijn dat je veel meer kon spelen. Maar bon zoals gezegd, niet voor mij besteed. Het leuke is net u te meten tegen andere spelers.

Meesten spelen met 2 CVs vandaar dat ik er meteen 2 noemde. Gomez is vooral wendbaarder als je hem zelf moet controleren is Gomez iets aangenamer dan Rudiger.

Proficiat met je promotie. Ik denk dat de meesten klagen over de moeilijkheidsgraad die enorm toeneemt meer dan over toxic gedrag.

ouch mij lukt het wel aardig zit na 29 wedstrijden al aan +60k punten dus genoeg al voor Elite 1

ik doe

< 100 op Ultimate
< 160-170 op Legendary
> 170 op World Class

Lukt aardig al heb ik wel eens 6-3 op mijn doos gehad van een 186 team met oa Neres in die trapte ze gewoon binnen vanop 25m afstand recht in de winkelhaak. Ronaldo (9) stond ook op het veld maar was vooral die Neres die me schrik aanjaagde die moest zo snel mogelijk onder de grond worden gestampt.
Hier geen ultimate, bronzen keepers die ze los in de winkelhaak schildert..😅
Meest matchen speel ik wereldklasse of legendarisch.
Enig idee hoeveel punten je moet hebben voor elite 1? Momenteel 17 matchen, 28k punten. Sommige matchen laat ik wel gewoon op beginner, 5 goals maken en dan bakje neerleggen, kwestie van aan de matchen te geraken 😂

Hier geen ultimate, bronzen keepers die ze los in de winkelhaak schildert..😅
Meest matchen speel ik wereldklasse of legendarisch.
Enig idee hoeveel punten je moet hebben voor elite 1? Momenteel 17 matchen, 28k punten. Sommige matchen laat ik wel gewoon op beginner, 5 goals maken en dan bakje neerleggen, kwestie van aan de matchen te geraken 😂
Op PC toch +55k punten sommige weken was het zelfs +60k. Op PS en Xbox volstaat een goeie +45k punten voor Elite 1.

Je kan bovenaan previous en current selecteren.

Casemiro tradable en kimpembe untradable hoogtepunten van division rewards.

Casemiro lijkt wat traag maar zijn defensieve stats zijn wel top. Misschien toch eens proberen met een
Shadow al denk ik niet dat hij snel een Llorente kan vervangen. Zit nog wel met een Pogba ook daar in men 4-2-2 te spelen.

Terug
Bovenaan