Waelvis Well-known member Crowdfunder FE 6 september 2022 #41 Sir.Killalot zei: De helft minder posts op P&A in het algemeen denk ik :'). Klik om te vergroten... Daar mag da blijkbaar niet. Bron: Kheb er vorige week strafpunten voor gekregen
Sir.Killalot zei: De helft minder posts op P&A in het algemeen denk ik :'). Klik om te vergroten... Daar mag da blijkbaar niet. Bron: Kheb er vorige week strafpunten voor gekregen
stungunner Well-known member Crowdfunder FE 6 september 2022 #42 Mocht iemand zich afvragen of de nieuwe emoji nut heeft...
Panda Well-known member Crowdfunder FE 6 september 2022 #43 stungunner zei: Mocht iemand zich afvragen of de nieuwe emoji nut heeft... Klik om te vergroten... Ben blij dat mijn suggestie er doorgekomen is en zijn nut bewijst.
stungunner zei: Mocht iemand zich afvragen of de nieuwe emoji nut heeft... Klik om te vergroten... Ben blij dat mijn suggestie er doorgekomen is en zijn nut bewijst.
Vierkant Well-known member 13 september 2022 #45 Geslaagd! Klein puntje - er lijkt iets mis te zijn met de verhoudingen/kwaliteit van de emoji waarop je kan klikken onder de like button.
Geslaagd! Klein puntje - er lijkt iets mis te zijn met de verhoudingen/kwaliteit van de emoji waarop je kan klikken onder de like button.