FIFA 22

FIFA 22

Beide :p 12 + 15 terwijl max tokens 28 is dus als je alles hebt gedaan hoef je niet te kiezen

Zit er iets in Team 1 die je wilt en die niet voor een spotprijsje op de kop te tikken is?
Ja bijvoorbeeld deze kan ik nu subben, 12 token pack

Y7czkDm.png

6.6 expected goals vs 1.4 en toch 0-2 achterkomen en pas in de 93' de 3-2 kunnen scoren :( bal wilde er echt niet in, was wel een hele goede leftstick dribeller br hoe die dwars door alles ging gelukkig had ik meestal nog net een mannetje die de bal net kon wegtikken

4.5 expected goals tegen 2.3 verlies ik met 1-4 :wallbash: begint dat kutkind op het einde ook nog eens wat rond te passen zeker je staat 0-4 voor doe normaal godver

Opnieuw wat teamwijzingen. Mendy LB vervangen door Jordi alba IF pull en Hazard vervangen door 89 Gil future star. Benieuwd wat dit gaat geven in game. Vermoed niet dat deze kaart veel gaat zakken door hyperlink met pedri etc. Hazard ww in vrije val.

Sowieso minstens rank 6 met nog 4 wedstrijden te gaan. 2 games vroeg gestopt na 10 fifa minuten omdat de tegenstander gewoon veel beter was, voor de rest zeer gelijk opgaan. Zit in de kleine dingen winst of verlies.

Jawadde, lukt hier van geen kanten, ben met deze ploeg bezig aan WL:

HgdUkUx.jpeg

Ik heb wat zitten proberen om Ferran te laten starten, dit is het beste dat ik gevonden heb, Adama traore sub ik uiteraard meteen, maar ben ik niet gewoon beter om met Litmanen te laten starten en Ferran er gewoon in zijn plaats in te subben? Op de centrale CAM speel ik ermee, maar nu heeft hij eigenlijk maar 7 chem, dus toch beter iedereen full chem en dan hem erin subben meteen?

Terug
Bovenaan