Ben het ook stillekesaan beu zo fifa 22,dus eens fifa 21 geboot, en volgens mij is er zo langzaamaan een exodus aan t gebeuren van fifa 22 naar 21
Ik kwam de eerste paar matchen enkel gold rare teams tegen, maar daarna gewoon end game teams
En er wordt geshot zonder al teveel poespas, meer straight forward en minder, ik zeg niet geen, toxisch gedrag, en het leuke is dat ik al een goed team heb daar, mijlenver beter dan in 22
Dus
@Slayer_Kev666 ,ik weet niet of ge daar een goed teampje hebt, want anders is de transfermarkt dood voor goede spelers, ik filter op icon, 5 Maradona's, that s it, ik zit nog met 500k waar ik dus niks mee kan doen, lmao
Speelt gewoon beter, minder, again minder, scripting dan 22
Heeft zijn défauts ook, maar speelt algemeen vele beter
Fifa 21 begon voor de tots al te lossen, nu bij 22 heb ik nog maar 2 zeer basic tots gehit op al die packs dat ik al heb geopend in de store
Ik denk met corona zijn er meer fifa beginnen gamen terug, en EA zal nog wat willen cashen denk ik, zeker met die free copy bij psplus
Ik denk toch dat ik ga switchen, mss eens over en t weer, maar dit voelt toch plezanter aan