FIFA 22

FIFA 22

Denk dat ik WL ga skippen voor vanavond, waarom al die zieke teams tegen mij. Zit er daar geen 1 met normaal team zoals mij :laugh:

Wel, den deze is klaar! Op een trophy na heb ik ze allemaal. De laatste is momenteel niet haalbaar door EA die aant brakken is.

248063055_637514550579427_637120274037781598_n.png

T20J7fe.jpeg

Alé vooruit, meteen mijn hoogste ranking in de divs ooit

Edit, kan iemand nog eens WL uit de doeken doen, ge hebt uw 1500 punten en de plaatsing doet ge wanneer ge wilt, maar de WL zelf is dat uitsluitend in de weekend zelf als ge beslist mee te doen of hoe gaat dat?

Laatst bewerkt:
@GETHEZ Heb ook net div 5 gehaald gisteren.

Weekend League:
- 1500 punten verzamelen (op je eigen tempo)
- Na dat je 1500 punten hebt speel je play offs (9 matchen op je eigen tempo)
- Indien je goed genoeg speelt in die 9 matchen, kan je u plaatsen voor de finals.
- De finals gaan denk ik enkel door in het weekend, maar je kiest zelf welk weekend.

Dank u om mee te dneken. Ik heb sane gekocht voor exact 300k maar ga hem idd verkopen denk ik. Heb er nu een match of 5 mee gespeeld en hij is zeer goed maar als je met een untradable jesus zit is hij ineens dat geld niet meer waard. Ik kan op ander posities interessantere dingen gaan doen al denk ik niet dat het Son zal worden.
Het is dit geworden met nog een zeer sterke bank. Formaties bekijk ik nog want wissel veel af naargelang matchen. De basis is er en Wirtz is super in de spits.

die nieuwe wl is wel een pak beter ! kunt ge kiezen wanneer ge speelt want je weet welke spelers je (misschien) kan krijgen

en ookal verlies je alles heb je zoiezo nog altijd een red pick,die play offs is het enige wat stressen is

Hoeveel heeft ie je gekost ongeveer?

Zeer knap team trouwens. Dias is enige die ik zou vervangen.
Ongeveer 120k normaal gezien maar ik heb er zelf ongeveer 40k moeten insteken... Had veel fodder. Ja cv wil ik graag nog vervangen door van Dijk en varane.. Maar dat is toekomst muziek.

Valla WL volledig gedaan.

Sancho walkout is enige deftige van de packs.
1k fut champ points, dus nog maar 500 nodig voor volgende keer.
Nog boel coins gekregen ook.
Deze 2 picks.

sxc.png

Als ik een Rivals match heb gespeeld staat er daarna bij de resultaten : Competing for champions. Wat wil dat zeggen? Staat er pas bij sinds ik de 1500 punten behaald heb denk ik.

Als ik een Rivals match heb gespeeld staat er daarna bij de resultaten : Competing for champions. Wat wil dat zeggen? Staat er pas bij sinds ik de 1500 punten behaald heb denk ik.
Dat je kan mee doen voor champions, zoveel wins halen en dan zit in de WL volgende week.

Heerlijk, half time en sta 1-0 voor en de game bugged. Al onze spelers staan op het veld, timer loopt af. Geen menu te zien voor minuten nu.
Vertik het van te quiten als ik dan een los krijg.

Terug
Bovenaan