FIFA 22

FIFA 22

Dat is iets dat ik me af vroeg en graag wou weten, ik twijfel tussen Lukaki en Kane voor in de 16 tussen mijn 2 flank spelers.
Persoonlijk vind ik Lukaku sterker aan de bal. Dat bewijzen zijn stats ook natuurlijk. Maar Kane is op dit moment prijs-kwaliteit zeker een goed alternatief. Scoort bij mij alles wat in de 16 komt.

Op mijn RTG US account heb ik Lukaku gepacked. Die moet ik binnenkort ook eens testen.

Moet wel zeggen dat in deze fifa pace echt wel minder van belang is en, spelers als KDB echt wel viable zijn. Pace is niet alles ze, kaarten met goeie work rates, goeie traits etc en balance zijn belangrijk. Je gaat nooit een spel als dit kunnen maken waarbij er geen META spelers zijn, is het niet Pace, dan is het wel iets anders dat de META bepaald en wat iedereen gaat spelen. Dat is in elk spel, COD heeft ook top tier wapens, LoL top tier champs. Dit is gewoon logische en in een game als fifa valt dat nog meer op, want het gaat over echte mensen met echte kwaliteiten, in het echt zijn ze ook beter en sterker dan andere, je kan dus niet verwachten dat iedereen even goed is en je dus gewoon maar wat speelt waar je zin in hebt. Als je wil winnen zal je ofwel zeer goed moeten zijn en je ding doen ( wat kan ) of de Meta volgen, of beide, zeer goed zijn en de META volgen. Rare klacht eigenlijk.
We spreken binnen 2 updates nog eens. Elk jaar hetzelfde verhaal dat het in het begin helemaal anders speelt en veel trager is. En dan heb je enkel nog iets aan spelers met >90 pace.

Alles is ook zo schijt goedkoop deze Fifa of is dat typisch xbox ? Voorlopig zitten we met dit te spelen.

Screenshot-2021-10-01-at-13-49-29.png

Ik heb van de week eens tegen een Lukaku gespeeld en dat was niet normaal. Goede combo van snel, sterk, groot maar toch nog wendbaar precies.

Ik speel nu met Griezman en Suarez vanvoor. Die zijn sowieso te goedkoop dus leek me alvast een goeie investering. Schieten is ook echt top, enkel de snelheid missen ze toch een beetje. Hoewel het deze Fifa inderdaad minder cruciaal is.

Alle we zijn goe begonnen 3 rivals games en mijn monitor is nog niet kapot 😂 mijn stem begint het wel al te voelen anders.
Vooral fan van trophies die niet werken zoals ze moeten, zo keer nen DEV ne kopstoot kunnen geven zou deugt doen op zo moment.

Eerste 5 rivals W - W - D - W - L op zich cv. Maar die kut win streak trophy dat niet unlocked krijgek het van

Toch heel vreemd welke keuzes ze gemaakt hebben. Het is veel moeilijker om te scoren bij de doelmannen, maar voor een gelijkspel krijg je totaal niks meer. Heb dus enorm veel matchen waar ik voor kom, daarna kans na kans heb, om uiteindelijk met een frommelgoal tegen gelijk te spelen en weer helemaal niks te krijgen. Zeer frustrerend om steeds dubbel zoveel kansen te hebben, maar niet meer te scoren.

Ik krijg geen enkele bal binnen. Zelfs al sta ik 3 meter van de keeper, dan houdt hij ze nog tegen. Mijn tegenstanders rammen die binnen uit de zotste hoeken en op afstand.

Ik krijg geen enkele bal binnen. Zelfs al sta ik 3 meter van de keeper, dan houdt hij ze nog tegen. Mijn tegenstanders rammen die binnen uit de zotste hoeken en op afstand.
gisteren met 1-0 gewonnen en die kerel had 31 shots en mijn keeper 21 saves

ik kon niet geloven wat ik zag...die kerel was echt 20 keer beter maar die keeper pakte gewoon alles

Toch heel vreemd welke keuzes ze gemaakt hebben. Het is veel moeilijker om te scoren bij de doelmannen, maar voor een gelijkspel krijg je totaal niks meer. Heb dus enorm veel matchen waar ik voor kom, daarna kans na kans heb, om uiteindelijk met een frommelgoal tegen gelijk te spelen en weer helemaal niks te krijgen. Zeer frustrerend om steeds dubbel zoveel kansen te hebben, maar niet meer te scoren.
Sinds da ge nemeer kunt degradere zou u iets geven voor nen draw ervoor zorge da iedereen gwn gelijk speelt 🤣

Tis inderdaad wa neig met de keepers. De reden da ik mij al vaal frustreerde was net daar door. 1-0 winnen maar eigenlijk makkelijk 5-0 kunnen zijn met 25 schoten op doel en 20 wereld saves van kust men gat. En inderdaad soms vallen ze gewoon binnen alsof de keeper een beroerte krijgt

Ik heb van men Ultimate OTW pack Dumfries gekregen. Had wel beter gekund maar bon. Ik speel soms wel eens met italiaans squadje dus eventueel doenbaar. Toch liever een PL speler uiteraard.

Wie hebben jullie gepacked?

Heb nog 4000 van de 4600 fifa punten. Het is toch tempting niet aan pack openingd te beginnen.

Sinds da ge nemeer kunt degradere zou u iets geven voor nen draw ervoor zorge da iedereen gwn gelijk speelt 🤣
Als ge vorig jaar constant gelijkspeelde, zou ge ook niet degraderen, maar had ge wel nog iets van rewards op donderdag. Ik denk dat ik van de 20 matchen er 10 gelijk gespeeld heb, en dat is uiteindelijk gewoon tijdverlies.

Terug
Bovenaan