FIFA 22

FIFA 22

Tgo ik vind net niet eignelijk. Hangt natuurlijk ook van de opstelling af. Een Kane is in mijn ogen net gen bal waard in deze fifa. Lukaku cava nog wel uiteraard.
Ik zeg niet dat ze 90 pace moeten hebben maar tmoet voor mij toch met een 8 beginnen. Er is ook een reden waarom iedereen met Werner speelt natuurlijk.
Heb nochtans al een aantal keer Kane tov mij gehad en die pegelt ze toch vlotjes binnen ze :p.

Maar kom idd vooral mensen tegen met pacy spelers als Mané, Sterling, Werner, ... maar vind die imo zeer makkelijk om af te stoppen omdat je weet dat ze telkens naar die speler(s) gaan trachten te passen. Zit nu in Div 4 (vraag mij zelfs af hoe, wetende dat ik in 21 en 20 niet uit division 6 geraakt ben :3) en daar doen ze nog altijd telkens hetzelfde, trachten te pacen naar voor en zo te scoren. Als ik dan hun op hun kloten geef met een droge 5 - 0 door gewoon te spelen, dan voelt dat goed :>.

wow net 4-5 gewonnen. 5 minuten ver trapt hij mijn spits onderuit strafschop, rood en ik scoor. Goed begonnen :d. 10e minuut weer doelpunt hah makkie denk ik dan. Gaan rusten met 2-2 :S. 2e helft loop ik weer uit tot 2-4 ok nu is het binnen zeker. Nope komt hij weer helemaal terug (met een man minder hé). En dan in de 83e scoor ik opnieuw.

Hij had 23 schoten op doel wat heb ik doodsangsten uitgestaan ik kan ze dus echt niet afstoppen hé die blijven maar dichter en dichter komen en mijn verdedigers maar wijken en wijken en als ik probeer te tackelen raak ik niks dan lucht :(.

Gelukkig hoe goed hij in de aanval was hoe zwak hij in verdedigen was :D. Wel leuk zo'n relatief gelijkopgaand wedstrijdje.

mijn spel blijft laden na een match en kdurf er niet uit gaan ..kindjes weer een nieuwe glitch gevonden ofwa

loool marcos llorente uit mijn play off rewards

Laatst bewerkt:
Ok na wet goeie commentaren op youtube gezien te hebben toch voor de Wirtz kaart gegaan via sbc. Ik had toch wat vernieuwing nodig in men team.

Hier moet het mee gebeuren.

eh78gqr2l1u71.jpg

Paar bij gekomen.

Heb wat raar voors, gisteren paar keer gehad midden game dat mijn spel enorm begint te laggen. Maar echt extreem tot bijna dat het spel volledig bevroor. Nochtans was de in game ping 23 op da moment. Vraag me nu af dat aan Fifa ligt of dat mijn xbox al begint zijn geest te geven.

Had ik gisterenavond ook plots een paar keer. Duurde een paar seconden en dan weer normaal. Had het zelfs in Squad Battles. Dus ik denk dat de Fifa servers het lastig hadden.

Ik wilde Jesus de Hunter chemistry geven probleem Hunter kost 5k. Plots bedenk ik dat ik eens naar de Jesusen moet kijken die verkocht worden en ja hoor daar stond eentje bij voor 2,4k met Hunter. Die gekocht en de mijne verkocht voor 1k. Dus ipv 5k voor hunter heb ik maar 1,4k betaald :D.

Had ik gisterenavond ook plots een paar keer. Duurde een paar seconden en dan weer normaal. Had het zelfs in Squad Battles. Dus ik denk dat de Fifa servers het lastig hadden.

Ik wilde Jesus de Hunter chemistry geven probleem Hunter kost 5k. Plots bedenk ik dat ik eens naar de Jesusen moet kijken die verkocht worden en ja hoor daar stond eentje bij voor 2,4k met Hunter. Die gekocht en de mijne verkocht voor 1k. Dus ipv 5k voor hunter heb ik maar 1,4k betaald :D.
Moet je altijd doen, ik koop altijd al mijn spelers aan hun huidige markt waarde, maar met de juiste chem style al op, zeker als het Hunter of Shadow is dat ze nodig hebben. Is 5K winst per aankoop.

JA te zot voor woorden hé. Heb een Alaba te koop staan met shadow voor 4800 coins en die verkoopt maar niet. Shadow is 5k los en Alaba is IMO een van de betere verdedigers in La Liga. Ik HODL wel gewoon tot de 84's weer omhoog gaan. Heb zo ook 50 Mertensen op mijn tradepile staan.

Oef merci, een maat van mij had het ook zegt hij net. Goe voor te weten dat niet mijn xbox is.

En van die chem kaarten spelers is eigenlijk wel grappig, met shadow zijn ze goedkoper dan los te kopen :rofl:
Maar nog kleine trading tip, het zijn wel zulke kaarten dat erop komen voor de basis prijs omdat mensen vergeten dat er chem op staat.

Als je keer de tijd neemt voor daarop te snipen kan je nog aardig wat profit maken.

Ik heb eindelijk een team en formatie de me nu eens echt ligt.

vRhengn.png

Het lukte me deze Fifa echt nooit om genoeg kansen te creëren, verdedigen was geen probleem maar ruimte vinden vond ik super lastig. Nu gaat het veel vlotter, het is nu niet dat ik de wins aan elkaar rijg, maar nu heb ik tenminste het gevoel dat ik in de meeste wedstrijden toch kans maak.

Ik had al veel geprobeerd maar had telkens de 433 (4) naast me laten liggen omdat die de vorige jaren nooit klikte bij mij. Het moet al van Fifa 16 geleden zijn dat deze formatie me zo lag.

Vidal was de eerste wedstrijden vrij onopmerkzaam en ik vond hem niet veel beter dan Barella (zeker prijs/kwaliteit) maar hij is er toch serieus aan het doorkomen nu. Het is fijn om zo'n sterke speler te hebben die je de bal kan toevertrouwen + hij staat vaak net op de goede plek om een bal af te pakken.

Milinković-Savić is de superster van het team. Zeer sterke speler die de bal kan terugwinnen, goed kan koppen, passen, ... en zijn 5* WF schoten zijn gewoon kanonskogels.

Terug
Bovenaan