FIFA 22

FIFA 22

kan messi kopen als ik wil maar kwil die first owner gelijk niet verkloten,das zo tof als al u spelers gepacked zijn...kzal wachten tot potm messi e :unsure:

b9a38eebd3a763858cba58c2f4b085cf57725107-1920x1080.png

Hebben jullie de sbc gedaan voor dat rare mega pack ? 83 ocampos hier, das ook wel de absolute minimum, normaal yielden zo'n packs toch iets meer

Ik heb net 5 matchen in squad battles geprobeerd een doelpunt met omhaal te scoren. Allerlei goals met gekke sprongen gemaakt, geen omhaal. Ik speel erna nog een matchke Rivals, sta vrij snel 2-0 voor. Scoort die kerel op het eind met een omhaal… wel gewonnen maar de winst voelde ineens minder goed aan.

Handanovic (GK 86), Fernando (CDM 84), Coutinho (CAM 82) en Dani Olmo (CAM 82). Niet meteen een speler bij waarvan je denkt daar bouw ik een squad rond en niemand die echt in mijn huidige squad past.

Dit is em trouwens. Mix tussen Premier League en Serie A. Zo kon ik Sterling, Lukaku en Koulibaly in een ploeg krijgen. Met Chiesa heb ik nu ook een goeie RW. Saka was te traag en te licht. Hiervoor had ik een Franse ploeg met Ikhone als RW maar die was ook te licht was wel snel maar moeilijk om er echt gevaarlijk mee te zijn. Dan is Chiesa polyvalenter.

Ik heb net 5 matchen in squad battles geprobeerd een doelpunt met omhaal te scoren. Allerlei goals met gekke sprongen gemaakt, geen omhaal. Ik speel erna nog een matchke Rivals, sta vrij snel 2-0 voor. Scoort die kerel op het eind met een omhaal… wel gewonnen maar de winst voelde ineens minder goed aan.
Ik heb gelukkig mijn Stadion LVL 3 al xD

Degene die dat contracten systeem heeft uitgevonden mogen ze toch ook buitenwippen hoor. Wat is daar nu aan om de zoveel tijd een pop up die zegt een paar spelers zitten zonder contract fix dat even of je mag niet verder.

Degene die dat contracten systeem heeft uitgevonden mogen ze toch ook buitenwippen hoor. Wat is daar nu aan om de zoveel tijd een pop up die zegt een paar spelers zitten zonder contract fix dat even of je mag niet verder.
omdat contracten pack fillers zijn, en mensen daar ook coins mee kunnen maken. Als dat je grootste probleem is met FIFA sta je er goed op :)

Je wil niet weten hoeveel money ik maak met contracten en denk dat @Chill Panda ook veel aan die tip heeft gehad.

En kan er iemand mij zeggen hoe ge op contracten winst kunt maken? Afaik hebt ge ze toch ook nodig om te spelen (in t begin toch)

En kan er iemand mij zeggen hoe ge op contracten winst kunt maken? Afaik hebt ge ze toch ook nodig om te spelen (in t begin toch)
In het weekend verkopen die het best omdat WL is. Veel teams worden gemaakt en dan zijn mensen lui voor paginas lang te zoeken achter contracten van 28+. Het zijn vooral die contracten die veel opleveren in het weekend. Is dankzij de luiheid van mensen dat ze verkopen.

Net zoals er spelers zijn dat je van LB naar LWB kan doen, voor u kost dit 850 coins bv met rare van 700 en die LB > LWB kaart kost 150. Maar je kan hem verkope aan 2k en toch blijven mensen dit kopen. 1 omda ze nie weten dat kan, en 2 uit luiheid.

Terug
Bovenaan