FIFA 22

FIFA 22

Na de ramp vorige week, nu geplaatst voor de weekend league na 5 wedstrijden…Ik snap er soms echt niets van. De ene dag speel ik veel spelers weg, de andere dag zuig ik de stenen uit de grond. Zelfde opstelling, zelfde tactiek, etc.

De wins van gisterenavond tellen niet mee bij mij, omdat ik de packs niet geclaimed had. Het waren er maar 2 dus geen ramp.

Niks uit de packs gekregen, 22 spelers om te verkopen met gemiddelde waarde van 800-900.

Volgende keer misschien gaan voor de coins.

De wins van gisterenavond tellen niet mee bij mij, omdat ik de packs niet geclaimed had. Het waren er maar 2 dus geen ramp.

Niks uit de packs gekregen, 22 spelers om te verkopen met gemiddelde waarde van 800-900.

Volgende keer misschien gaan voor de coins.

Chance dat ik gisteren geen rivals heb gedaan dan.

Juist wat rivals gedaan, 1x dc gehad, 1x onterecht gelijkgespeeld (10 kansen voor tegen 2 voor hem en hij scoort uiteraard 2x), dan 1 match tegen een AFK'er en de laatste tegen iemand met TOTY Lewandowski 3-2 verloren.

Wat een kut match was dat, 2 goals door een slechte controle van Lewandowski maar die bal viel dan toch perfect voor hem ... 2x op rij
en vanaf het 3-2 werd voor hem (min 65) ultra verdedigend en bal rondspelen. Hopelijk morgen co-op rivals en gaat het dan beter

WL begonnen met een 4/4 dus content, om vervolgens meerdere malen te verliezen en zit nu met een 6/12. Hopelijk vnv wat packluck met die 10*85.

Een andere glitch is alleszins terug, ale tis te zeggen het begint te lukken. Balletje naar de middenlijn, wat langer lopen dan vroeger maar de man aan de tweede paal staat soms terug alleen. Corners dus.

Ik heb het over die lob over de keeper van buiten den bak... Als corner glitch een thing was is dit 300% een glitch, de grootste boerenpummels scoren zo aan de lopende band...

Keepers staan dan ook legendarisch slecht gepositioneerd dit jaar

Is een soort van hardere lob, gaat binnen langs alle hoeken, meestal vanaan de hoek van den bak

Ik heb het over die lob over de keeper van buiten den bak... Als corner glitch een thing was is dit 300% een glitch, de grootste boerenpummels scoren zo aan de lopende band...

Keepers staan dan ook legendarisch slecht gepositioneerd dit jaar

Is een soort van hardere lob, gaat binnen langs alle hoeken, meestal vanaan de hoek van den bak

Nog nooit meegemaakt. 1 keer ben ik tegen een uitgekomen die een paar goals heeft gemaakt door te lobben vanop 5m van doel of zo met de keeper ergens in het midden gewoon een hele hoge lob en de keeper maar grabelen was uit een erg schuine hoek.

Nog nooit meegemaakt. 1 keer ben ik tegen een uitgekomen die een paar goals heeft gemaakt door te lobben vanop 5m van doel of zo met de keeper ergens in het midden gewoon een hele hoge lob en de keeper maar grabelen was uit een erg schuine hoek.
Das hier aan de lopenden band die lob/shots, héél realistisch moet ik zeggen

Telkens netjes over de keeper

Ik twijfel tussen prime Cannavaro of prime Desailly…
Mid Maldini is serieus de hoogte in gegaan helaas…
Heb 800k en wat fodder, gewoon de Maldini SBC doen of?

Terug
Bovenaan