Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zal coop wrs perongeluk aan gezet hebben. Als je een match zoekt L2 ofzoiets denk ik. (Staat onderaan je scherm)Proficiat. Ik kwam daar straks uit tegen een duo. Hoe dat eerlijk is weet ik ook niet, die konden makkelijker 1-2tjes opzetten natuurlijk. 1-1 gespeeld. Dan ook nog een wedstrijd waarbij ik plots verbinding verlies en zo terug naar af mag in divisie 5 (zat halfweg rang 2). Laatste wedstrijd wel gewonnen met 2-1 na een late goal dus avond toch goed geeindigd.
En jammer voor Club maar dat City won brengt Silva wel weer een stap dichter bij zijn +2. +1 voor kwalificatie zo goed als zeker en nog een van de 2 wedstrijden winnen en die andere+1 is ook binnen.
Ik ben maar een amateur YouTube’er e man!Kamperske je gaat toch een keer nieuwe fotos moeten pakken voor uw thumbnails ze.Elk filmpje op je kanaal ziet er juist hetzelfde uit.

Nu al 3x vandaag dat ik na een paar ingame minuten gewoon connectie verlies heb. Stand is 0-0 dus de tegenstander heeft er weinig aan om te DCen. Nog iemand problemen met EA servers?
Dan moete mss de next gen doen, dan zal je u kunnen plaatsen![]()
Ik zou het legit wel grappig vinden eigenlijk.