Tointje9810
Active member
Ze hebben de vereiste aangepast volgens mij, nu moet je gewoon 4 keer scoren..Lukte hier met Ferran, een FS speler hier

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben de vereiste aangepast volgens mij, nu moet je gewoon 4 keer scoren..Lukte hier met Ferran, een FS speler hier

Inderdaad. Red picks zouden TOTW + wekelijkse promo moeten zijn. Of gewoon TOTW een betere boost geven.Die totw is toch echt gedateerd... Al zo lang geen deftige spelers meer in. Wrm nog weekend league spelen zelfs.
Normaal zijn er 28 dacht ik, en die zouden nu gehaald zijn volgens mij.Komen er nog FS Swaps in SBCs?

Fuck, kom er 1 tekort voor de ultimate pack nog te doen.Normaal zijn er 28 dacht ik, en die zouden nu gehaald zijn volgens mij.
Ik heb er nu 25 ingeleverd, voor de packs. Dus heb er nog 2 nutteloze over momenteel![]()
Fuck, kom er 1 tekort voor de ultimate pack nog te doen.
Klopt, heb wel nu sterling gepacked uit men div rewards. Uitiendelijk kan ik die niet inpassen maar mogen meerdere kaarten als deze zijn.Die totw is toch echt gedateerd... Al zo lang geen deftige spelers meer in. Wrm nog weekend league spelen zelfs.
Veel button delay...nog mensen last van lag?