FIFA 22

FIFA 22

div3.jpg

:D groot verschil in rewards. 2 "matchballen" nodig gehad. Zat op 1 zege dan 2x verloren terug naar af dus en dan met 2 zeges een draw en een zege gepromoveerd :)

Fuck, ik gisteren nog losses gedaan om toch maar niet te promoveren.

Fuck, ik gisteren nog losses gedaan om toch maar niet te promoveren.
Morgen ochtend toch 2 divs teruggezet dus de laatste paar dagen alles aan gedaan om zo hoog mogelijk te geraken voor die Season rewards. Vanaf Div 3 krijg je 2 Jumbo Rare Players packs dat is 48 rare gold players.

Vorige week zat ik nog in Div 5.

Is me dus nog altijd niet duidelijk hoe veel (of weinig) rewards we zullen krijgen, want de wekelijkse vind ik niet om naar huis over te schrijven :p

Wat ik mij afvraag.. Ik heb ondertussen level 30 al lang bereikt en zit nu op 130.000 points... Neem je die 30k extra mee naar seizoen 2? Of ben je die gewoon kwijt en start je terug op 0?

Je krijgt wat ze op je scherm zeggen wat je krijgt? 🤔
Ik hoop alleen maar dat het voor elk station (lees divisie) dat ge passeert de bijhorende rewards zal krijgen, al hoop ik er niet te veel op...
We krijgen namelijk geen extra coins voor bereiken van nieuwe divisie, wat vorig jaar wel het geval was (eenmalig weliswaar)

Ik hoop alleen maar dat het voor elk station (lees divisie) dat ge passeert de bijhorende rewards zal krijgen, al hoop ik er niet te veel op...
We krijgen namelijk geen extra coins voor bereiken van nieuwe divisie, wat vorig jaar wel het geval was (eenmalig weliswaar)
lol nee hoor je krijgt de milestone rewards van de divisie waarin je zit

Nie alles verwachten van EA, hoe zouden ze je anders triggeren voor punten te kopen ( ja ik weet het, wij '' kunnen '' dit niet. )

YES mijn eerste deftige scalp te pakken. Doordat ik probeerde om Div 3 te bereiken weer een pak Qualifaction Points binnen gehaald dus kon ik nog eens Play Offs spelen. Eerste wedstrijd verloren, sta 2-3 achter 90e minuut Werner kopt naast van een meter afstand bal meteen naar de andere kant en 2-4 :( zo dicht bij verlengingen. Tweede wedstrijd kom ik uit tegen iemand met een Red Pick en meer van dat moois. Aftrap loopt hij gewoon richting mijn goal en 1-0 achter. Klein beetje veel frustratie, maar goed toch maar door doen. Win ik uiteindelijk wel niet met 2-4 zeker :D.

Gewoon Weekend League speler is niet genoeg voor een red pick dacht ik dus dit moet toch een goeie geweest zijn, dus blij dat ik hem uiteindelijk kon verslaan.

YES mijn eerste deftige scalp te pakken. Doordat ik probeerde om Div 3 te bereiken weer een pak Qualifaction Points binnen gehaald dus kon ik nog eens Play Offs spelen. Eerste wedstrijd verloren, sta 2-3 achter 90e minuut Werner kopt naast van een meter afstand bal meteen naar de andere kant en 2-4 :( zo dicht bij verlengingen. Tweede wedstrijd kom ik uit tegen iemand met een Red Pick en meer van dat moois. Aftrap loopt hij gewoon richting mijn goal en 1-0 achter. Klein beetje veel frustratie, maar goed toch maar door doen. Win ik uiteindelijk wel niet met 2-4 zeker :D.

Gewoon Weekend League speler is niet genoeg voor een red pick dacht ik dus dit moet toch een goeie geweest zijn, dus blij dat ik hem uiteindelijk kon verslaan.
Van de moment dat ge in WL geraakt hebde gegarandeerd red picks, zijn niet zo speciaal...

Terug
Bovenaan