Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wist niet dat ge de game ook speelde, of hebt ge paar edities overgeslagen mss?Damn vrij trappen net buiten de 16 zijn pak moeilijker. Normaal 9/10 scoorde ik die, nu gaat er niks in.
Finesse shot gaat wel lekker en dubbele tap op through bal![]()
Ik wist niet dat ge de game ook speelde, of hebt ge paar edities overgeslagen mss?
elk seizoen nu nog iets van een 40 dagen, en dan zak je 1 divDie division rivals, resetten die elke week opnieuw? Of blijf je elke week in je divisie/rang zitten?
89 rated keeper, kop bal niet hard rolt er gewoon in. Op sommige momenten doen ze wereld saves en die simpele ballen vliegen er in. Er is duidelijk ook enorm verschil online en offline. Squad battles doen mijn spelers alles, online staan ze stil niets te doen. Online hoeveel rebound ballen recht voor hun voeten in de 16, kan em beter met momenten gewoon zelf erin stampen. Voor de rest al vlot wat wins gehad en kom ook tegen wat meer normalere teams dan gasten die al met team van 3 mill spelen.Ik em hier in Rivals wel al kapot legen met wat er daar gebeurt ze. Kem net in een match ( 0- 0 eindstand ) op 5 min in game tot twee maal toe lukaku zien missen in een lege goal. Ge kunt nu zeggen, ge suckt, maar neen, soms suckt EA gewoon. Ik mis echt niet van op 2 meter in een leeg doel recht op recht, EA denkt er gewoon soms anders over.
Die is wel goed ze!Wel TOTW Toney gekregen als preorder bonus.
Als ik vloek tijdens het spelen is het hier op. Soms is het echt een flipperkast, alles wat ge raakt vliegt ne meter ver en bij den andere plakt het aan zijn voeten met magneten. Heb wel al opgemerkt, dat heel vaak de ene helft de ene veel harder speelt en de andere helft de andere en dat de klachten die ik heb heel vaak ook omgekeerd zijn dat ik altijd alles krijg etc.. heb soms het gevoel dat het spel ieder een helft boost, maar hoop dat dat niet zo is, want wie daar eerst van kan profiteren kan zo tactisch dingen doen en derna de bus parkeren zou heel oneerlijk zijn. Hopelijk ist maar een gevoel, in Offline ben ik 100% zeker dat het zo is, dat is altijd een helft nisk de andere helft 6 goals maken.Online hoeveel rebound ballen recht voor hun voeten in de 16, kan em beter met momenten gewoon zelf erin stampen
Daarnet zo match gehad, eerste helft kreeg em alles in zijn voeten en scoorde ook simpel met die kop bal. 2de helft kon hij niets meer doen precies. Dan ben ik erop en erover gegaan. Soms echt raar die game.Als ik vloek tijdens het spelen is het hier op. Soms is het echt een flipperkast, alles wat ge raakt vliegt ne meter ver en bij den andere plakt het aan zijn voeten met magneten. Heb wel al opgemerkt, dat heel vaak de ene helft de ene veel harder speelt en de andere helft de andere en dat de klachten die ik heb heel vaak ook omgekeerd zijn dat ik altijd alles krijg etc.. heb soms het gevoel dat het spel ieder een helft boost, maar hoop dat dat niet zo is, want wie daar eerst van kan profiteren kan zo tactisch dingen doen en derna de bus parkeren zou heel oneerlijk zijn. Hopelijk ist maar een gevoel, in Offline ben ik 100% zeker dat het zo is, dat is altijd een helft nisk de andere helft 6 goals maken.

aha, kan eindelijk traden via de companion app, heeft ook lang genoeg geduurd...