FIFA 22

FIFA 22

Hebben jullie de sbc gedaan voor dat rare mega pack ? 83 ocampos hier, das ook wel de absolute minimum, normaal yielden zo'n packs toch iets meer
Ik probeer alle doenbare SBC s te doen dus ook deze. Ik heb hem met een hoop
Brazilianen gedaan die me toch een 15k heeft gekost.
Ik had Pique als hoofdspeler en nog wat random middelmatige spelers. Zonde dus maar goed op het einde van de rit toch al goeie winst uit die sbc s. Het vervelende is dat untradable gedoe steeds natuurlijk.

Het zijn niet enkele de spelers maar ook interessante positiewissel kaarten en trainers e.d. die wat waard zijn maarja.. zo blijf je idd bezig natuurlijk :-).

Waar zit de fun nog in FUT als iedereen vanaf dag 0 een topteam heeft en daar geld tegengooit en jij als beginner (zonder centen erin te steken) punten moet grabbelen om dan spelers te packen die terug shite zijn?

Of waar willen jullie naartoe nadat jullie er geld tegenaan hebben gegooid, eSports? ...

Divisie 5, Ibrahimovic als enige wat noemenswaardige speler gekregen.

Ik heb nu een maand FUT gespeeld en ik heb het eigenlijk wel wat gezien, zeker wat Rivals betreft. Hoewel ik nu ook regelmatiger verlies, heb ik niet het gevoel dat div 5 mijn plafond is, gisteren nog twee spelers kletsen gegeven met 5-1 en 4-0. Maar de goesting om te spelen is er niet echt meer omdat de rewards bij mij niet beter werden hoe hoger ik steeg. Al bij al maar heel weinig uit alle packs gekregen, enkel Bruno Fernandes als speler die meer dan 30k waard was.

Heb me die maand er wel goed mee geamuseerd en een toffe ploeg verkregen, voornamelijk bij elkaar gekocht. Ik ga eens kijken wat de andere spelmodi te bieden hebben, misschien zien voor nog wat trofeeën te halen.

Waar zit de fun nog in FUT als iedereen vanaf dag 0 een topteam heeft en daar geld tegengooit en jij als beginner (zonder centen erin te steken) punten moet grabbelen om dan spelers te packen die terug shite zijn?

Of waar willen jullie naartoe nadat jullie er geld tegenaan hebben gegooid, eSports? ...
Als je er geen geld aan tegen kan gooien kan je altijd leren traden zoals heel veel mensen doen.
Wat trouwens de game ook nog eens wat leuker maakt als je effectief een dik team kan bouwen zonder 1 euro cent er te moeten insteken.
En laat net dit jaar alle spelers gewoon heel goedkoop zijn, elke week kan je 40k coins ongeveer krijgen van rewards ( battles en rivals )

Daarmee koop je nu een deftig team, en niet elke 88 rated speler is goed in de game.
Kijk maar keer naar sweat teams van rond de 30k, ken heel veel mensen en zelf zoals ik.
Als ik een 82 rated sweat team zie weet ik al dat ik mijn best ga mogen doen.

Deze Fifa zijn heel wat meta spelers gewoon voor 1k coins te krijgen.
De reden dat we nu zoveel top teams zien is gewoon dat de prijzen absurd laag zijn.

En zat mensen die geen geld hebben invest die nu mee draaien op div1.

Een top team kan je kopen, skills koop je niet mag je nog 10k euro investeren.

Weet niet of er iemand gisteren mijn investeringstip heeft gevolgd, vandaag worden de shadowkaarten al aan 5k verkocht :clap:

Let maar op met veel kaarten te kopen en voor leer te verkopen. Daar worden we in mensen voor geband. (Kopen 400, verkopen 2k) Waarschijnlijk staat het “ban systeem” te scherp afgesteld atm. Maar zie gwn legit traders al hun coins kwijt spelen..

Let maar op met veel kaarten te kopen en voor leer te verkopen. Daar worden we in mensen voor geband. (Kopen 400, verkopen 2k) Waarschijnlijk staat het “ban systeem” te scherp afgesteld atm. Maar zie gwn legit traders al hun coins kwijt spelen..
Wil ik ze wel eens zien voor bannen.
En as er geen kaarten meer zijn mogen wij nog altijd kiezen welke prijs we erop zetten als start prijs, er is geen regel dat die kaart min zoveel mag kosten.
Dan moeten ze maar elke speler vaste prijs geven en is het traden gedaan.

Kamperske heeft wel gelijk. Vriend van mij is op fifa 21 voor 2 maand van de transfermarkt gebanned geweest voor zo'n praktijken (wat wij totaal belachelijk vonden btw), en zelfs na gechat te hebben met hun support team is hij de volle periode gebanned geweest.

Beetje stom, want in hun eigen uitleg staat er dat je coins mag verdienen via de transfer markt. 😂

Ik vermoed eerder dat hij bijvoorbeeld 50x speler X zal opgekocht hebben, om dan aan woekerprijzen te verkopen en zo de markt te manipuleren.

Terug
Bovenaan