FIFA 22

FIFA 22

Pff die rivals rewards zijn precies echt wel een pak minder in het begin? Heb een match of 10 gewonnen en is precies gene vette.
rewards zijn brol,enige deftige rewards zijn in fut champs en om mee te kunnen doen met ge 5 matchen winnen van de 9 dusja:::

Om te flippen? Of voor future SBC's?
sbc

en TOTW 2

243247337_115870507503404_1242538446902121901_n.jpg

Speel jij nog altijd de ps4 versie ?is door dat jij met nacon controller speelt zeker
Ja ik krijg het van da bakje, en je kan ook niet pompen met de sprint knop op ps5, de joystick heeft weinig richting voor mij, en da constant geratel in de dual sense wordt ik gewoon ambetant van

Ja ik krijg het van da bakje, en je kan ook niet pompen met de sprint knop op ps5, de joystick heeft weinig richting voor mij, en da constant geratel in de dual sense wordt ik gewoon ambetant van
Ik speel niet competitief ( nooit online of mss keer 10 matchen per seizoen ). Dat gerommel in de controller heb ik ook mijn bedenkingen bij maar dat is in meerdere spellen zo.

Geen ea play. Achja het is wat het is ik wacht wel tot het eens lukt. Had anders wel handig geweest om te flippen.
Nu weer deze zever via de app. Zeer vreemd

Je account is geblokkeerd voor het gebruik van de transfermarkt vanwege het schenden van onze regels. Bekijk het aan je ea account gekoppelde emailadres voor meer info.

Uiteraard geen mail ontvangn.

Terug
Bovenaan