FIFA 22

FIFA 22

Nadat ik vorige week heel veel won (divisie 2), makkelijk 2 goals per wedstrijd scoorde en er ook minstens 1 of 2 binnenkreeg is het nu helemaal omgeslagen en ik snap er niets van. Ik kan gewoon niet meer scoren…Dezelfde spelers lopen nu heel veel buitenspel (gaat om cm’s) maar dan nog. In cruciale wedstrijden gaat mijn keeper die daarvoor dat nooit gedaan heeft op eigen houtje 2 keer onder de bal door in ongevaarlijke situaties waardoor mijn tegenstander 1-2 maakt. Daarna doe ik niets (speel ik niet aanvallender) maar de gaten in mijn verdediging worden groter (ik verander niets aan mijn tactiek!). Dit is nu al 3 dagen aan de gang, sinds seizoen 3.

elite en div 1 spelers zitten nu in u divisie,en die straffen alles af en daardoor lijkt het alsof u team slechter speelt

En dat is win nummer 5 :D doel voor mijn eerste WL behaalt. Rank 7 lijkt me een mooi begin. Rank 6 is pas helemaal mooi maar daarvoor heb je minstens 9 zeges nodig lijkt me beetje teveel voor iemand van mijn niveau.

11 wedstrijden, 5 wins, 5 losses en 1 keer EA die me klote met een disconnect.

Als we nu eens een kerst actie zouden doen voor EA? Zodat die arme sukkelaars eens deftige servers kunnen kopen. Want ondanks die miljarden aan FUT geld hebben ze nog altijd niet genoeg om servers te kopen die niet worden vooruit gedreven door hamsters.

Echt triest voor zo'n bedrijf waar servers zo belangrijk zijn voor de goede werking zo'n zwakke infrastructuur heeft.

wtf ik moet een captcha oplossen om in te kunnen loggen in fifa. Vloog er weer eens uit voor de zoveelste keer al.

EDIT: wow in een uurtje of zo de Primera Division ICON Swap gedaan :eek: iedereen speelt Golden Goal heel leuk. Iedereen speelt ook heel aanvallend dus dat eerste doelpunt valt vlug. Enkel de Premier League blijft nog over dat zie ik wat minder zitten met die Finesse objective. Ik scoor nooit met finesse tenzij het moet voor een objective ik vind het een pak moelijker om zo te scoren dan hem gewoon binnen te rammen.

Heb wel geluk gehad met deze lichting Icon Swaps. Ik heb een hybrid Serie A, Primera Division, Premier League ploeg en wat zijn de 3 competities die je nodig hebt :D. Gaat volgende keer minder leuk zijn met La Ligue en de Bundesliga. Geen idee wat de 3e dan gaat worden. Portugal?

EDIT: haha nu snap ik waarom die Premier League ploegen waar ik al tegen speelde zo zuigen die moeten allemaal finesse goals maken natuurlijk. Nu durven de wedstrijdjes al eens wat langer duren zeker als ik met mijn premier league ploeg tegen een andere premier league moet, de schoten durven al eens de verkeerde kant op te vliegen.

Veel noobs online wel is leuk spelen zo ik win 8-9 van de 10 partijes.

Laatst bewerkt:
Nadat ik vorige week heel veel won (divisie 2), makkelijk 2 goals per wedstrijd scoorde en er ook minstens 1 of 2 binnenkreeg is het nu helemaal omgeslagen en ik snap er niets van. Ik kan gewoon niet meer scoren…Dezelfde spelers lopen nu heel veel buitenspel (gaat om cm’s) maar dan nog. In cruciale wedstrijden gaat mijn keeper die daarvoor dat nooit gedaan heeft op eigen houtje 2 keer onder de bal door in ongevaarlijke situaties waardoor mijn tegenstander 1-2 maakt. Daarna doe ik niets (speel ik niet aanvallender) maar de gaten in mijn verdediging worden groter (ik verander niets aan mijn tactiek!). Dit is nu al 3 dagen aan de gang, sinds seizoen 3.
Welke formatie speel je? En welke competitie? Speel met een La Liga team. Niet de beste keuze dit jaar, maar Flashback Benzema, Llorrente, OTW Alaba en 88 Pique maken veel goed. RB Silva is ook sterk.

Helaas geen WW Modric or Vini te betalen :(

In het begin van het spel won vaak met 3-5-2, een update later kreeg ik op mijn doos constant met die formatie. Dan 4-3-3 en nu 442 / 4321

Neals Guide volgens werkt goed voor mij

Laatst bewerkt:
En 20k waard lol. Zot eigenlijk die prijzen. De top is peperduur dan een enorm gat en de rest kun je krijgen voor bijna discard prijzen.
idd, mooi voorbeeld is Llorente. Z'n 86 gold kost +/- 10k. Z'n 87 kaart een half miljoen.
Sowieso is z'n gold card een van de beste middenvelders

Zelfde met Valverde. Z'n base gold card is ook goedkoop, maar z'n speciale kaart... :oops:

wtf 3x op rij een own goal in die friendlys ik stuur de keeper uit om een door gebroken speler tegen te houden hij blokt hem de verdediger die er achteraan loopt loopt tegen de bal die blijkbaar los was recht in mijn eigen doel. Laatste was een voorzet die alles en iedereen miste buiten mijn eigen verdediger die hem langs mijn keeper aan de 2e paal binnen kopt. Mijn eigen spelers keren zich tegen mij :angry:

EDIT: En ook de laatste icon token is binnen. Niet gedacht eigenlijk dat ik ze allemaal zou binnenhalen want ik haat friendlys maar iedereen deed gewoon gg dus ging heel snel een aangenaam vooruit was leuk. Later op de avond wel betere tegenstanders tegengekomen.

Laatst bewerkt:
Iemand enig idee hoeveel van die winter tokens er zijn?
Ik heb er momenteel 14, met nog 3 die ik moet unlocken.. Dus ik kom op 17. Of zijn er meerdere beschikbaar momenteel..?

wtf 3x op rij een own goal in die friendlys ik stuur de keeper uit om een door gebroken speler tegen te houden hij blokt hem de verdediger die er achteraan loopt loopt tegen de bal die blijkbaar los was recht in mijn eigen doel. Laatste was een voorzet die alles en iedereen miste buiten mijn eigen verdediger die hem langs mijn keeper aan de 2e paal binnen kopt. Mijn eigen spelers keren zich tegen mij :angry:

EDIT: En ook de laatste icon token is binnen. Niet gedacht eigenlijk dat ik ze allemaal zou binnenhalen want ik haat friendlys maar iedereen deed gewoon gg dus ging heel snel een aangenaam vooruit was leuk. Later op de avond wel betere tegenstanders tegengekomen.
89 Zambrotta is top. Beste RB in het spel? Denk het wel.

Ik heb er momenteel 14, met nog 3 die ik moet unlocken.. Dus ik kom op 17. Of zijn er meerdere beschikbaar momenteel..?
25 tokens WW tokens. Maar ze zijn nog niet allemaal uit. Sommige zijn verborgen blijkbaar. Beetje googlen dus waar ze allemaal zitten.

89 Zambrotta is top. Beste RB in het spel? Denk het wel.
Dat is het doel. 14 tokens kost hij dus heb er al 9 dus de rest halen wordt normaal wel een makkie straks in de 2e ronde. Nu in een maandje kan er veel veranderen wie weet waar de power curve dan ligt.

Denk niet dat er veel meer zijn. Zouden er 24 in totaal worden dacht ik dus de volgende dagen verwacht ik er nog een paar.

25 tokens WW tokens. Maar ze zijn nog niet allemaal uit. Sommige zijn verborgen blijkbaar. Beetje googlen dus waar ze allemaal zitten.
Ja ik weet dat er 24 of 25 zijn. Maar wil vooral weten dat ik er geen vergeet. Want ze steken die peten overal waar ze maar kunnen..😅😂
Ik vind via google niet echt hoeveel er momenteel al uit zijn..

Terug
Bovenaan