Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zou men ploegsje helemaal afmaken, damn...Voor de tweede maal in een week untradable Kante gepackt. En het ironische is dan nog dat ik hem niet kan gebruiken omdat ik al een hybrid van 3 andere leagues heb![]()
Hier hetzelfde, 80% al dubbel ook. Nu zit ik met Lukaku, Suarez, Dias, Vardy untradeble dubbel en wil ze niet weggooien. Hopelijk komen er wat deftige sbc’s, want het is magertjes nu.Pfff, die 25x +83 rated pack open gedaan en geen enkele WW. Beste spelers waren Veratti en Ruben Dias.
Heb met die duplicates die Kainz objective gedaan. Wou de rest van mijn fodder niet gebruiken en die Kainz kan ik nog wel gebruiken voor de volgende Icon Swaps met Bundesliga.Hier hetzelfde, 80% al dubbel ook. Nu zit ik met Lukaku, Suarez, Dias, Vardy untradeble dubbel en wil ze niet weggooien. Hopelijk komen er wat deftige sbc’s, want het is magertjes nu.
Dit, 2 games gespeeld, akkoord 2 kere gelijk, maar dus geen loss...Ik zou ook die benzema en ginola wisselen. Verder leuk team. Zou je die blas ook niet wijzigen naar een iets meer polyvalente.
De 4-2-3-1 is nog steeds populair maar al eens iets anders geprobeerd? Ik speel mer je basisopstelling 4-4-2 en daar doe ik het beter mee dan met 1spits systemen. Je hebt er alleszins de ploeg voor. Probeer het eens zou ik zeggen.

Dacht met Laborde men vaste spits naast Benzema gevonden te hebben maar die Alessandrini amai die schiet ze nog makkelijker binnen, wat een kaart! Gepacked en zeer tevreden mee.
Die laborde potm ligue 1 heeft mij overal naar huis zitten spelen, en hij is dirt cheap, heb hem maar gedaan, straks eens testen zie, krijgt lovende kritieken
En aouar nekeer op CM testen, CDM kan hij niet aan denk ik??
Sommigen zeggen van wel en anderen dat deze potm versie beter is op dat vlakDef 70 dan is verdedigen niet zijn beste vak.
Is die Laborde niet een beetje "clunky" heb daar nog mee gespeelt dacht ik helemaal in het begin naast Lacezette.
Gij ok, maar hoeveel skill moves gebruik ik? Ik denk dat deze ok voor mij zal zijn, en 4* weak foot, not 2 shabbyne spits met 3* skills moet ik zoiezo niet hebben
Wat steek jij allemaal uit zeg 5-5, 7-4 wat voor wedstrijden zijn dat.Deze dude kan wel schieten, bij zen eerste match een hat trickske...
Wel 7-4 verloren, maar dat ligt aan mezelf
Promotie naar Div 3 is al binnen.