FIFA 22

FIFA 22

squad battle op world class is toch 500 keer moeilijker dan in 21 ? kheb er nu al 5 na elkaar verloren...das precies ultimate

Vanavond als de dochter slaapt heb ik wat tijd, maar ik heb maar een half uur meer op mijn "trial" via ea play. Moet ik dan na dat half uur echt wachten tot na middernacht?

Bruno Fernandes gepacked uit mijn rivals rewards! Voorlopig speel ik op de CAM met Foden. Als ik BF wil verkopen, doe ik dat best nu? Of wacht ik nog eventjes?

Bruno Fernandes gepacked uit mijn rivals rewards! Voorlopig speel ik op de CAM met Foden. Als ik BF wil verkopen, doe ik dat best nu? Of wacht ik nog eventjes?
Kweet het niet goed, ik zie dat de laatste 2 dagen prijs wel gedropt zijn, maar ik zou denken dat ze gaan omhoog gaan na morgen, veel vraag en int begin veel minder aanbod dan vraag. Maar snap niet waarom de prijzen nu zakken, atm mss te veel aanbod voor aantal mensen die het spelen, maar zou dan denken dat die zouden wachten met verkopen tot na morgen... @Kamperske Hoe was da vorig jaar? Gingen prijzen omhoog of omlaag na de echte release day?

Kweet het niet goed, ik zie dat de laatste 2 dagen prijs wel gedropt zijn, maar ik zou denken dat ze gaan omhoog gaan na morgen, veel vraag en int begin veel minder aanbod dan vraag. Maar snap niet waarom de prijzen nu zakken, atm mss te veel aanbod voor aantal mensen die het spelen, maar zou dan denken dat die zouden wachten met verkopen tot na morgen... @Kamperske Hoe was da vorig jaar? Gingen prijzen omhoog of omlaag na de echte release day?
Hangt van de spelers af, hoge ratings die “niets” waard zijn bij houden. Is het vandaag niet, dan morgen wel dat ze geld waard zijn.

Team 1 OTW 👇

Wacht op zen minst tot 1e weekend WL. Tegen dan heeft iedereen coins, sbc’s gedaan die wa opbrachten. Bruno lijkt me wel meta/populair genoeg om in prijs te stijgen richting eerste weekend fut champs

Al die teams dat ge tegen komt zijn weer zo verschrikkelijk inspiratieloos :puke:
Bijna elk team dat ik tegen kom weet ik dat er minstens een van de volgende tussen zit: Jesus, Martial, Sanchez.

Al die teams dat ge tegen komt zijn weer zo verschrikkelijk inspiratieloos :puke:
Bijna elk team dat ik tegen kom weet ik dat er minstens een van de volgende tussen zit: Jesus, Martial, Sanchez.
Welkom bij FIFA, waar iedereen een goedkope en snelle spits wil. Want FIFA is een sprintsimulator.

Hier zit ik dan met mijn Rashford - Richarlison - Lucas Rodrigues :ROFLMAO:

Welkom bij FIFA, waar iedereen een goedkope en snelle spits wil. Want FIFA is een sprintsimulator.
inderdaad, dat is wat mij ook tegenstak op het einde. Iedereen zit op Youtube te kijken welke spelers ze moeten kopen, welke tactics ze moeten gebruiken en welke glitches de pros gebruiken. Totaal geen originaliteit in de teams omdat je maar op 1 manier kan spelen en dat is met snelheid. Wat voor nut heeft bijv. De Bruyne als alle andere spelers even goed passen. Dan liever een snellere speler op de CAM want dat maakt wel verschil.
Nu ja, er is geen concurrentie dus komen ze er mee weg.

inderdaad, dat is wat mij ook tegenstak op het einde. Iedereen zit op Youtube te kijken welke spelers ze moeten kopen, welke tactics ze moeten gebruiken en welke glitches de pros gebruiken. Totaal geen originaliteit in de teams omdat je maar op 1 manier kan spelen en dat is met snelheid. Wat voor nut heeft bijv. De Bruyne als alle andere spelers even goed passen. Dan liever een snellere speler op de CAM want dat maakt wel verschil.
Nu ja, er is geen concurrentie dus komen ze er mee weg.
Moet wel zeggen dat in deze fifa pace echt wel minder van belang is en, spelers als KDB echt wel viable zijn. Pace is niet alles ze, kaarten met goeie work rates, goeie traits etc en balance zijn belangrijk. Je gaat nooit een spel als dit kunnen maken waarbij er geen META spelers zijn, is het niet Pace, dan is het wel iets anders dat de META bepaald en wat iedereen gaat spelen. Dat is in elk spel, COD heeft ook top tier wapens, LoL top tier champs. Dit is gewoon logische en in een game als fifa valt dat nog meer op, want het gaat over echte mensen met echte kwaliteiten, in het echt zijn ze ook beter en sterker dan andere, je kan dus niet verwachten dat iedereen even goed is en je dus gewoon maar wat speelt waar je zin in hebt. Als je wil winnen zal je ofwel zeer goed moeten zijn en je ding doen ( wat kan ) of de Meta volgen, of beide, zeer goed zijn en de META volgen. Rare klacht eigenlijk.

Lijstje meta spelers beginnen? :)
Enkele die bij mij opkomen hieronder...

GK:
LB: Theo, Mendy
CB: Skriniar, Koulibaly, Kimpembe, Varane,
RB: Hakimi, Walker
CDM: Kanté
LM: Raphina, Son
CM: Goretzka, Llorente, Renato Sanchez
RM: Sane
CAM: Gomez
LW: Neymar
ST: Malen, Martial, Inaki Williams, Richarlison (early), Werner, Ben Yedder, Mbappé, Ronaldo
RW: Dembele

GK:
ST: Malen, Martial, Inaki Williams, Richarlison (early), Werner, Ben Yedder, Mbappé, Ronaldo
Zijn nog veel early super goeie meta speler. Rüdiger, Grealish, Foden, Wan-Bisaka, Allan, Fred, Saul, zijn er paar die meteen in me op komen

GK:

- Romero (Tottenham)
- Godfrey (Everton)
- Nkunku (Salzburg)
- Kane (Tottenham) - Trager dan de doorsnee spits, maar dodelijk in de nieuwe gameplay. (Heb wel nog geen chem. style toegewezen).
- Denayer (Lyon)
- Correa (A. Madrid)
- Firmino (Liverpool)
- Allan (Everton)
- Tomori (AC Milan)

Terug
Bovenaan