Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeten wreed goed verdienende consultants zijn als ze voor 100 euro de vrienden afpissen.
Ik al 3 jaar, in totaal een stuk of 5 denk ik. Meestal onder de 100 euro voor meer personen ( en neen, ik vroeg het niet cash terug)Ik heb nog nooit een restaurantbonneke binnengebracht. Ondertussen 20 jaar zelfstandig.
terwijl die zelfstandige nog werkt voor zijn kost.

Je kan nog altijd een herziening aanvragenIk heb nog nooit een restaurantbonneke binnengebracht. Ondertussen 20 jaar zelfstandig.

Die zou ik als controleur er het eerste uithalenIk heb nog nooit een restaurantbonneke binnengebracht. Ondertussen 20 jaar zelfstandig.

Die zou ik als controleur er het eerste uithalen![]()
12 gsm en internetfacturen, den auto waar ik vaa op betaal, ne gsm en ne computer. Haja, en de parkingtickets bij klantbezoeken.Betaal je VAA op je GSM en computer?Hij gaat ni veel vinden bij mij12 gsm en internetfacturen, den auto waar ik vaa op betaal, ne gsm en ne computer. Haja, en de parkingtickets bij klantbezoeken.
Betaal je VAA op je GSM en computer?
.Het feit dat je amper kampeerwagens ziet vol met reclame, bewijst net dat dit een broodje-aap is.Campeerwagen aankopen op kosten van de zaak , wat stickers op plakken voor reclame en dan inschrijven in de boekhouding als promotie voertuig maar er wel mee op vakantie gaan . (Weet niet echt of het zo werkt maar zou toch kunnen denk ik ..
Kinesist zet camper op de zaak omdat hij 1 sporter als cliënt heeft. Een 2e rangs junior wielrenner. Maar hij gaat die dan "begeleiden" in Italië, Frankrijk etcHet feit dat je amper kampeerwagens ziet vol met reclame, bewijst net dat dit een broodje-aap is.
Je kampeerwagen heeft wel degelijk een functie nodig in het bedrijf, puur als reclamebord ga je dit er niet door krijgen.
Het moet bv gebruikt worden om geld te genereren via verhuur, maar wie wilt een mobilhome vol reclame huren.
Of als mobiel kantoor. In de bouw kom je dit bv wel eens tegen.

Op 20 jaar zijn dat, in vergelijking met een gemiddeld foefelaar, minstens 100.000 € netto inkomsten die je hebt mislopen, in de veronderstelling dat je die extra gelden zou belegd hebben komt daar nog eens een hefboom op te staan - enfin, het komt er eigenlijk op neer dat je al jaren multimiljonair had kunnen zijn.Hij gaat ni veel vinden bij mij12 gsm en internetfacturen, den auto waar ik vaa op betaal, ne gsm en ne computer. Haja, en de parkingtickets bij klantbezoeken.
Maar gewoonlijk blijft dat toch niet beperkt tot een btw bonnetje voor het eten héé bij sommige zelfstandigen .
Ken zo een zelfstandige waar het lief nog studeert en deze heeft een laptop gekregen op kosten van zijn zaak , net zoals hare gsm en abonnement ….
Zo zijn er nog waar vrouw en dochter of zoon een auto heeft op kosten van de zaak (al dan niet geleased ) en dan eventueel de auto van de zaak goedkoop overzetten naar de privé (alléé als ge sommigen toch bezig hoort )
Campeerwagen aankopen op kosten van de zaak , wat stickers op plakken voor reclame en dan inschrijven in de boekhouding als promotie voertuig maar er wel mee op vakantie gaan . (Weet niet echt of het zo werkt maar zou toch kunnen denk ik ..
Het feit dat je amper kampeerwagens ziet vol met reclame, bewijst net dat dit een broodje-aap is.
Je kampeerwagen heeft wel degelijk een functie nodig in het bedrijf, puur als reclamebord ga je dit er niet door krijgen.
Het moet bv gebruikt worden om geld te genereren via verhuur, maar wie wilt een mobilhome vol reclame huren.
Of als mobiel kantoor. In de bouw kom je dit bv wel eens tegen.