FIFA 22

FIFA 22

ik raak niet eens uit div 9
en op world class sb kan ik niet winnen verlies 0-3 ofso
:unsure:
Spel is nog maar net uit, geef uzelf de kans om beter te worden, maak een beter team etc... Ik heb ook nog nooit zo veel goals als nu geslikt in een fifa game, maar dat komt omdat ik merk dat ik niet kan verdedigen zoals ik het in 21 deed, de PC countert dat gewoon te hard. Is kwestie van leren en u aanpassen. Dat je nog maar in DIV 9 zit klinkt ook niet zo raar, de genen die het nu spelen zijn mensen die er meestal veel mee bezig zijn en niet anders spelen dan FIFA, waarom zou je anders early access en een ultimate edition kopen. Nekeer na de gewone launch wanneer ook alle casuals beginnen te spelen zal je als snel merken dat het er allemaal veel anders zal gaan beginnen uit zien. Dat is ook de reden dat ik Rivals nu zelf de eerste weken nog niet aan raak. Gewoon wat SB's en andere zaken voor rewards en trophies. en Binnenkort waag ik me wel eens aan Rivals.

Ik vind deze fifa stukken beter of de vorige maar meestal zo in het begin lol. Squad battles zijn alleen moeilijker op legendary, world class is nog altijd walk in the park. Nu ff sparen om die mbappe 92 potm te kopen als ie komt.

Je moet idd die cards kopen en die kan je wel betalen met Visa. Is fifa daar al uit mss?
Ja en Nee. De Ultimate editie geeft u 4 dagen vroeger toegang dan de gewone editie. Maar aangezien de ultimate editie FUT punten heeft mag deze niet verkocht worden in ons top landje! Daarom dat ze hem elders kopen waar dat wel kan en mag, beste keuze is USA omdat de wissel koers van Dollar naar Euro ook nog eens voordeliger is.

Ja en Nee. De Ultimate editie geeft u 4 dagen vroeger toegang dan de gewone editie. Maar aangezien de ultimate editie FUT punten heeft mag deze niet verkocht worden in ons top landje! Daarom dat ze hem elders kopen waar dat wel kan en mag, beste keuze is USA omdat de wissel koers van Dollar naar Euro ook nog eens voordeliger is.
Probleem is dat ik voor mijn Amerikaans account geen PS plus abo heb, dus dan kan ik niet online spelen, zal nog effe wachten tot die uit is in den Dreamland.

Probleem is dat ik voor mijn Amerikaans account geen PS plus abo heb, dus dan kan ik niet online spelen, zal nog effe wachten tot die uit is in den Dreamland.

Je PS Plus abo is shared op je PS toestel. Dus, je PS Plus op je BE account is valid op je andere accounts in de zin van online gedoe... Enkel in de PSN Store kan je je BE PS Plus niet gebruiken op je US account.

Packluck voorlopig echt onbestaande bij mij. Toch al redelijk wat SBC's gedaan (en dus ook al wat coins in gestopt), maar echt helemaal niks uit de packs.

Ik heb anders de beste start ooit gemaakt in in deze editie. 115K coins na de eerste reward ronde en dat uit 3 packs.

Iemand trouwens wat ideetjes hoe je je verdediging compact kan houden? Hiermee bedoel ik mijn verdedigers vaak ruimte laten waardoor de spits ertussen kan glippen. Ik weet (niet om boertig of arrogant te doen :p) hoe ik mijn ploeg het beste neerzet, maar ik heb het gevoel dat dat onderdeel toch nog beter kan. Iemand ideetjes? Ik heb al wat tactische instellingen aangepast door mijn spelers dichter bij elkaar te zetten, maar bij snel combinatievoetbal heb ik het gevoel dat ik er achteraan moet lopen.

Ik moet nu wel zeggen dat ik nu zo'n 5 Rivals matchen heb gespeeld waardoor ik nu al in Div 9 zit. Doorgaans ben ik een Div 3 speler.
Maar kan er ook iemand zeggen hoe die rewards nu eigenlijk in elkaar zitten? Je moet u kwalificeren door 3 matchen te winnen, maar nadien zie ik door het bos de bomen niet meer.

Overall vind ik de game leuk spelen. Lijkt me veel beter gebalanceerd dan de voorbije jaren. Pace is niet meer zo OP als voorheen. Hopelijk blijft dit zo.

Iemand trouwens wat ideetjes hoe je je verdediging compact kan houden? Hiermee bedoel ik mijn verdedigers vaak ruimte laten waardoor de spits ertussen kan glippen. Ik weet (niet om boertig of arrogant te doen :p) hoe ik mijn ploeg het beste neerzet, maar ik heb het gevoel dat dat onderdeel toch nog beter kan. Iemand ideetjes? Ik heb al wat tactische instellingen aangepast door mijn spelers dichter bij elkaar te zetten, maar bij snel combinatievoetbal heb ik het gevoel dat ik er achteraan moet lopen.

Ik moet nu wel zeggen dat ik nu zo'n 5 Rivals matchen heb gespeeld waardoor ik nu al in Div 9 zit. Doorgaans ben ik een Div 3 speler.
Maar kan er ook iemand zeggen hoe die rewards nu eigenlijk in elkaar zitten? Je moet u kwalificeren door 3 matchen te winnen, maar nadien zie ik door het bos de bomen niet meer.

Overall vind ik de game leuk spelen. Lijkt me veel beter gebalanceerd dan de voorbije jaren. Pace is niet meer zo OP als voorheen. Hopelijk blijft dit zo.
Hoe ik de rewards verstaan heb aan de hand van de uitleg op de site:

Je moet een bepaalde requirement halen om rewards te kunnen krijgen, bv win 3 games, Win 5 games, ...
Afhankelijk van de DIV + Rang combinatie die je hebt en de behaalde requirements krijg je meer of betere rewards.

BV 3 wins en eindigen in DIV 8 + Rang 2 geeft u 5K coins
terwijl
BV 3 wins en eindigen in DIV 6 + Rang 1 geeft u 8K coins

Fictieve voorbeelden trouwens. Gewoon zien dat ge een zo goed mogelijke RANK en DIV combo hebt en aan de Req voldoet.

Hoe ik de rewards verstaan heb aan de hand van de uitleg op de site:

Je moet een bepaalde requirement halen om rewards te kunnen krijgen, bv win 3 games, Win 5 games, ...
Afhankelijk van de DIV + Rang combinatie die je hebt en de behaalde requirements krijg je meer of betere rewards.

BV 3 wins en eindigen in DIV 8 + Rang 2 geeft u 5K coins
terwijl
BV 3 wins en eindigen in DIV 6 + Rang 1 geeft u 8K coins

Fictieve voorbeelden trouwens. Gewoon zien dat ge een zo goed mogelijke RANK en DIV combo hebt en aan de Req voldoet.
Thanks, is al wat duidelijker nu. Maar hoe zit dat met die packs? Want je krijgt idd coins, maar die liggen beduidend lager dan vorig jaar. Maar krijg je ook nog de packs of zijn dat die "milestones"?

Terug
Bovenaan