FIFA 22

FIFA 22

gameplay trekt weer op niks in champs

alles weer in slow motion,verloren tegen een mega duts maar die had duidelijk goeie snelle gameplay en ik delayed af

4-1 verloren legit tegen een div 10 speler

Laatst bewerkt:
En de Salah POTM is er en zoals ik vreesde redelijk duur bijna een miljoen. Dat is ferm boven mijn budget. Heeft ook maar een 3* weak foot dat is niet ideaal. Ga maar bij Raphina blijven. En eens zien of ik Kanté of zo voor 300k kan snipen.
Ik heb raphinha totw 84,maar zet zelf Bailey nu, goeie OP kaart

gameplay trekt weer op niks in champs

alles weer in slow motion,verloren tegen een mega duts maar die had duidelijk goeie snelle gameplay en ik delayed af

4-1 verloren legit tegen een div 10 speler

Echt hé vanmorgen vond ik het ook redelijk sloom lopen, was best vervelend. Eerste keer dat het me echt opviel.

Ik heb raphinha totw 84,maar zet zelf Bailey nu, goeie OP kaart
Ziet er mooie kaart uit maar niet beter dan Raphinha.

wtfea.jpg

Echt wtf EA, waar is de rest van mijn ploeg? Mijn 3 aanvallers doen niet mee, en ook mijn bank is weer weg maar dat was ik al gewoon. Maar DRIE spelers die ontbreken is er echt wel over. Was mijn laatste Squad Battle van de week, natuurlijk verloren door deze BS. 2 wedstrijden op deze manier verloren deze week +2 DCs. Ipv 55k punten strand ik nu op 50 378, daar gaat Elite 1 weer :angry:

Wat zouden jullie doen.. De icon sbc of MO Salah?
Allebei waste of money, zeker die Salah. Een icon is gewoon geinig voor te hebben maar daar stopt het toch. Tenzij je maradona ofzo packed. Op zich zijn die ook veel meer waard dan de kost van de sbc maja als je ze niet kan verkopen en niet kan linken met je team?

Iemand de Gosens gedaan, twijfel ik al ff over. Dat lijkt me nog wel redeliji value. Zeker omdat die gratis te nemen is door alle packs laatste dagen.

Allebei waste of money, zeker die Salah. Een icon is gewoon geinig voor te hebben maar daar stopt het toch. Tenzij je maradona ofzo packed. Op zich zijn die ook veel meer waard dan de kost van de sbc maja als je ze niet kan verkopen en niet kan linken met je team?

Iemand de Gosens gedaan, twijfel ik al ff over. Dat lijkt me nog wel redeliji value. Zeker omdat die gratis te nemen is door alle packs laatste dagen.
Ik heb em gedaan, is goed als wissel speler en is cheap.

Zeker geen slechte ploeg. Als je daar dan nog Simeone bijdoet.

Ik heb een hoofdzakelijk duits ploegje met een PL bank, maar die zijn allemaa untradable. Gosens zou op zich nog wel genoeg kunnen linken, zeker als ik Goretzka terug koop maar ik vind Zakaria zeer sterk en die had ik eens gepacked.

Het is algemeen geweten dat serie a en bundesliga altijd meer value for money geeft maar PL heeft natuurlijk de breedste mogelijkheden. Hybrid kan altijd he.

Ik heb best wel wat spijt van sbcs. Bernardo silva bv ligt me echt niet. Langs de andere kant vind ik Prince Boateng een beest en staat in men basis. Kostic heb ik ook gedaan en eigenlijk is die weak foot ook een handicap, al blijft hij in men basis staan. Bundesliga heeft er enkel Coman. Die trapt gwn alles binnen en is zo sterk om de bal af te schermen. Ik dnek alleszins nu wel sneller na voor ik iets doe.

Zeker geen slechte ploeg. Als je daar dan nog Simeone bijdoet.

Ik heb een hoofdzakelijk duits ploegje met een PL bank, maar die zijn allemaa untradable. Gosens zou op zich nog wel genoeg kunnen linken, zeker als ik Goretzka terug koop maar ik vind Zakaria zeer sterk en die had ik eens gepacked.

Het is algemeen geweten dat serie a en bundesliga altijd meer value for money geeft maar PL heeft natuurlijk de breedste mogelijkheden. Hybrid kan altijd he.
De Serie A POTM is toch niet zo goed? Is Immobile en zeker deze https://www.futbin.com/22/player/21974/marko-arnautovic niet beter dan?

Gosens toch maar gedaan. 2 spelers moeten kopen (3850 coins) rest had ik al. Wel een pak hoge rating fodder kwijt natuurlijk dus als ik straks een andere SBC wil doen die een hoge rating nodig heeft...

Hybrid is zo moeilijk. Zeker omdat ik zo graag perfect 10s zie. Anders vrees ik dat telkens er iets mis gaat ik ga denken ah jah hij miste dat schot om dat hij maar een 7 of 8 chem heeft :S

Hebben jullie allemaal 10 chems in de ploeg? Of zitten er een paar 7/8s tussen ook?

Chem 10 is perfect mogelijk bij hybrid. Heb dit altijd gehad met 5pl, 5bl en 1 spanje speler. Meestal genoeg franse links ;). Pom is die simeone toch goed en goed linkbaar door nationaliteit. Zeg niet dat er geen betere zijn.

Ik ben begonnen met een ploeg van 7 spelers PL en 4 Serie A en was toen ook allemaal chem 10. Maar dan moet je echt specifieke spelers pakken. Spelers inzetten puur omdat ze een goede link opleveren ipv omdat ze zelf zo goed zijn. Is zeker doenbaar maar zoals ik al zei gewoon moeilijk.

Simeone is inderdaad een Argentijn had ik nog niet gemerkt dat helpt wel om te linken.

Ik zit dus nu in Div 5 voor Rivals wat je daar allemaal tegenkomt. IF85 Vincius, Mané, Salah en Silva. Ik scoor na 14 minuten en bam een rage quit. Was mijn eerste kans. Hij had al wat zitten rondtikken voor mijn doel maar je merkt vlug of je tegen een echte goeie speelt of niet, echt gevaarlijk was hij niet en kon ook makkelijk de bal afpakken.

Maar veel goeie ploegen dus zelfs in Div 5. Gewoon niet echt goeie spelers.

De Serie A POTM is toch niet zo goed? Is Immobile en zeker deze https://www.futbin.com/22/player/21974/marko-arnautovic niet beter dan?

Gosens toch maar gedaan. 2 spelers moeten kopen (3850 coins) rest had ik al. Wel een pak hoge rating fodder kwijt natuurlijk dus als ik straks een andere SBC wil doen die een hoge rating nodig heeft...

Hybrid is zo moeilijk. Zeker omdat ik zo graag perfect 10s zie. Anders vrees ik dat telkens er iets mis gaat ik ga denken ah jah hij miste dat schot om dat hij maar een 7 of 8 chem heeft :S

Hebben jullie allemaal 10 chems in de ploeg? Of zitten er een paar 7/8s tussen ook?
Arnautovic is een beest. Héél goeie spits en spotgoedkoop.

Terug
Bovenaan