FIFA 22

FIFA 22

nkunku.jpg

Gethez kijk een rechtsbuiten voor u ;)

Goeie speler wel maar untradeable en past niet echt in mijn ploeg. Mag de bank gaan verwarmen.

Vuile spelers in WL, hoeveel keer dat ze mij onderuit maaien en zelf maar geel krijgen op weg naar doel om de gelijkmaker te scoren, triestig volk toch, maar het mag in deze game blijkbaar, reffen hebben prut in hun ogen

vorige was coates

ook een 10k kaart

kheb nogal veel geluk e
80% is brol dus kans dat je iets deftig packed is klein. Ik twijfel zelfs om hem te doen..

Nu zijn ze er terug met hun tokens. Gisteren dat 95k pack gedaan en de helft aan verloren, het is echt niet zo dat net jij altijd die slechte kaarten hebt. Check ma eens op youtube wat sommige uit die 10pack kregen.

Edit: net gedaan en 83 Kudus van ajax. Noppes dus.

Laatst bewerkt:
Alé vooruit, eerste plaatsing is een feit, nummer 6 cadeau gekregen, daarna een L en daarna 3 wins op rij waarvan de laatste een penalty reeks (4-4 reguliere tijd) , om ff de stress te behouden :unsure: één misser van hem bleek voldoende

Rampzalig gestart, maar dan toch...

En ik blijf gewoon een 4231 spelen hoor, ik heb Ginola vandoen in de spits, die kerel is top, ieder zen ding, maar het 1 spitsen systeem is beste voor mij denk ik

En pluim op de hoed van 84 Sarr, doet dat heel goed als sub op de RM, heeft mijn vel gered op t einde daar, en Openda ook...

Laborde blijkt toch maar zo zo op de cam met een engine erop

Damn dude, ik realiseer me dat ik soms te steriel speel, te weinig aanvallende impulsen, ikke tegen mijn eigen aan t prevelen: "attack attack attack attack attack attack..." zodat ik echt aan niks anders dacht dan de bal te veroveren en te scoren

Ma echt gans die laatste match ni normaal

Alé vooruit, eerste plaatsing is een feit, nummer 6 cadeau gekregen, daarna een L en daarna 3 wins op rij waarvan de laatste een penalty reeks (4-4 reguliere tijd) , om ff de stress te behouden :unsure: één misser van hem bleek voldoende

Rampzalig gestart, maar dan toch...

En ik blijf gewoon een 4231 spelen hoor, ik heb Ginola vandoen in de spits, die kerel is top, ieder zen ding, maar het 1 spitsen systeem is beste voor mij denk ik

En pluim op de hoed van 84 Sarr, doet dat heel goed als sub op de RM, heeft mijn vel gered op t einde daar, en Openda ook...

Laborde blijkt toch maar zo zo op de cam met een engine erop

Damn dude, ik realiseer me dat ik soms te steriel speel, te weinig aanvallende impulsen, ikke tegen mijn eigen aan t prevelen: "attack attack attack attack attack attack..." zodat ik echt aan niks anders dacht dan de bal te veroveren en te scoren

Ma echt gans die laatste match ni normaal
Proficiat met je kwalificatie.

Formatie hangt ook veel af van hoe je ze instelt en hoe je zelf speelt. Ik speel ook liefst met de 4231 voor mij is dat ook bijna een 2 spitsen systeem. Ik heb zowel Benzema ST als Di Natale CAM op stay forward.

Vorige Weekend League Benzema 9 goals en 3 assists, Di Natale 11 goals en 3 assists. De 2 CVs dekken de ST en daardoor krijgt de CAM die wat lager staat de vrije ruimte.

Heb je nu Benzema vervangen met Laborde op de CAM?

Je speelt 5-5 en 7-4 matchen ik denk niet dat je probleem in de aanval ligt :p

Awel dat is het juist, beste verdediging is de aanval om de tegenstander te ontmoedigen, ik speel nu met benzema op de LM en Blas op de RM, ik heb me gekwalificeerd met laborde, maar hij heeft amper gescoord en dus aouar terug laten starten als spits (heeft me weeral wat kaartjes gekost, want heb hem even op de CM laten starten)

Ik denk dat aouar het beter doet, of zal doen op de Cam, en openda in zijn plaats bij de rust + sarr (die deed het daarvoor ook al goed in mijn prem ploegje) openda is echt goed

En Tshouppa 82 speelt gewoon op de CDM, die doet het daar goed, en kan Capoue ook zetten daar...

Ik laat me gewoon de bal te snel af snoepen, waardoor ik in de problemen kom, omdat de opbouw niet goed is, en ja verdediging kan echt wel beter

Laatst bewerkt:
Ik verlies alleen maar sinds seizoen 3 van start gegaan is… En niet met 1-0 maar 4-1, 5-1, etc. En het ergste is, ik heb nooit het gevoel dat ik slechter ben. Balletjes tussendoor nekken mij altijd. Seizoen 2 stonden mijn verdedigers precies veel dichter tegen elkaar, en nu zijn er steeds grote gaten centraal achterin, terwijl het gewoon dezelfde spelers zijn (ik verander mijn ploeg weinig omdat ik niets speciaal pack).

Ik heb al voor de 2de x uit dat party pack Toko-Ekambi gekregen. Echt triest dat zoiets eigenlijk kan. Zoveel kaarten die ge kunt krijgen en dan 2x dezelfde untradable.

Ik verlies alleen maar sinds seizoen 3 van start gegaan is… En niet met 1-0 maar 4-1, 5-1, etc. En het ergste is, ik heb nooit het gevoel dat ik slechter ben. Balletjes tussendoor nekken mij altijd. Seizoen 2 stonden mijn verdedigers precies veel dichter tegen elkaar, en nu zijn er steeds grote gaten centraal achterin, terwijl het gewoon dezelfde spelers zijn (ik verander mijn ploeg weinig omdat ik niets speciaal pack).
Ik geraak ook ni veel verder of hoger ze hier, telkens tegen freaks als ge even een kans maakt

Heb die Cozza gedaan gisteren aangezien ik idealitet een Ligue 1 CV nodig had. Geen shadow maar een Anchor aangezien hij niet al te groot is en fysiek boost. Nu komt die zijn jumping op 99 lol. Die kerel torent ineens even hoog als Christiano Ronaldo, pace had hij al. Zeer goede verdediger, samen met Kimpembe nu men duo.

Heb nu Heroes Keane in de spits en zou willen wisselen naar de blauwe lukaku... Goede upgrade of bij keane blijven?
Ik zou bij Keane blijven. Lukaku vind ik soms iets te log. Keane is veel beweeglijker en voor mij lag het scorend vermogen van Keane iets hoger. Die kan van overal op doel trappen een scoren. Lukaku is goed als ge die op snelheid diep richting goal kunt sturen of bij voorzetten vanop de flank. Keane vind ik meer all round behalve het koppen dan.

Heb nu Heroes Keane in de spits en zou willen wisselen naar de blauwe lukaku... Goede upgrade of bij keane blijven?

OTW (Blauwe) Lukaku krijgt vanavond nog een +1tje zeker dus dat kan de zaak eventueel wel veranderen.

Zijn gewone kaart vond ik te log speelde ik niet graag mee dan vond ik Werner 84 veel vlotter/leuker spelen.

Ik ben persoonlijk eerder fan van bewegelijkere spelers zoals Keane. Maar dat hangt af van persoon tot persoon. Zo vind ik Ronaldo (die ene keer ik ermee speelde in draft) ook te log. Velen waren tijdje terug grote fan van Arnautovic maar daar heb ik ook nooit graag meegespeeld. Ze hebben wel ook hun voordelen natuurlijk hun schot is fenomenaal.

Probeer eens gewone gold Lukaku en zie of die je bevalt.

Geen SBC vandaag?

Enkel Silver beast objective. Een dag zonder SBC is een verloren dag :( gaat aan dit tempo nog een tijdje duren eer we alle winter tokens hebben. Konden in het begin niet vlug genoeg gaan nu 1tje om de 2 dagen.

Zie ik dat nu goed en geen winter wildcard sbc meer voor zo een token? Ik heb er 14 en dacht nu te vervolledigen voor het 10pack. Dus verplicht voor friendlys of dat 95k pack. 95k is best veel maar denk dat ik het toch ga wagen… geen zin om weer objectives te doen, die van Rooney heb ik daarstraks al gedaan. Speel liever rivals dan ipv friendlies. Ma die 95k is echt tegen al men principes.
Gent - Union MM heeft een een token

Pack weight is bij momenten toch belachelijk. Een Jumbo rare player pack met 24 spelers gold rare met minimaal 1 speler +84. Wat krijg je: 1 speler 84 en al de rest 83 of minder.

Een pak untradables in mijn club, van elke competitie een degelijke ploeg maar al weken niks meer gehad om mijn team te verbeteren. In Rivals dan het ene na het andere team met Neymar en baby Ronaldo vooraan, terwijl ik nog steeds met Rashford op 7 chem als spits heb lopen.

Terug
Bovenaan