Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet allemaal hoor. Na scouten kan je wonderkids vinden voor een prijsje ook. Deze bij topploegen zijn natuurlijk zeer duur.K speel dit via netflix. Fm24 mobile.
Beginnende benfica (goede ploeg).
De bedragen die de clubs vragen voor hun spelers zijn veel te hoog. Voor een wonderkid (van 16 a 18) Met lage status zou ik 70 a 100 milj moeten betalen.
Wel lekker verslaffend
Ze verbeteren ook een beetje met trainen, maar spelen is inderdaad het belangrijkste.De spelers kan men enkel verbeteren (schoten, tackles,..) door ze te laten spelen?
Vroeg het mij eigenlijk ook af.Is dit spel eigenlijk de moeite op console?
Ik heb niet de mogelijkheid om het op PC te spelen.
Genoeg prijzen winnen om in de eregalerij te komen.je bent opgenomen in de wereldwijde eregalerij
Ben nu met liverpool gestart moet mogelijk zijn om wat prijzen te winnen.Genoeg prijzen winnen om in de eregalerij te komen.
Elke prijs (hoe groot of klein ook) heeft een puntenwaarde vanaf x punten kom je in de eregalerij.
fyi, in een grote competetie kampioen spelen is meer waard dan in de pintjes liga.
Als je het vooruit wil doen gaan kan je beter bij een grote ploeg aan de slag gaan en daar alle prijzen een jaar of twee winnen. Dan heb je in principe wel genoeg.
Zelfs in FM is Eendracht fuckedWeet iemand of het mogelijk is om met lagere divisies te spelen in Belgische competitie? Wou eens starten met Eendracht Aalst, dus had zo'n update pack gedownload, maar ik kan nog altijd maar drie klasses selecteren en niet de lagere.

Zat net hetzelfde te denken. Gaan ze volgens mij toch wel voelen in hun verkoopscijfers, wie gaat er de volle pot betalen voor een game die na 6 maanden een opvolger krijgt.Football Manager 2025 is uitgesteld naar maart. Beetje gekke keuze, want dan is het in principe maar een half jaar meer wachten tot FM 26. Ze zouden beter editie 2025 gewoon skippen en echt de tijd nemen om het spel te revampen.