FIFA 22

FIFA 22

rank6.jpg

Dan toch gelukt laatste match was ook weer een zweterige maar het is binnen. Niet slecht voor mijn eerste WL 9 wins, 10 losses en 1 DC. Was eerst wat sweaty om die 5 wins te halen toen dat leek te lukken werd het rustig maar toen plots ook de 9 wins binnen bereik leken werd het toch weer sweaty.

Er ontrbreken er nog 8 dus zullen de komende dagen wel nog wat releasen.

Na 3 zeges op rij moet ik nog eentje winnen uit de overgebleven 2 voor rank 6 en een TOTW pack :eek:
Hoop het, want zit nog maar aan 11 of 12 want die van de objectives krijg ik niet gedaan. Zou toch graag die pack hebben.

Token in een 95k pack, ok :eek:
Dat EA die Token in hun gat steken. Wat is dat nu weer. Beetje 95k coins vragen. Had ook nooit die FUT Points die ik kreeg zomaar mogen opdoen aan gewone packs had moeten houden voor dit soort ongein.

Ah ja ik doe toch niet alle tokens als ik er 15 haal kan ik al die 10x +85 pack doen dus.

lap 1 token nog te kort voor die pack.

Heb 3 rare players packs en 1 jumbo rare player pack klaar liggen dank zij WL en Squad Battles benieuwd wat ik er uit haal. 60 rare gold players zou toch iets leuks moeten bij zitten.

EDIT: NVM moest nog een token claimen dus toch net genoeg.

Komaan Zlatan!

Sancho 87 uit rare pack

10x 85+

85.jpg

Dias kan ik nog verkopen Rashford niet. Goede pull vind ik. Die Gerard Moreno bv is hele goede fodder als je ooit een 87 team moet maken met een TOTW speler in. De 2 winter kaarten kan ik misschien ook gebruiken heb een Serie A ploeg dus.

ik 80% balbezit 12 schoten

kerel 20 % 1 schot

raad eens wie won ?

EA :p

3 rare player packs dat is 36 spelers 24 waren duplicates :'( gelukkig tradeable

Wat moet ik met al die 78-83 rated spelers?

En de Jumbo pack was 15 duplicated hoogste een 83 rated. Enige goede pack was dus die 10x +85

lol mijn beste uit die pack was kroos..nu niet meer klagen over packluck e
Bij nader inzien mag ik niet klagen, was wzl gebrand op die martial, maar het is wat het is

En wel grappig diene tuanzebe die ik daar gepulled had nekeer, niet eens opgezocht, maar is de duurste winter card die ik heb, die gaat 150k +

Mijn ploegsje eens herarrangeren nu

Allé Alessandrini in zijn eerste wedstrijd een rivals wedstrijd bij een 1-1 stand de 2-1 (85') gemaakt en de assist gegeven voor de 3-1 (90'). Mag op de bank blijven dus. Openda heeft conccurentie. Al heeft Openda me wel 2 WL wedstrijden opgeleverd. Scoorde maar liefst 9 goals in de WL en dat als bankzitter wel 7 in die 2 wedstrijden.

3-1 aan het winnen,kerel doet 3 keer pauze en krijg non stop rode connectie icons

wat die kerels toch niet allemaal doen om te winnen,triestig

Die aouar ook maar snel gedaan en son in de bijhorende packs, ik ga toch voor dat 95k pack gaan denk ik
Ik heb ook ferme fomo bij die kaart maar wanneer ga ik die gebruiken. Heb een SerieA/Primera Division/Premier League ploeg die kan ik nooit inpassen zonder 70% van mijn ploeg te vervangen dus ga op mijn tanden moeten bijten.

Ik heb een vaag vermoeden dat Guendouzi weer een zotte kaart is. Zou hem toch minstens eens proberen als een super sub.
Ik ga schaamteloos Frans gaan, dusja staat op de planning, en is een CDM, ga ik dus laten starten, diene Capoue is zo een miskleun gebleken

Terug
Bovenaan