En hoe is dat uitgedraaid ? xDHeerlijk, half time en sta 1-0 voor en de game bugged. Al onze spelers staan op het veld, timer loopt af. Geen menu te zien voor minuten nu.
Vertik het van te quiten als ik dan een los krijg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe is dat uitgedraaid ? xDHeerlijk, half time en sta 1-0 voor en de game bugged. Al onze spelers staan op het veld, timer loopt af. Geen menu te zien voor minuten nu.
Vertik het van te quiten als ik dan een los krijg.
Na 20 min dan maar de game via dashboard gesloten en erop gestart.En hoe is dat uitgedraaid ? xD
Had zo al iets zien aan komen..Na 20 min dan maar de game via dashboard gesloten en erop gestart.
En natuurlijk penalty gekregen omdat ik zogezegd de game heb geleaved ipv forfait.
Schitterend spel toch dees....

deze week teveel steken laten vallen zal bij Elite 2 blijven
vorige week Gold 1(toen net niet Elite 3) dus wel een verbetering maar toch teveel fouten om tevreden te zijnJonge jonge, wat is squad battles rigged
h ook lastig in Squad Battle net niet kunnen winnen op Prof
Dit is voor mij de eerste Fifa waarin ik elke week Elite 1 haal omdat ik het goed vind meevallenIk gold 1 ook.

Nah veel getrade en ferdinand gepacked dushebben wa upgrades kunne maken

L1 en R1 spammen, zou je normaal zijn replay kunnen skippen.Haat ik dus als ze de celebration van hun goal niet skippen hé. Ik begin nu gewoon een pauze te pakken en die de volle 40 te laten uittikken. Sommige is het in een halve seconde alweer naar de aftrap bij andere duurd het een half uur. Snap ik niet. Zou gewoon standaard moeten zijn dat het meteen naar de aftrap ga. Vieren en replays bekijken kan je achteraf doen.
LB en RB op een Xbox controller?L1 en R1 spammen, zou je normaal zijn replay kunnen skippen.
Voorste knoppenLB en RB op een Xbox controller?
Yes, dan skip je insta de replay. Zelf van u eigen goal, doe ik altijd. Soms bugged wel eens voor dat te doen van de tegenstander.LB en RB op een Xbox controller?