FIFA 22

FIFA 22

Beetje stom, want in hun eigen uitleg staat er dat je coins mag verdienen via de transfer markt. 😂

Ik vermoed eerder dat hij bijvoorbeeld 50x speler X zal opgekocht hebben, om dan aan woekerprijzen te verkopen en zo de markt te manipuleren.
Maakt imo niet uit. Al koop je heel de markt leeg van 1 speler. Het enige wat ik doe is Discard IF kopen.

Maar dit gaat een foutje zijn denk ik. Dat het Auto “ban systeem” iets te fijn staat afgesteld atm.

Ik ben er heel gerust in eigenlijk dat ze dit zouden voor 20 kaartjes dat ik profit op maak.
Letterlijk elke deftige trader doet het en nog nooit echt problemen mee gehad.

En mocht het echt niet mogen zouden we allemaal geband zijn, zelf al raar dat ik vorige week dan geen ban aan mijn rekker heb gehad.
Zal het u morgen weten te zeggen als barca / inter in de sbc komt en ik heel mijn lijst heb verkocht dat ik geband ben.

Edit : Heb keer door de comments gebladerd, hij heeft 300 non rares verkocht tussen de 2 a 7k coins.
Das min 600k op paar minuten dat hij verdiend heeft. Dan zal de auto ban wel aanslaan inderdaad.

Laatst bewerkt:
Ik ben er heel gerust in eigenlijk dat ze dit zouden voor 20 kaartjes dat ik profit op maak.
Letterlijk elke deftige trader doet het en nog nooit echt problemen mee gehad.

En mocht het echt niet mogen zouden we allemaal geband zijn, zelf al raar dat ik vorige week dan geen ban aan mijn rekker heb gehad.
Zal het u morgen weten te zeggen als barca / inter in de sbc komt en ik heel mijn lijst heb verkocht dat ik geband ben.

Edit : Heb keer door de comments gebladerd, hij heeft 300 non rares verkocht tussen de 2 a 7k coins.
Das min 600k op paar minuten dat hij verdiend heeft. Dan zal de auto ban wel aanslaan inderdaad.
Dan blijft het bullshit. Als je slim aankoopt en proiteert van de domheid van de mensen die de sbc koste wat kost willen doen.
Ik heb eens 1 miljoen coins verdiend omdat ik honderden australische spelers had gekocht omdat er een Melbourne derby aan kwam en deze zat in de marquee matchups.
Daarna hebben ze de requirements voor de matchups veel makkelijker gemaakt om de traders ne kl..t af te trekken. Je mag dus coins verdienen via de transfermarkt maar ook zeker niet te veel eh! :)

Heb net alles verkocht en 50k winst gehad erop, dat is peanuts tov 600k of miljoen coins op paar minuten.
Blijft zever inderdaad, dan moeten ze maar de markt sluiten en gewoon puur op coins verdienen via games en fifa punten spelers kopen.
Zoals ik zeg, ben er heel gerust in dat ik geband ga worden voor 50k coins profit.

lol eindelijk mijn eerste zege vandaag. 2 expected goals scoor ik wel 4 keer zeker :D 4e goal in de 93e minuut om de 3-4 te maken.

godver wat ben ik toch een hoer, alles voor een pack

account bij Twtich moeten aanmaken zelfs

er gaat maar best iets leuks in zitten in die pack

EDIT: krijg ik een message als ik aan mijn uur zit? of hoe ga ik weten dat het werkt?

ow ja staat al de ganse tijd gemute. Ik heb 2 schermen dus plaatst genoeg om het ergens uit de weg te zetten maar je moet overal inloggen dus ze zouden in theorie wel kunnen zien dat ik zowel de stream kijk als game en misschien kunnen denken van daar klopt iets niet.

Meer onderbrekingen precies dan wedstrijden. En wat een waardeloze chat kunnen ze al die #Time en dergelijke shit niet anders regelen. Dat chat gebruikt wordt voor echt gechat.

Vardy en Thiago uit de SBCs vandaag toch 2 86ers kon slechter. (En ze zijn tradeable :eek:)

EDIT: omg blijkbaar zit ik nog maar aan 16% van de progress voor dat uur. Was nieuw account eerste uur kon ik niet echt iets, als ik nu op mijn account klik rechts boven zie ik progress bar bij drops en zit nog maar aan een kwartier of zo :(

Laatst bewerkt:
Nog een SBCtje gedaan, navas en vardy, weeral deftige pack luck.

I.v.m. discussie hierboven. Ik speel eerste jaar op PC, daar liggen ook vaak opportuniteiten. Gisteren KDB gekocht, en dus was Rodri overbodig op mijn middenveld. Was tradeable, dus ik wou prijs checken. Letterlijk 0 Rodri kaarten in de origin transfermarkt. Ingesteld op maximum (9.9 vraag, 10k bid). Was na een seconde verkocht voor 10k... Is dat dan ook cheaten volgens EA? Nee toch?

Nog een SBCtje gedaan, navas en vardy, weeral deftige pack luck.

I.v.m. discussie hierboven. Ik speel eerste jaar op PC, daar liggen ook vaak opportuniteiten. Gisteren KDB gekocht, en dus was Rodri overbodig op mijn middenveld. Was tradeable, dus ik wou prijs checken. Letterlijk 0 Rodri kaarten in de origin transfermarkt. Ingesteld op maximum (9.9 vraag, 10k bid). Was na een seconde verkocht voor 10k... Is dat dan ook cheaten volgens EA? Nee toch?
Ik zou mij daar geen zorgen in maken, als je letterlijk 300 kaarten verkoopt aan min 2k en 600k winst maakt op 1 dag gaan er bellen rinkelen.
En het gaat em vooral over meerdere kaarten en niet omwille 1 kaart van hoge value. Is gewoon EA hun ban systeem die fucked up is.
Ze gaan u heus niet bannen als jij 1 kaart erop zet voor de prijs die jij wilt.

Heb men Twitch rewards net gekregen, mooie badge van Gullit ^^

Vraagje over champions play offs.

Ik heb nu 1500 punten, morgen begint WL, als kik nu gewoon geen play off games speel tot morgen ben kik da dan kwijt? Of rond da pas af wanneer ge ze allemaal gespeeld hebt? MAW ik begin ze te spelen, maar zolang ik ze niet alle 9 doe kan ik er aan blijven voort doen en eenmaal geplaatst ( als dat al lukt ) is het voor de volgende WL. Klopt dit of hoe werkt het?

Vraagje over champions play offs.

Ik heb nu 1500 punten, morgen begint WL, als kik nu gewoon geen play off games speel tot morgen ben kik da dan kwijt? Of rond da pas af wanneer ge ze allemaal gespeeld hebt? MAW ik begin ze te spelen, maar zolang ik ze niet alle 9 doe kan ik er aan blijven voort doen en eenmaal geplaatst ( als dat al lukt ) is het voor de volgende WL. Klopt dit of hoe werkt het?
Die play off wedstrijden kunde spelen wanneer ge wilt. Als ge u plaatst krijgde een token da ge kunt gebruiken voor de weekend league. En da kan eenders welke WL zijn da ge wilt (in het current season dacht ik maar daar ben ik ni zeker van)

Terug
Bovenaan