Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
80% is brol dus kans dat je iets deftig packed is klein. Ik twijfel zelfs om hem te doen..vorige was coates
ook een 10k kaart
kheb nogal veel geluk e
één misser van hem bleek voldoendeProficiat met je kwalificatie.Alé vooruit, eerste plaatsing is een feit, nummer 6 cadeau gekregen, daarna een L en daarna 3 wins op rij waarvan de laatste een penalty reeks (4-4 reguliere tijd) , om ff de stress te behoudenéén misser van hem bleek voldoende
Rampzalig gestart, maar dan toch...
En ik blijf gewoon een 4231 spelen hoor, ik heb Ginola vandoen in de spits, die kerel is top, ieder zen ding, maar het 1 spitsen systeem is beste voor mij denk ik
En pluim op de hoed van 84 Sarr, doet dat heel goed als sub op de RM, heeft mijn vel gered op t einde daar, en Openda ook...
Laborde blijkt toch maar zo zo op de cam met een engine erop
Damn dude, ik realiseer me dat ik soms te steriel speel, te weinig aanvallende impulsen, ikke tegen mijn eigen aan t prevelen: "attack attack attack attack attack attack..." zodat ik echt aan niks anders dacht dan de bal te veroveren en te scoren
Ma echt gans die laatste match ni normaal

Ik geraak ook ni veel verder of hoger ze hier, telkens tegen freaks als ge even een kans maaktIk verlies alleen maar sinds seizoen 3 van start gegaan is… En niet met 1-0 maar 4-1, 5-1, etc. En het ergste is, ik heb nooit het gevoel dat ik slechter ben. Balletjes tussendoor nekken mij altijd. Seizoen 2 stonden mijn verdedigers precies veel dichter tegen elkaar, en nu zijn er steeds grote gaten centraal achterin, terwijl het gewoon dezelfde spelers zijn (ik verander mijn ploeg weinig omdat ik niets speciaal pack).
Ik zou bij Keane blijven. Lukaku vind ik soms iets te log. Keane is veel beweeglijker en voor mij lag het scorend vermogen van Keane iets hoger. Die kan van overal op doel trappen een scoren. Lukaku is goed als ge die op snelheid diep richting goal kunt sturen of bij voorzetten vanop de flank. Keane vind ik meer all round behalve het koppen dan.Heb nu Heroes Keane in de spits en zou willen wisselen naar de blauwe lukaku... Goede upgrade of bij keane blijven?
Heb nu Heroes Keane in de spits en zou willen wisselen naar de blauwe lukaku... Goede upgrade of bij keane blijven?
Gent - Union MM heeft een een tokenZie ik dat nu goed en geen winter wildcard sbc meer voor zo een token? Ik heb er 14 en dacht nu te vervolledigen voor het 10pack. Dus verplicht voor friendlys of dat 95k pack. 95k is best veel maar denk dat ik het toch ga wagen… geen zin om weer objectives te doen, die van Rooney heb ik daarstraks al gedaan. Speel liever rivals dan ipv friendlies. Ma die 95k is echt tegen al men principes.
Ik hoop nog elke dag op wat goede sbc’s. Heb 6 dubbele 88 en 87 weg moeten gooien. Nog 3 dagen om ze te recoveren.