FIFA 22

FIFA 22

Damn vrij trappen net buiten de 16 zijn pak moeilijker. Normaal 9/10 scoorde ik die, nu gaat er niks in.
Finesse shot gaat wel lekker en dubbele tap op through bal 🥳

80% van de goals die ik tegenkrijg in squad battle zijn lucky 1 in een miljard long shots van 100 meter ver

Ik em hier in Rivals wel al kapot legen met wat er daar gebeurt ze. Kem net in een match ( 0- 0 eindstand ) op 5 min in game tot twee maal toe lukaku zien missen in een lege goal. Ge kunt nu zeggen, ge suckt, maar neen, soms suckt EA gewoon. Ik mis echt niet van op 2 meter in een leeg doel recht op recht, EA denkt er gewoon soms anders over.

Ik em hier in Rivals wel al kapot legen met wat er daar gebeurt ze. Kem net in een match ( 0- 0 eindstand ) op 5 min in game tot twee maal toe lukaku zien missen in een lege goal. Ge kunt nu zeggen, ge suckt, maar neen, soms suckt EA gewoon. Ik mis echt niet van op 2 meter in een leeg doel recht op recht, EA denkt er gewoon soms anders over.
89 rated keeper, kop bal niet hard rolt er gewoon in. Op sommige momenten doen ze wereld saves en die simpele ballen vliegen er in. Er is duidelijk ook enorm verschil online en offline. Squad battles doen mijn spelers alles, online staan ze stil niets te doen. Online hoeveel rebound ballen recht voor hun voeten in de 16, kan em beter met momenten gewoon zelf erin stampen. Voor de rest al vlot wat wins gehad en kom ook tegen wat meer normalere teams dan gasten die al met team van 3 mill spelen.

Ik heb FIFA22 ook nog eens gekocht om wat met vrienden te spelen. Ben ook met FUT bezig maar wat meer casual, soms Rivals maar voorlopig vooral Squad Battles. Voorlopig gene vette met pack luck. Spelers met hoogste rating die ik tot nu toe gepackt heb, waren Chiellini en Hummels, allebei nutteloos in mijn ploeg, en Firmino. Wel TOTW Toney gekregen als preorder bonus. Net nog een mega pack geopend, reward van die hybrid nations SBC. Beste speler daaruit was 83 Ocampos, die ik al had…

Zal m’n coins en kaartjes wat sparen voor als er later wat toffe SBC’s komen.

Online hoeveel rebound ballen recht voor hun voeten in de 16, kan em beter met momenten gewoon zelf erin stampen
Als ik vloek tijdens het spelen is het hier op. Soms is het echt een flipperkast, alles wat ge raakt vliegt ne meter ver en bij den andere plakt het aan zijn voeten met magneten. Heb wel al opgemerkt, dat heel vaak de ene helft de ene veel harder speelt en de andere helft de andere en dat de klachten die ik heb heel vaak ook omgekeerd zijn dat ik altijd alles krijg etc.. heb soms het gevoel dat het spel ieder een helft boost, maar hoop dat dat niet zo is, want wie daar eerst van kan profiteren kan zo tactisch dingen doen en derna de bus parkeren zou heel oneerlijk zijn. Hopelijk ist maar een gevoel, in Offline ben ik 100% zeker dat het zo is, dat is altijd een helft nisk de andere helft 6 goals maken.

Als ik vloek tijdens het spelen is het hier op. Soms is het echt een flipperkast, alles wat ge raakt vliegt ne meter ver en bij den andere plakt het aan zijn voeten met magneten. Heb wel al opgemerkt, dat heel vaak de ene helft de ene veel harder speelt en de andere helft de andere en dat de klachten die ik heb heel vaak ook omgekeerd zijn dat ik altijd alles krijg etc.. heb soms het gevoel dat het spel ieder een helft boost, maar hoop dat dat niet zo is, want wie daar eerst van kan profiteren kan zo tactisch dingen doen en derna de bus parkeren zou heel oneerlijk zijn. Hopelijk ist maar een gevoel, in Offline ben ik 100% zeker dat het zo is, dat is altijd een helft nisk de andere helft 6 goals maken.
Daarnet zo match gehad, eerste helft kreeg em alles in zijn voeten en scoorde ook simpel met die kop bal. 2de helft kon hij niets meer doen precies. Dan ben ik erop en erover gegaan. Soms echt raar die game.

Net match verloren, kerel scoort eerste goal met een bal midden van doel getrapt recht op de keeper, De Gea moest precies meer moeite doen om er van weg te springen dan te proberen pakken... das dan echt tries als zo iets binnen gaat. 2de goals komt hij goed uit maar in tegenstelling tot hem in corner te stampen zoals aaaaaltijd '(100 corners per spel) duwt hij em lekker terug in zij voeten en die stift em over de keeper xD sad game was sad :p

Ik weet het wel efkes niet meer ze. Als iemand hier tips en tricks heeft voor den bal in da doel te krijgen please tell us! Ik heb het gevoel da ik elke match zou moeten winnen, maar het is veel te vaak 0-0 of wie dat de goal maakt wint... of matchen dat ge 20-30 int kader trapt ma gewoon niks binnen gaat. Foto laatste gameke... Match Facts die ik ver elke match zie en da begint echt deprimerend te worden...

Die kerel werd van het kaske naar de muur gespeeld, enkel de muur in zijn doel was een nuttige muur voor hem.

243840192_567669527621440_2347781161045249063_n.jpg

Plaatsballen van de hoeken van de 16. In de box low driven of powers shots over hoeks. Goed kijken waar de keeper staat en wat hij doet. Een extra pas word ook beloond als er een speler naast u vrij staat in de box.

Ohja, en shot timing is ook belangrijk.

Laatst bewerkt:
Thx! ga er nog wa meer op letten, wa doen jullie met jullie rewards eigenlijk?
Ik heb nu net twee all rare, all gold players packs gekregen en geopend (Elite 1 SB's) en kheb een paar meteen verkocht voor goeie coins zoals Kimpembe voor 42K, maar die "fodder" kaarten van 750 tot 1200 coins. Wa doen jullie daar mee? verkopen, houden voor andere teams, SBC's of SBC upgrade packs??? Kweet het zo niet goe, ik ben altijd geneigd alles te verkopen voor de coins en voor mijn team te upgraden, maar zo ga ik natuurlijk nooit SBC's kunnen doen, zijn die het waard? zijn die gold upgrades het waard? of beter verkopen en dan mss keer cheape sbc's doen met kaarten die ik later koop als ik mijn team af heb, of wanneer de prijzen meer gezakt zijn.

Terug
Bovenaan