Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegenstanders die quitten?Is er nieuwe glitch dat ik geen weet van heb ? Krijg nu constant free wins in WL.
Jup, gewoon eigen doel trappen en weg.Tegenstanders die quitten?
Zijn dat er niet gewoon die hun games free weg geven omdat ze al max berijkt hebben?Jup, gewoon eigen doel trappen en weg.
Het zal wel dit zijn dan, is eerste keer dat ik WL speel dus was raar voor te zien dat die gewoon free win geven.Zijn dat er niet gewoon die hun games free weg geven omdat ze al max berijkt hebben?
Het is dit geworden met nog een zeer sterke bank. Formaties bekijk ik nog want wissel veel af naargelang matchen. De basis is er en Wirtz is super in de spits.Dank u om mee te dneken. Ik heb sane gekocht voor exact 300k maar ga hem idd verkopen denk ik. Heb er nu een match of 5 mee gespeeld en hij is zeer goed maar als je met een untradable jesus zit is hij ineens dat geld niet meer waard. Ik kan op ander posities interessantere dingen gaan doen al denk ik niet dat het Son zal worden.
Hoeveel heeft ie je gekost ongeveer?Heb de Bernardo sbc gedaan wel een goed spelerke..heeft mijn pogba naar de bank verdreven.
Ongeveer 120k normaal gezien maar ik heb er zelf ongeveer 40k moeten insteken... Had veel fodder. Ja cv wil ik graag nog vervangen door van Dijk en varane.. Maar dat is toekomst muziek.Hoeveel heeft ie je gekost ongeveer?
Zeer knap team trouwens. Dias is enige die ik zou vervangen.
Dat je kan mee doen voor champions, zoveel wins halen en dan zit in de WL volgende week.Als ik een Rivals match heb gespeeld staat er daarna bij de resultaten : Competing for champions. Wat wil dat zeggen? Staat er pas bij sinds ik de 1500 punten behaald heb denk ik.